Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wat vind jij van deze "roze" taakstraffen?
Ja, goed plan van GL! 45 56.96%
Nee, ik zie er het nut niet van in. 20 25.32%
Nee, homohaat moet op een andere manier bestreden worden, namelijk.... 9 11.39%
Geen mening 5 6.33%
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 14:18
Gatara
Gatara is offline
GroenLinks wil 'roze' taakstraffen tegen homohaat
23 maart 2006
De homohaat op scholen en op straat lijkt toe te nemen. Homoseksuele scholieren en leraren gaan weer “in de kast” en meer en meer homo’s (m/v) voelen zich onveilig in hun buurt. GroenLinks wil die tendens keren. De overheid moet homoseksuele mannen en vrouwen veel meer steunen. Homofobe jongeren moeten taakstraffen krijgen waarbij ze homo’s leren kennen en op scholen moet er veel meer aandacht komen voor homoseksualiteit.

Nederland wordt helaas weer een minder prettig land voor homoseksuele mannen en vrouwen. Vooroordelen tieren welig en homoseksualiteit ligt moeilijk. Op veel plekken voelen homo’s een vijandige sfeer. Daar is een mentaliteitsverandering voor nodig. Je moet jezelf kunnen zijn; op straat, op school, bij de sportvereniging en op je werk. Dat moet overal kunnen: in de Amsterdamse Baarsjes, bij de politie, in de bouw en op een streng gereformeerde of islamitische school.

De overheid moet daar pal voor staan. Minister Verdonk die homoseksuele Iraniërs uit wil zetten, geeft precies het verkeerde signaal. Zij brengt homo’s welbewust in levensgevaar en suggereert dat ze misschien kunnen overleven als ze gewoon niet laten merken dat ze homo zijn. Dat is de verkeerde boodschap aan homo’s die zich in Nederland bedreigd voelen én aan mensen die homo’s bedreigen. De overheid moet juist veel meer actie ondernemen als homo’s worden geïntimideerd, bedreigd of mishandeld. De politie, werkgevers, schoolbestuurders en burgemeesters moeten het onverkort opnemen voor homo’s die in de problemen komen. Zolang dat te weinig en met weinig overtuiging gebeurt, nemen de spanningen tussen bepaalde groepen jongeren en homo’s toe. Spanningen die homofobie en xenofobie opwekken, waardoor met name allochtone homo’s tussen wal en schip vallen.

Vanmiddag vindt in de Tweede Kamer een debat plaats over homo-emancipatie. GroenLinks zal daar drie concrete voorstellen doen:

1. Als jongeren zich schuldig maken aan homofobie moeten ze een specifieke taakstraf krijgen waardoor ze homoseksuele mannen en vrouwen leren kennen. Zo kunnen ze hun vooroordelen bijstellen. De jongere moet met homo’s bijvoorbeeld meegaan naar een comingout-avond of een voorlichtingsles op school. Ze kunnen ook helpen op het COC of werken in ‘roze’ ouderenwoongroepen.
2. Geen vrijblijvendheid meer op scholen. Op scholen moet er aandacht zijn voor homoseksualiteit. Dat kan door een nieuwe scholierenuitgave van het homojongerenblad Expreszo. De overheid moet daar 100.000 euro voor beschikbaar stellen. Scholen moeten hier aandacht aan besteden in de lessen. Als scholen geen gebruik willen maken van de Expreszo, moeten zij verplicht worden ander materiaal over homoseksualiteit te gebruiken om de discussie op school aan te gaan.
3. Op dit moment wordt de voorlichting over homoseksualiteit overgelaten aan vrijwilligers die de scholen langsgaan. De overheid moet dit veel meer stimuleren en ondersteunen. Het COC moet een flink budget krijgen voor deze voorlichting. Ze moeten in staat worden gesteld om op alle scholen voorlichtingslessen te geven. Iedere scholier moet minstens één keer in zijn schoolloopbaan “een homo voor de klas” hebben gehad.

