Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 16:41
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Femic schreef op 18-04-2006 @ 17:39 :
Ik zou allemaal op Hanneke stemmen!!

Haha, sorry Hanneke, je moet wel denken dat ik je haat, tis niks persoonlijks.
Vorige keer had je het ook fout.
Oud 18-04-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 17:40 :
Flauw hoor Femic, je doet niet eens mee, en altijd maar voor Hanneke gaan Ik ga voor SEVERUS, han ook, tink ook, dat zijn er al drie, wie nog meer?
Voor Severus:
Flyaway
Mr Soija
Tink
Hanneke

Han, maak jij ff een lijst met wie op jou gaat stemmen, en waar de rest op stemt?
Oud 18-04-2006, 16:48
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 17:47 :
Voor Severus:
Flyaway
Mr Soija
Tink
Hanneke

Han, maak jij ff een lijst met wie op jou gaat stemmen, en waar de rest op stemt?
Is goed
Oud 18-04-2006, 16:50
Verwijderd
Ok, want jouw detective werk van vorige keer was puik werk
Oud 18-04-2006, 16:53
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 17:50 :
Ok, want jouw detective werk van vorige keer was puik werk
Met m'n eerste lijstje zaten wel twee fouten in anders. Alleen Sjoerd had ik gelijk goed.
Oud 18-04-2006, 16:56
Verwijderd
Lijstje trouwens:
Code:
18 april: 
Severus:
	Flyaway
	Mr Soija
	Tink
	Hanneke 
Hanneke:
	Misti
	Duivelaartje
	Saarah

Flyaway:
	TopDrop

Sjoerd:
	Cheenna

Yerli:
	Severus

Onbekend
	TRA
	professor2
	drilboor sjakie
	Sjoerd
	Yerli
------------------------------------------------------------------------

Code:
1) Saarah              Hanneke 
2) Hanneke           Severus
3) Misti                  Hanneke
4) TRA                   
5) Tink*                 Severus
6) professor2  
7) Mr Soija             Severus
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje     Hanneke 
12) TopDrop          Flyaway
13) Cheenna         Sjoerd
14) Severus           Yerli
15) Flyaway           Severus

Edit: Gelieve niet te editen/kopiëren/quoten ivm onoverzichtelijkheid!

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 19:08.
Oud 18-04-2006, 17:03
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 17:56 :
*knip*
Hee, dat lijstje zou ik maken

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 17:11.
Oud 18-04-2006, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 18-04-2006 @ 18:03 :
Hee, dat lijstje zou ik maken
Duurde mij te lang, wilde het snel overzichtelijk hebben. Dit moeten we hele spel volhouden om tactisch te kunnen stemmen.
Oud 18-04-2006, 17:30
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 18:12 :
Duurde mij te lang, wilde het snel overzichtelijk hebben. Dit moeten we hele spel volhouden om tactisch te kunnen stemmen.
Goed idee
Oud 18-04-2006, 17:48
Spelleider
Spelleider is offline
Hanneke en Mr. Soija zijn de diehards, dat zie ik al weer...
Was vorige ronde ook, dus dat had ik kunnen weten. Zelfs de dood hield Mr. Soija niet tegen....
Oud 18-04-2006, 17:50
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Als ik op Severus stem, wordt het aldus zoja gelijkspel, dat is een situatie die niet de meeste optimale is. Waar zal de rest op stemmen?
Oud 18-04-2006, 17:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Maar wolven geven ook hun stem door. Blijkt het geen gelijkspel te zijn, dan hebben mensen gelogen of hebben degene die niet doorgaven op wie ze zouden stemmen, op Severus of Hanneke gestemd. Hm, we kunnen dus misschien straks al uitsluiten wie niét weerwolf is!
Oud 18-04-2006, 18:05
doodoohead
doodoohead is offline
Is dit net zoiets als Wie is de Mol?
Oud 18-04-2006, 18:17
Misti
Misti is offline
Citaat:
doodoohead schreef op 18-04-2006 @ 19:05 :
Is dit net zoiets als Wie is de Mol?
Ja, maar dan meer iets als: Wie zijn de weerwolven?

