![]() |
|
![]() Prologue Long, long ago, a sceptre with extraordinary magical powers was created. For many a year it slumbered, safely confined within a castle. But then came the twisted jester known as Dhoulmagus. He broke the seal protecting the sceptre, awakening its terrifying powers and unleashing a foul curse upon the kingdom. Time froze as enchanted vines enveloped the castle and everyone within. The king and the princess found themselves changed by vile magic intro strange new forms. Only one person escaped the curse unscathed: you! Dragon Quest is een van de populaire RPG's in Japan voor de PS2. Eindelijk is het nu ook overgewaaid naar Europa. Alhoewel het in Japan al het achtste deel is, is het in europa pas het eerste deel. (vandaar dat je op de verpakking ed. ook geen 8 tegen zal komen. Hij is dus uit, en er is eventueel ook al een strategy guide beschikbaar. ![]() Voor de mensen die niet bekend zijn met deze RPG-reeks: het is een beetje te vergelijken met iedere andere Japanse RPG; grote werelden, vele personages, vreemde monsters, gevaarlijke eindbazen, pittoreske dorpjes, donkere grotten, vele gevechten, magie, wapens en accessoires etc. etc. Natuurlijk kennen deze spellen een eigen stijl, maar in grote lijnen lijkt het veel op Final Fantasy. Dit achtste deel volgt in ieder geval een eigen weg en stijl. Het eerste wat opvalt zijn de beelden. De figuren in Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King zijn namelijk cell-shaded en lijken zo uit een manga te zijn gestapt. Dit is ook niet zo vreemd, want de hoofdrolspelers zijn ontworpen door niemand minder dan Akira Toriyama. Hij is voornamelijk bekend om zijn eigen manga, genaamd Dragon Ball Z. Deze manga behoeft natuurlijk geen verdere uitleg. Website: http://www.dragonquest.eu.com/ (ajb. als je dingen vertelt omtrend de verhaalloop oid. ajb. in een spoiler plaatsen) deel gekopieerd van insidegamer Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 13:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat ie pas de 14e uit zou komen, maja, dan ga ik em zo maar effe halen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het is een geniaal spel, een soort Pokemon, alleen dan veel leuker, omdat je monstens kan 'breeden'. Tis voor de oude gameboy geloof ik. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De blue slime schijnt idd. de trademark te zijn van alle dragon quest's .. net als de chocobo van de final fantasy's. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kun je niet van iemand een ps2 lenen ofzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb het eindelijk ook kunnen spelen .. (wat nu pas? Ja nu pas; heb nu pas de tijd gehad
![]() De muziek vind ik geweldig; vrolijk en het doet me enorm aan de efteling en euro disney denken. Dat grootse fantasie gevoel dat je erbij krijgt ![]() De vijanden, zoals Kid Morbid al aangaf, zijn echt maf ![]() ![]() Wat ik minder vind; dat de hoofdpersoon zelf geen stem heeft. Dat hebben ze mss. gedaan zodat je je meer inleeft in dat karakter; maar persoonlijk vind ik 't jammer. Net als bij GTA 3 lijk je nou een beetje een dom persoon. Wat ik wel heel positief vind is dat ze 16:9 goed gedaan hebben. Full screen breedbeeld zonder me zorgen te maken dat iets van 't beeldscherm afvalt. ![]() Wat minder positief zijn de continue laadmomenten. Ze zijn gelukkig kort en niet storend, dus zo erg is 't niet. De Voice overs en de animatie zijn wel goed gedaan vind ik. En Munchie is stoer. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelda is op dit gebied de absolute meester. ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() [Edit] .. Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 23:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Geweldig spel. Deels omdat 't niet te moeilijk is voor mij. ![]() |
![]() |
|
Klopt, Hero en Yangus zullen over het algemeen het snelst lvlen.
Hieronder een voorbeeld. Required exp for lvl 50 Hero: 1526665 Yangus: 1436575 Jessica: 1709938 Angelo: 1560783 Dit is voor lvl 99 Hero: 6931659 Yangus: 6457899 Jessica: 7686517 Angelo:7044450 Zoals je ziet lvled Yangus eigenlijk het snelst. Het is niet zo dat straks je Hero en Yangus de rest van de party outlvlen. Volgens mij blijven Hero/Yangus gewoon altijd een lvl of 1/2 hoger dan de rest van de party, tot maximaal 5 lvls als je echt richting de lvl 99 gaat lopen. Dus tegen de tijd dat Hero/Yangus lvl 99 zijn, zullen Jessica/Angelo wel rond de lvl 95/96 zitten. Strategy guides zijn af en toe best wel eens handig voor dit soort informatie. ![]() |
![]() |
|
Hmm vreemd. Of misschien ook niet; dunno. Momenteel zit ik rond de lvl 19/20 en mijn hero lvlt het snelst. Daarna Yangus, Angelo en dan pas Jessica. En 't verschilt echt duizenden XP
![]() Ik vraag me af waarom ze dat gedaan hebben en of er een logica inzit. Frusterende is dat ik eerst geprobeerd heb ze allemaal op gelijke lvl te houden maar dat dus totaal niet lukte. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nu in DQ heb ik soms echt zoiets van "zeg is wat" als de hero een ander karakter aanstaart en rare bewegingen maakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar daar kom ik op terug, qua verkoop doet pokemon het in de loop van de jaren het toch beter daar in japan |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik speel t sinds een paar maanden weer af en toe de laatste dagen. T blijft wel leuk, maar ik blijf dingen als disgaea vetter vinden
![]()
|
fuck
![]() Dan toch maar downloaden, en waarom doet GVD Kingdom Hearts 2 het nog altijd niet, ze hebben het nog altijd niet gefixed, dat die hackers eens wat gaan doen en een fix maken!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat voor games bestaan er niet, terwijl jij zou willen van wel? Verwijderd | 95 | 09-03-2011 18:41 | |
Games |
Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld? Menahem | 479 | 19-10-2007 15:32 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 |