Naïma Azough

Bron: GroenLinks

--------

Wat vind jij van deze roze taakstraffen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 14:28
Verwijderd
Ik denk dat de homohaat enigzins zal afnemen zo
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 14:58
Verwijderd
Leuk, maar dan moet het wel gepaard gaan met een stok achter de deur. Dus de dader krijgt de kans om het nog enigszins in den minne goed te maken door een 'roze' taakstraf, maar als hij daarna nog een keer voor een homohaat-gerelateerd delict wordt gepakt, dan mogen ze wat mij betreft hard worden aangepakt, en dan hebben we het echt over groffe geldboetes (duizenden, liever tienduizenden euro's) of onvoorwaardelijk zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:01
Gatara
Gatara is offline
Ter verduidelijking lijken mij uitspraken als "vuile flikker, ik gooi je van de toren de volgende keer, want dat moeten ze doen met homos" vallen onder homohaat, maar "homo's vind ik vies, want ze hebben op een niet natuurlijke manier sex" onder de gare uitspraken die echter niet (noodzakelijk) een haatuiting betreffen, vallen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:15
Verwijderd
Zie Nare Man.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:41
Love & Peace
Love & Peace is offline
Ik had heel wat anders verwacht toen ik de titel las.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 15:41
Verwijderd
Het is mij te rozig. Net als dit.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 16:34
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik vind het een aardig plan. Vooral op het gebied van voorlichting, maar ik zie er geen enkele cent naar uitgaan.

In de nota 'Roze in alle kleuren' van het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport komt duidelijk naar voren dat het kabinet nauwelijks beleid wil voeren op het gebied van homo-emancipatie. Dat blijkt duidelijk uit het stuk getiteld: Eigen verantwoordelijkheid van burgers, instellingen en maatschappelijke organisaties.

Ik citeer: "Homoseksuelen zijn over het algemeen in ons land heel goed in staat om voor zichzelf op te komen of - indien nodig - daarbij adequaat advies, hulp, of zorg te organiseren of in te roepen. Het kabinet vindt dat maatschappelijke organisaties zelf als eerste moeten bijdragen aan gelijke behandeling van homoseksuelen. Niet alleen zelforganisaties van homoseksuelen maar ook anderen hebben een rol te spelen bij gelijke behandeling. Dat geldt onder andere voor zelforganisaties van etnische minderheden, sociale partners, brancheorganisaties, en zorg-, onderwijs, of welzijnsinstellingen. Zij kunnen bijvoorbeeld zelf regels afspreken over kwaliteit van dienstverlening of over het gedrag binnen de organisatie."

Met andere woorden het kabinet verwacht dat anderen het opknappen en zij geen poot uit hoeven te steken. Ik verwacht niks uit de hoek van het kabinet.
Oud 23-03-2006, 16:53
Samaris
Samaris is offline
Haha, idioot.

Neem nou dat Expreszo blad die de jongeren op school moeten gaan krijgen. Het enige wat er gebeurt is dat ze er mee gaan ouwehoeren.

En wanneer ga je iemand oppakken voor homo-gerelateerde criminaliteit? Dat is hetzelfde als die speciale straffen voor 'hate-crimes' in de US. Wanneer is het homo-gerelateerd en wanneer niet?
Oud 23-03-2006, 17:33
Verwijderd
Ik steun dit plan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:47
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Jc.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2006 @ 18:47 :
Jc.
?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:53
Supersuri
Supersuri is offline
Goed plan maar denk niet dat het werkt. Je geeft ze namelijk geen goed beeld van homo's. Bij die roze dingen zitten denk ik vooral de overdreve homo's (waar ik me dood aan erger) maar die homo's die wel normaal kunnen doen zullen ze daar niet tegenkomen, dus geef je ze alleen maar een verkeerd beeld, waardoor hun afschuw alleen maar groter wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 17:56
Verwijderd
In hoeverre kunnen 'overdreven homo's' er iets aan doen dat ze zo zijn?

Ik vind dat je juist ook die groep moet belichten, omdat logischerwijs de meeste haat naar hen gericht is. En natuurlijk, het moet een campagne tegen alle homo/lesbo/bi/whateverhaat zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:06
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Sylph schreef op 23-03-2006 @ 18:56 :
In hoeverre kunnen 'overdreven homo's' er iets aan doen dat ze zo zijn?

Ik vind dat je juist ook die groep moet belichten, omdat logischerwijs de meeste haat naar hen gericht is. En natuurlijk, het moet een campagne tegen alle homo/lesbo/bi/whateverhaat zijn.
Ze kunnen er wel wat aan doen. Ik bedoel die homo's zoals gordon en Joling. En er zijn er ook die zo zijn en dan toevallig niet bekend zijn.

Maar mischien heb je wel gelijk dat de haat tegen die groep is en dat het daarom goed zal zijn. Ik denk alleen dat ze nooit een reeel beeld krijgen dan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:27
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Sylph schreef op 23-03-2006 @ 18:50 :
?
Stoer/interessant/etc..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:08
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-03-2006 @ 16:01 :
Ter verduidelijking lijken mij uitspraken als "vuile flikker, ik gooi je van de toren de volgende keer, want dat moeten ze doen met homos" vallen onder homohaat, maar "homo's vind ik vies, want ze hebben op een niet natuurlijke manier sex" onder de gare uitspraken die echter niet (noodzakelijk) een haatuiting betreffen, vallen
Het lijkt me er weinig toe doen wat er wel en niet onder "homohaat" valt. Dat is gelukkig niet strafbaar.