Oud 18-04-2006, 18:22
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-04-2006 @ 17:13 :
Hmm. Het meeste van wat ik bij Wiskunde heb geleerd ben ik vergeten, maar na een hoop geklooi met mijn GR (die ik nog van vorig jaar heb) heb ik dan toch de rand-functie gevonden.

Bij mij kwam nummer 10 er uit, dus Yerli is de klos.
Nou ja zeg.

Laat ik ook maar eens gaan stemmen ja.
Oud 18-04-2006, 18:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 18-04-2006 @ 18:50 :
Als ik op Severus stem, wordt het aldus zoja gelijkspel, dat is een situatie die niet de meeste optimale is. Waar zal de rest op stemmen?
Als je op mij stemt wordt het gelijkspel
Oud 18-04-2006, 18:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 18:12 :
Ik maak het lijstje zelf ook wel weer op de manier hoe ik dat vorige keer ook deed.
Oud 18-04-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 18-04-2006 @ 18:56 :
Maar wolven geven ook hun stem door. Blijkt het geen gelijkspel te zijn, dan hebben mensen gelogen of hebben degene die niet doorgaven op wie ze zouden stemmen, op Severus of Hanneke gestemd. Hm, we kunnen dus misschien straks al uitsluiten wie niét weerwolf is!
Dat is idd de bedoeling van het lijstje bedacht door de NT'er Hanneke
Oud 18-04-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 18:48 :
Hanneke en Mr. Soija zijn de diehards, dat zie ik al weer...
Was vorige ronde ook, dus dat had ik kunnen weten. Zelfs de dood hield Mr. Soija niet tegen....
Oud 18-04-2006, 19:11
Spelleider
Spelleider is offline
Het spijt me u te moeten meedelen dat het een gelijkspel is...
De weerwolven krijgen een PM.
Oud 18-04-2006, 19:12
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 20:11 :
Oud 18-04-2006, 19:16
Verwijderd
Edit: Tink heeft Tra gestemd.

Of ze wilde wraak nemen.
Of ze wist dat iemand zou merken dat iemand uit het "severus"lijstje gelogen zou hebben, dus heeft ze 'zogenaamd' gestemd op TRA

Puur hypothetisch

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 19:19.
Oud 18-04-2006, 19:17
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Dit begint "goed" moet ik zeggen
Oud 18-04-2006, 19:26
Misti
Misti is offline
Citaat:
Hoera
Oud 18-04-2006, 19:27
Verwijderd
En ik deed nog zo mn best gelijkspel te voorkomen, maar het was tevergeefs, jullie zijn net als toen koppig, toen ik erin zat vorige keer, heeft iedereen iig op DM gestemd, toen ik weg ging, gingen jullie om de haverklap dood als domme idipoten.

En owee, als ik één van de genomineerden ben
Oud 18-04-2006, 19:30
Misti
Misti is offline
Dus dan moet er een gelijkspel zijn tss Hanneke en Severus, omdat Tink op TRA heeft gestemd? Maar we weten natuurlijk niet op wie iedereen gestemd heeft...
Oud 18-04-2006, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 18-04-2006 @ 20:30 :
Dus dan moet er een gelijkspel zijn tss Hanneke en Severus, omdat Tink op TRA heeft gestemd? Maar we weten natuurlijk niet op wie iedereen gestemd heeft...
Nee, dat is weer handig, die 5 komen allemaal op mn verdachtenlijst, mss probeerden ze verdenking te ontkomen. Zoniet, eigen schuld, moesten ze maar zeggen op wie ze gingen stemmen.
Oud 18-04-2006, 19:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
De wolven belaseren weer de boel.