Verder ben ik het met Wouter eens.
Oud 23-03-2006, 21:32
Levitating Nun
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-03-2006 @ 19:27 :
Stoer/interessant/etc..
Nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-03-2006 @ 22:32 :
Nee hoor.
jawel, jij komt altijd met die nietszeggende wanna be stoere reacties. Een echte japanner doet dat niet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:41
professor2
professor2 is offline
ik had vroeger geschiedenis van een extravagante relnicht met rode puntschoenen en friesevlag bretels
erg vermakelijke lessen altijd
maar wat sylph zegt daar zouden ze tijden die roze blabla ook mee in aanraking moeten komen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 21:49
Hulk
Hulk is offline
afgezien van het feit dat de homohaat best wel meevalt heb ik het idee.. ik denk eerder dat iemand die echt een hekel heeft aan homo's ze alleen maar meer zal haten na een dergelijke taakstraf en dit nog is als extreem vernederend zal ervaren ook.
een fundamentele moslim in een kerk zetten lost ook niks op.
Oud 23-03-2006, 22:21
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-03-2006 @ 20:08 :
Het lijkt me er weinig toe doen wat er wel en niet onder "homohaat" valt. Dat is gelukkig niet strafbaar.
Nouja, wil je taakstraffen geven tegen homohaat, dan moet op zn minst duidelijk zijn wat er onder homohaat verstaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 23:19
Levitating Nun
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-03-2006 @ 22:34 :
jawel, jij komt altijd met die nietszeggende wanna be stoere reacties. Een echte japanner doet dat niet.

Ik ben dan ook geen Japanner.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 08:42
Verwijderd
Citaat:
ho·mo·fo·bie (de ~ (v.))
1 vrees voor homofielen
komt er nu ook een straf op hoogtevrees en arachnafobie?

Homohaat daarentegen is wel serieus te nemen. Maar mensen dwingen om het te accepteren gaat niet werken denk ik.
Voorlichting geven over homoseksualiteit is iets wat al lang had moeten gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 22:21
Supreme Dutch
Tsjah.. dan kunnen ze weer kennis maken met een homo die ze vervolgens door een neef kunnen laten aftuigen. Alsof je als homo met een homohater op stap wil Doe maar gewoon die voorlichting enzo.. Laat een homo met maatschappijleer/verzorging/biologie een verhaaltje vertellen dat hij zo geboren is enzo. Ik zou uit pure sabotagezucht gewoon zeggen dat die homosexueel wat bij me probeerde en dan komt al snel dat hele plan op de helling. Ik zou het ook niet toestaan als mijn kinderen perse met zo'n homo mee moeten omdat ze iets stouts gezegd hebben over die homo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2006, 23:51
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Leuk ook voor die homo's , komt er zo'n homo-hater je eten opscheppen of je perkje schoffelen, neej daar ben je blij mee dan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 00:12
Verwijderd
Ach, herinvoering van de schandpaal lijkt me een veel effectievere straf.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 23-03-2006 @ 22:34 :
Ja, laat dat maar aan de Japanse moslim-aziaten over
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:17
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Ik vind dit echt onzin. Overheids-ingrijpen heeft nog nooit een positieve uitwerking gehad op dergelijke situaties.

Daarnaast, als een homo een uiting van haat jegens hetero's uit, krijgen ze dan een 'blauwe taakstraf' of zo ? (weet ik veel, een avondje naar een bordeel of zo...).

Tis net zo onzinnig als de naam van negerzoenen veranderen in 'zoenen'...
Oud 25-03-2006, 12:11
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-03-2006 @ 11:17 :

Daarnaast, als een homo een uiting van haat jegens hetero's uit, krijgen ze dan een 'blauwe taakstraf' of zo ? (weet ik veel, een avondje naar een bordeel of zo...).
Nou ja, ik geloof niet dat veel hetero's in Nederland echt te lijden hebben onder heterohaat van homo's.

Maar hoe dit plan het beste uitgewerkt kan worden weet ik ook niet precies.
Oud 25-03-2006, 16:48
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 25-03-2006 @ 13:11 :
Nou ja, ik geloof niet dat veel hetero's in Nederland echt te lijden hebben onder heterohaat van homo's.
Hehe, dat niet. Maar bisexuelen wel, trouwens. Weinig dingen zijn zo achterlijk als de weerzin van sommige/veel homo's tegen jongens die bi zijn.
Oud 25-03-2006, 17:10
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
McCaine schreef op 25-03-2006 @ 17:48 :
Hehe, dat niet. Maar bisexuelen wel, trouwens. Weinig dingen zijn zo achterlijk als de weerzin van sommige/veel homo's tegen jongens die bi zijn.
Dat slaat inderdaad nergens op. Kom op zeg, dan ben je al homo, dan wil je per se dat anderen dat accepteren (kennelijk hebben homo's massaal erkenning nodig van hetero's), dan moet je zelf wel het goede voorbeeld geven.

Ik vind straffen die zich specifiek op een bevolkingsgroep richten sowieso 'not done'. Of die groep nou bestaat uit Homo's, Lesbo's, Pedo's, Negro's of Latinos, of zoals in dit geval 'hetero's' maakt dat niet echt uit - het blijft discriminerend.
Oud 27-03-2006, 12:53
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-03-2006 @ 18:10 :
Ik vind straffen die zich specifiek op een bevolkingsgroep richten sowieso 'not done'. Of die groep nou bestaat uit Homo's, Lesbo's, Pedo's, Negro's of Latinos, of zoals in dit geval 'hetero's' maakt dat niet echt uit - het blijft discriminerend.
Pedo's als in pedofielen? ben je dan ook tegen het straffen van moordenaars als specifieke bevolkingsgroep?

Ik vind het wel een goed idee, je ziet ook dat als rasicsten in aanraking komen met zwarte mensen (of heet dat tegenwoordig afro-europese mensen?) dat ze dan anders gaan denken over die mensen. Bij homo's zo je een soort gelijk effect kunnen verwachten.

Ik ben wel benieuwd hoe snel talpa de tv rechten opkoopt als dit als een wets wordt aangenomen.
Oud 27-03-2006, 13:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
lawallan schreef op 27-03-2006 @ 13:53 :
Pedo's als in pedofielen? ben je dan ook tegen het straffen van moordenaars als specifieke bevolkingsgroep?
Dat is heel wat anders. Pedofilie is gewoon een seksuele geaardheid, net zoals hetero- en homofilie (het in de praktijk brengen is natuurlijk een ander verhaal).
Oud 27-03-2006, 14:21
Myuki
Myuki is offline
Ik denk dat haat vaak ontstaat vanuit onbegrip...

Dus als er door zo'n 'straf' bij de bestrafde minder onbegrip is, is dat alleen maar goed.

Ik denk dat het vooral voor jonge mensen, die denken dat ze nog nooit een normale homo gezien hebben, goed is om te leren dat het allemaal niet zo eng is als ze denken.

Goed idee dus, maar het moet ook goed uitgevoerd worden.
Oud 27-03-2006, 14:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
lawallan schreef op 27-03-2006 @ 13:53 :
moordenaars zijn natuurlijk geen bevolkingsgroep in de zin die hier bedoelt wordt. Het gaat mij erom dat een bepaalde bevolkingsgroep een bepaalde straf krijgt, omdat ze toevallig bij die groep horen.

Een homo krijgt een heel andere straf (of helemaal geen) wanneer hij een andere homo uitscheld voor mietje, maar als ik - als hetero - dat tegen iemand zeg die toevallig homo is, dan is het discriminatie en wordt het anders bestraf (wat dan in zichzelf weer discriminatie is).

@myuki : door mensen te straffen - en al helemaal op deze manier - kweek je echt niet meer begrip, alleen maar haat. immers, het is de schuld van 'de homo's' dat eventuele 'daders' een 'roze straf' krijgen.

daarnaast : ik vind het niet normaal dat mensen homofiel zijn. In die zin heb ik daar dus geen begrip voor, en ik vind dat ik dat moet kunnen zeggen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet met een homo in 1 kamer kan zijn; het zijn meestal aardige mensen. Maar niemand kan mij verplichten begrip te hebben voor iets dergelijks. Dat is mijn vrijheid, en ik mag toch hopen dat daar niet aan geknabbeld gaat worden.