Mr Soija, waarom ben jij niet verdacht?
Oud 18-04-2006, 19:34
Verwijderd
vorige keer was ik ook zo fanatiek, ging als tweede opgehangen, en bleek ziener

Maar ik ging fanatiek door, want ik ghad het beste voor met iedereen, maar niemand luisterde naar mij, waardoor ze bijna verloren.
Oud 18-04-2006, 19:36
Verwijderd
Mn verdachtenlijst:

TRA
professor2
drilboor sjakie
Sjoerd
Yerli
Tink*
Oud 18-04-2006, 19:36
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 20:34 :
vorige keer was ik ook zo fanatiek, ging als tweede opgehangen, en bleek ziener

Maar ik ging fanatiek door, want ik ghad het beste voor met iedereen, maar niemand luisterde naar mij, waardoor ze bijna verloren.
He, deze post ken ik
Oud 18-04-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 18-04-2006 @ 20:36 :
He, deze post ken ik
Ja had hem voor de zekerheid gekopieerd want had zon reactie hier verwacht , maar laten we stoppen met spammen
Oud 18-04-2006, 19:43
Yerli
Yerli is offline
Hmm.. ik heb op Sjoerd gestemd.
Sorry, mijn rekenmachine had dat voor me bepaald.
Oud 18-04-2006, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Yerli schreef op 18-04-2006 @ 20:43 :
Hmm.. ik heb op Sjoerd gestemd.
Sorry, mijn rekenmachine had dat voor me bepaald.
Aapt iedereen me opeens na met GRstemmen?
Je blijft echter een verdachte, we hebben niets aan zout na het eten, vooral niet als het is om jezelf uit een verdachtenlijst te kicken.
Oud 18-04-2006, 19:49
Yerli
Yerli is offline
Ach, ik maak mijzelf verdacht door niet te zeggen op wie ik ga stemmen en jij maakt jezelf verdacht door andere mensen verdacht te maken en zo.
Oud 18-04-2006, 19:52
Tink*
Tink* is offline
Severus:
Flyaway
Mr Soija
Hanneke

Hanneke:
Misti
Duivelaartje
Saarah

Als iedereen hiervan niet heeft gelogen dan klopt het wel. Ook als twee mensen hebben gelogen.

En Soija vind ik ook behoorlijk verdacht. Vorige keer verdacht hij wel zichzelf en liet hij de rest ook denken, ook al ging hij er snel uit. Maar nu pleit hij zichzelf onschuldig, verdacht.
Oud 18-04-2006, 19:57
Verwijderd
Zo zijt het, of ik ben verdacht of niet, ik hoor ook bij de verdachten duhhhhhhhhhh. Maar julliee tween pleiten je erg veel vrij, voor mensen die dat niet doen.