even niet voor de tere zieltjes bestemd, maar dan is wel duidelijk wat ik bedoel : ik vind het ronduit ranzig als een kerel zn geslachtsdeel in de anus van een andere kerel inbrengt. Dat mag ik vinden, of je dat nou leuk vindt of niet. Een ander mag dat normaal vinden, ik dus niet. Maar daarmee heb ik nog geen haat jegens homo's. (Het probleem zit 'm er volgens mij vooral in dat mensen elkaar maar op 1 punt beoordelen; vind je een willekeurige homo niet aardig, dan moet dat wel homo-haat zijn. Helemaal als je dan ook nog je bek open durft te trekken en je mening durft te zeggen. Als diezelfde homo nou snapt dat beoordeling op iemands geaardheid geen beoordeling van die persoon hoeft te zijn, praat het al een stuk makkelijker. Wat dat betreft vind ik overigens de vergelijking met discriminatie van negers nergens op slaan; ik heb nog nooit gezien dat een homo op moest staan voor een hetero of zo.)
Oud 28-03-2006, 13:39
Eric Berger
Eric Berger is offline
Die taakstraffen zullen m.i. weinig uithalen. Vooroordelen die er op puberleeftijd al inzitten, haal je er niet zo makkelijk meer uit. Om dan homohaters onder dwang met homo's op te schepen zal het alleen nog maar verergeren, ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 17:25
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-03-2006 @ 15:35 :
lang verhaal
Ik vind het best dat jij het niet zo op homo's hebt maar dat is niet wat ik vroeg. Mijn vraag was: zie jij pedofielen als een aparte bevolkingsgroep, net als negers, homo's of blanken?
Oud 28-03-2006, 18:58
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Een homo krijgt een heel andere straf (of helemaal geen) wanneer hij een andere homo uitscheld voor mietje, maar als ik - als hetero - dat tegen iemand zeg die toevallig homo is, dan is het discriminatie en wordt het anders bestraf (wat dan in zichzelf weer discriminatie is).
Het zal me hoogst verbazen, zelfs in Nederland, als je voor zoiets kleins vervolgd zou worden. Ik denk dat dit meer bedoeld is jegens de El-Moumni's van dit land dan types als jij.

Citaat:
Als diezelfde homo nou snapt dat beoordeling op iemands geaardheid geen beoordeling van die persoon hoeft te zijn, praat het al een stuk makkelijker.
Maar dat is natuurlijk onzin, wat die dingen zijn niet scheidbaar.
Oud 28-03-2006, 19:03
Mawt
Mawt is offline
Belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 16:53
MH
MH is offline
Taakstraffen in darkrooms zou een idee zijn
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 17:36
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MH schreef op 30-03-2006 @ 17:53 :
Taakstraffen in darkrooms zou een idee zijn
Laffo
Oud 30-03-2006, 18:11
Boebsie
Boebsie is offline
Misschien wel een goed idee. Men discrimineert vaak uit onwetendheid, dus dit zal denk ik wel een efficiente aanpak zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 22:08
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Wel een goed idee, zo kunnen ze zien dat ook homo's gewoon mensen zijn en net zo leuk kunnen omgaan met iedereen als hetero's.
Oud 11-04-2006, 07:47
Prodigy__<3
Prodigy__<3 is offline
Ik denk niet dat het werkt, maar vind het wel een goed plan
Oud 14-04-2006, 11:26
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als diezelfde homo nou snapt dat beoordeling op iemands geaardheid geen beoordeling van die persoon hoeft te zijn, praat het al een stuk makkelijker.
Als ik je zeg dat ik geen negers discrimineer, maar wel een hekel heb aan mensen met een donkere huidskleur, zou je dat ook serieus nemen?
Oud 15-04-2006, 08:18
Verwijderd
Ik denk dat het nogal aan de dader ligt of het werkt.

Je kunt er rebelletjes tussen hebben zitten die de mening hebben overgenomen van hun omgeving en eigenlijk niet zo goed weten waar ze precies mee bezig zijn, die zullen best beinvloedbaar zijn door het leren kennen van een leuke homo.

Ik denk echter dat als je een extremistische imam laat meegaan naar een coming-out avond, deze dankzij de oogkleppen alleen de bevestiging van de vooroordelen zal vinden.

Er zijn mensen die discrimineren uit onwetendheid en mensen die discrimineren uit overtuiging, het tweede is een stuk lastiger uit te roeien denk ik. Al geloof ik dat het best mogelijk is, maar in bijzondere gevallen waarbij ze bijna niet anders kunnen dan met andere ogen naar homo's kijken.

Maar goed, om er even een cliche in te gooien.. Wie niet waagt wie niet wint!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 08:17
Supreme Dutch
Citaat:
Dusjcrib schreef op 15-04-2006 @ 09:18 :
Wie niet waagt wie niet wint!
en wie niet schijt, wie niet zingt..

Misschien kunnen ze een test uitvoeren en een paar delictplegers met een homo op stage sturen in Iran . En dan stiekem als undercuvert het Iraanse kernprogramma saboteren
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 12:33
Verwijderd
Zo, is dat even een strak plan.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 13:50
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Gewoonweg geweldig
Reageren

Regels voor berichten