Edit: Tink je hebt onze hanneke belazerd, dat zegt genoeg. En tra verdacht? hoezo zonder reden? niemand was nog verdacht.
Oud 18-04-2006, 20:18
Spelleider
Spelleider is offline
'Heer? Wat moeten we doen?'
Koning Brand draaide zich om. 'Ik weet het niet. Wat doe je tegen een weerwolf?' Drilboor Sjakie van de Drakengarde trok een triest gezicht. 'Niet één. Drie. Er staan drie verschillende sporen...'
Om de reden van dit topoverleg te kunnen begrijpen, moeten we even één dag terug in de tijd. Toen werd er in het bos dat aan het Langmeer grenste een lijk gevonden. Meerstad lag middenin dit meer. De dode werd geïndentificeerd als De Communiceerbeer, een van de Beornings. De Beornings waren een mensenras dat in beren kon veranderen. De Communiceerbeer werd in zijn berengedaante gevonden: hij had gevochten met meerdere wolfachtige wezens. De bijtradius was echter veel te groot voor een normale wolf, en zelfs voor een warg... Daarom werd er advies gevraagd aan de Elfen, die dichtbij meerstad wonen in het Demsterwold. Zij hadden één van hen gestuurd, Yerli. Deze had ook autopsie gepleegd, en bevestigd dat het om een weerwolf ging. De bewoners van meerstad dachten dat deze monsters allemaal waren uitgestorven na de val van Morgoth in de Eerste Era, maar de elfen wisten dat dit niet zo was. Slechts enkele maanden terug hadden weerwolven namelijk Breeg aangevallen en bijna alle inwoners uitgeroeid...
Vandaar dat er nu topoverleg plaatsvond tussen de Koning van meerstad, Brand, en zijn adviseurs. Koning Brand was de kleinzoon van Bard de boogschutter, degene die zeventig jaar geleden met één pijl Smaug de draak had gedood. Onder de adviseurs waren alle notabelen van meerstad, zoals Drilboor Sjakie, kapitein van de drakengarde. De drakengarde was opgericht na de dood van de draak, om de stad te beschermen mocht er ooit een tweede draak komen. Ook aanwezig was Severus, een charmante en waardige oude heer en tevens burgemeester van meerstad. Hij was de machtigste man van de stad op de Koning na. Ook Saarah zat in de raad: zij vertegenwoordigde alle gildelieden en winkeliers.
Verder waren er ook adviseurs aanwezig die gezonden waren door de aangrenzende rijken: TheRedArrow de dwerg die was gezonden door Daín IJzervoet, Koning van alle dwergen. En Yerli de elf vertegenwoordigde de elfen van Koning Tranduil, de vader van Legolas van de Negen Lopers.
Maar het overleg vlotte niet. Iedereen had een andere mening maar niemand wist precies hoe weerwolven precies moesten worden aangepakt. De enige die het zou kunnen weten was Heer Elrond, maar Rivendell was zeer ver weg. Een reis daarnaartoe zou maanden duren...
Bij gebrek aan beter werd daarom maar besloten om elke dag op de gok iemand op te hangen, in de hoop dat het een weerwolf is.
Het volgende wat dus bepaald moest worden was: wie hangen we op? Saarah kwam met de eerste suggestie. 'We hebben in de Koninklijke cellen nog een gevangene zitten. U weet wel, dat vrouwtje dat terecht staat voor landverraad?'
Saarah had het over Hanneke. Die was een maand geleden opgepakt toen ontdekt werd dat ze een spion van de Oosterlingen bleek te zijn, de grootste vijanden van de mensen van meerstad. De Oosterlingen dienen Sauron al generaties lang...
Koning Brand's gezicht klaarde op. Hij was duidelijk blij dat hij geen keuze hoefte te maken. En hij was stiekem ook blij om van die vuile spion af te zijn, maar dat zei hij niet.
Zo gezegt, zo gedaan. Hanneke werd uit de cel gehaald en opgehangen. Er gebeurde echter niets: Hanneke was een gewone dorpeling. Pas later bedachten de mensen dat iemand die al een maand in de cel zit die dag ervoor geen moord gepleegd kon hebben.........

Deelnemers:
1) Saarah
2) Hanneke (dorpeling)
3) Misti
4) TRA
5) Tink*
6) professor2
7) Mr Soija
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14) Severus
15) Flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten

Sorry als het verhaal iets te onduidelijk geworden is voor de mensen die niet LOTR of de Hobbit gelezen hebben. Voor die mensen heb ik maar één advies: Lees LOTR én de Hobbit en maak je leven compleet!!!

De weerwolven gaan toeslaan!! Stemmen mag tot morgenavond 20:00 uur. Tovenaar en ziener, doe je werk!
Oud 18-04-2006, 20:25
Verwijderd
HANNEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .

Vuile moordenaars, iemand in de cel is toch geen dader!

Tink jij gaat eraan, jij verraadt, ik verraad .

Severus is een ZIJ
Oud 18-04-2006, 20:28
Yerli
Yerli is offline
Hahaha, ze staan al op mijn nog te lezen lijst.
Oew.. Hanneke dood.

Gaaf, ik ben een elf.
Oud 18-04-2006, 20:28
Saarah
Saarah is offline
Sorry Hanneke maar zoals ik al eerder zei: ik moest toch op iemand stemmen
Oud 18-04-2006, 20:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Sorry.
Oud 18-04-2006, 20:42
Severus
Severus is offline
Pfieuw, ik leef nog!

Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 21:18 :
Ook aanwezig was Severus, een charmante en waardige oude heer en tevens burgemeester van meerstad. Hij was de machtigste man van de stad op de Koning na.
Zo zo, dat is niet mis.

Citaat:
Mr Soija schreef op 18-04-2006 @ 21:25 :
Severus is een ZIJ
Dat klopt, maar ik heb wél een mannelijke nickname. Dus wat mij betreft mag de Severus in het verhaal gewoon een man blijven, dat staat beter.
Oud 18-04-2006, 20:43
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:

Severus is een ZIJ
Dit keer wist ik het, maar ik heb het personage gebaseerd op de man die op haar avatar staat.
Noem het maar vrijheid van de auteur
Severus, die man is toch Alcalde De Soto uit Zorro, correct?
Oud 18-04-2006, 20:46
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
HANNEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE .

Vuile moordenaars, iemand in de cel is toch geen dader!

Tink jij gaat eraan, jij verraadt, ik verraad .

Severus is een ZIJ
Zeur niet zo.
Op Hanneke stemmen was nog meer verraad geweest. Het is de eerste, nu voel ik me stom dat ik niet toch deed wat jij zei, maar straks was je wel een wolf, of misschien ben je dat nog steeds wel.

Ik blijf bij mijn theorie dat ik jou en TRA verdacht vind.
Oud 18-04-2006, 20:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 21:43 :
Dat klopt! Daar scoor je bij mij punten mee, dat je dat weet. Ik neem iedere dag van de week om 6:20 uur "Zorro" op bij SBS 6, puur uit nostalgie. In de afleveringen die momenteel worden uitgezonden is er nog een andere Alcalde, maar vanaf seizoen 3 (in het weekend van 29 april aanstaande) krijgen we De Soto te zien en daar kijk ik naar uit! Ik vond hem altijd een van de coolste personages in de serie, en hij heeft ook wel iets.

Okee, dat hele verhaaltje is meer informatie dan je eigenlijk nodig had, maar goed - dat is de fangirl in mij.
Oud 18-04-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 21:43 :
Dit keer wist ik het, maar ik heb het personage gebaseerd op de man die op haar avatar staat.
Noem het maar vrijheid van de auteur
Ik vond de personage ook al fantastisch passen bij haar nick en ava
Oud 18-04-2006, 20:51
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-04-2006 @ 21:48 :
Dat klopt! Daar scoor je bij mij punten mee, dat je dat weet. Ik neem iedere dag van de week om 6:20 uur "Zorro" op bij SBS 6, puur uit nostalgie. In de afleveringen die momenteel worden uitgezonden is er nog een andere Alcalde, maar vanaf seizoen 3 (in het weekend van 29 april aanstaande) krijgen we De Soto te zien en daar kijk ik naar uit! Ik vond hem altijd een van de coolste personages in de serie, en hij heeft ook wel iets.

Okee, dat hele verhaaltje is meer informatie dan je eigenlijk nodig had, maar goed - dat is de fangirl in mij.
Dat kan ik ook zeggen over mijn spelleiderstukjes, die staan ook altijd helemaal vol met LOTR stuff.

Zorro keek ik vroeger ook altijd, maar ik heb het al heel lang niet gezien. Die andere Alcalde heet trouwens Luis Ramon.
Oud 18-04-2006, 20:56
Severus
Severus is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 21:51 :
Dat kan ik ook zeggen over mijn spelleiderstukjes, die staan ook altijd helemaal vol met LOTR stuff.
Over "LOTR" gesproken - ik heb al een jaar of twee alle boeken (plus "The Hobbit") in mijn boekenkast staan (in het Engels), maar ik moet ze nog steeds lezen. *schaam* Ik stel het steeds maar uit.

Citaat:
Spelleider schreef op 18-04-2006 @ 21:51 :
Zorro keek ik vroeger ook altijd, maar ik heb het al heel lang niet gezien. Die andere Alcalde heet trouwens Luis Ramon.
Ja, dat weet ik - ik kijk die afleveringen nu al een maand of twee. Die Alcalde is op zich ook niet mis, maar ik heb liever De Soto. Het is wel interessant dat de man die Luís Ramón speelt vroeger getrouwd was met Hunter Tylo (de dame die Taylor speelt in de "Bold and the Beautiful").

Vroeger was ik ook een beetje verliefd op Diego de la Vega, maar daar ben ik nu totaal overheen. Ik vind 'm eigenlijk best saai.
Oud 18-04-2006, 20:59
Verwijderd
Spelleider die spamt?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten