Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 21:38
moon
moon is offline
*vorige*

Milieutip: lucht eens wat vaker je hart! (loesje)

Hart kan weer gelucht worden!
Oud 18-04-2006, 21:39
rare kwast
rare kwast is offline
heel goed moon

ik was je trouwens net bijna voor met vol spammen maar dat was dan perongeluk.. bedacht me ineens dat ik jou je gang maar ff liet gaan

en thanx voor knuffel
Oud 18-04-2006, 21:39
Verwijderd
Ik heb koppijn en ik ben moe. Moet ik ook maar beter slapen. Maar ik weet niet of ik niet slaap omdat ik bang ben dat ik weer raar droom, of dat ik me gewoon druk maak om dingen.
Oud 18-04-2006, 21:40
moon
moon is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-04-2006 @ 22:39 :
heel goed moon

ik was je trouwens net bijna voor met vol spammen maar dat was dan perongeluk.. bedacht me ineens dat ik jou je gang maar ff liet gaan

en thanx voor knuffel
Dankjewel!
Oud 18-04-2006, 21:43
Verwijderd
ik weet niet wat ik met iets doen moet
Oud 18-04-2006, 21:57
George
George is offline
Nutteloos egoïstisch mormel.
Oud 18-04-2006, 22:26
kroot
kroot is offline
twijfel
Oud 18-04-2006, 23:38
rare kwast
rare kwast is offline
alsof er een mes in mn hart wordt gestoken en flink wordt rondgedraait..

it hurts

---
en ik voel me een egoistische trut

----

duw dr nou niet weg.. alsjeblief
*huilt*

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 00:22.
Oud 19-04-2006, 05:51
Nijn*
Nijn* is offline
Verdomme, om half 7 op omdat ik me om 8 uur moet melden.. Sorry hoor jongens, maar omdat ik wat een keer of 15 te laat ben geweest dit jaar, als het al niet meer is? Djezus allemaal door die kut bus. En laat ze allemaal maar uitkijken vandaag want ik heb een bijzonder slecht humeur en ben gewapend met een dodende blik en een scherpe tong. Mij een beetje om 8 uur op school laten komen, stelletje slappelingen! BAH! En kutnacht en kutdag. Ik kon niet slapen, durfde niet na te denken maar kon niet anders. Ik ben zo alleen nu, zo alleen. Niemand die me begrijpt, niemand die het weet. 6 jaar zo jong nog. zo klein. *huil*
Oud 19-04-2006, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 19-04-2006 @ 06:51 :
Verdomme, om half 7 op omdat ik me om 8 uur moet melden.. Sorry hoor jongens, maar omdat ik wat een keer of 15 te laat ben geweest dit jaar, als het al niet meer is? Djezus allemaal door die kut bus. En laat ze allemaal maar uitkijken vandaag want ik heb een bijzonder slecht humeur en ben gewapend met een dodende blik en een scherpe tong. Mij een beetje om 8 uur op school laten komen, stelletje slappelingen! BAH! En kutnacht en kutdag. Ik kon niet slapen, durfde niet na te denken maar kon niet anders. Ik ben zo alleen nu, zo alleen. Niemand die me begrijpt, niemand die het weet. 6 jaar zo jong nog. zo klein. *huil*
*knuf*
Oud 19-04-2006, 07:23
Verwijderd
Rare droom gehad echt kan het niet verklaren zo vaag......
Oud 19-04-2006, 08:50
Verwijderd
Nogmaals aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 19-04-2006, 08:52
Stefanie
Stefanie is offline
Fijn gesprekje.
Oud 19-04-2006, 09:00
Verwijderd
Gewoon goed en lief. Niks bijzonders. Gewoon goed.
Oud 19-04-2006, 09:02
Moustache
Moustache is offline
Over je echt even goed voelen gesproken
Oud 19-04-2006, 09:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag verjaardag en dan tot en met zondag naar Londen, ja Tot dan
Oud 19-04-2006, 09:25
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 19-04-2006 @ 10:16 :
Vandaag verjaardag en dan tot en met zondag naar Londen, ja Tot dan
Gaaf, Londen. Veel plezier!
Oud 19-04-2006, 11:13
Nona
Nona is offline
Dat was tentamen 1.

Nu de 2e nog morgen, dat is de moeilijke.
Oud 19-04-2006, 11:40
Nona
Nona is offline
24 van de 25 vragen goed!

Ik dacht: ik zet het even overal op het forum neer zodat niemand het mist.
Oud 19-04-2006, 12:07
rare kwast
rare kwast is offline
woow goed man kruimel
Oud 19-04-2006, 13:30
Verwijderd
Het door de komende maanden heenkomen wordt steeds kloteriger. Alhoewel het samenzijn met mn vriendin weer beter wordt na een dip, zit de afstand en het feit dat ik moet werken wanneer zij niet op de uni zit en omgekeerd toch tussen ons in voor mijn gevoel. Hopelijk kan het uitzendbureau me snel die andere baan geven zodat ik werk op normale daguren zodat er 's avonds weer fatsoenlijk tijd is om met elkaar te MSN'en of te bellen. De scheiding tussn mn ouders wilt maar niet lekker lopen (logisch ook wel ergens). En ik moet maar wachten tot de loting gedaan is en ik kan horen of ik mn studie mag gaan doen. Al met al loopt mn leven dus niet lekker. Maarja, toch maar doorbikkelen *zucht*
Oud 19-04-2006, 14:26
Redhair
Redhair is offline
Ondanks die kkslaapstoornis aangenomen op mijn vervolgopleiding.
De vrouw waarmee ik sprak zei wel dat het moeilijk voor me zou worden, aangezien je eigenlijk alleen in groepjes werkt. Elke maand moet je twee opdrachten hebben gedaan. Ik moet mezelf dus heel hard bewijzen bij de medestudenten, vaak komen, creatief zijn, maar ach, dat zie ik tegen die tijd wel weer.
Voel me nu eigenlijk niet blij. Mijn hoofd doet pijn, ik moet nog veel leren.
Oud 19-04-2006, 14:35
Dolores
Dolores is offline
Beroepsopdracht (project) voldoende! Nu hopen dat m'n procesverslag wat daarbij hoort ook voldoende is, want anders krijg ik die punten niet. Maar voor mijn gevoel zit dat wel goed, dus ik ben alvast gematigd blij.
Oud 19-04-2006, 14:51
Stefanie
Stefanie is offline
Netjes mijn portfolio afgemaakt, ben ik daar ook vanaf.

Nu nog leren voor mijn tentamen morgen
Oud 19-04-2006, 15:04
Verwijderd
Verdorie. *grom*

Gisteren was gezellig, challenge was leuk, rare chick die won, maarja. Die dansjes waren stom. . Publiek was stom, maar ik had het gezellig.

Verder is het lente, en ben ik best wel heul gezellig geweest vandaag, alleen zie ik er niet uit en ben ik moe. charlot, kom op, doe iets aan jezelf. Mutsje. Trek op z'n minst iets toonbaars aan.

And those of us with ravaged faces, lacking in the social graces.
Desperaitly remaind at home, inventing lovers on the phone.
Who called and say: come dance with me.
And murmerd vague obscenties.
Advertentie
Oud 19-04-2006, 15:16
Roosje
Roosje is offline
Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik hem vergeten ben. Dat werd tijd ook.

Ik voel me wel goed, geloof ik. Ik denk niet zoveel na, controleer alleen. Het werkt erg goed. En nu een stukje appel zoeken en in bad.
Oud 19-04-2006, 15:19
Verwijderd
Trillerig, gvd. Waarom moet hij zo'n uitwerking op me hebben, zelfs fysiek? En dan moet ik nog met de date naar de film, ook, terwijl ik zo gek aan het worden ben van mezelf.

Argh. Zucht.
Oud 19-04-2006, 15:32
Verwijderd
Waarom, waarom?!?! Dit wil ik niet, ik, ik....

*huil*
Oud 19-04-2006, 15:36
♪
♪ is offline
Ja, en nu? Wachten?
Oud 19-04-2006, 15:38
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een godsgruwelijke kutdag. Kom ik daar fucking chagerijnig op school aan, tegenwind. Ik meld me keurig om 2 minuten voor 8 zegt dat mens: ja je bent wel een beetje laat he. WTF! Bedoelen ze met 8 uur melden ineens tien voor 8 melden?! Kom ik erachter dat ik mijn aansteker kwijt ben en moet ik hemel en aarde bewegen om een vuurtje te krijgen. Vervolgens heb ik drie klotelesuren achter elkaar waarin ik de hele tijd bijna moest janken. En ja hoor jongens, ik zie jullie fucking bezorgde blikken wel en ik zie jullie wel fluisteren en kijken maar niemand heeft ook het lef er iets van te zeggen! KIJK DAN OOK GEWOON NIET! Toen weer die kutmentrix van me, ze ziet dat ik me kut voel, gaat ze eerst poeslief aan me vragen wat er aan de hand is, ik zei dat gaat je niets aan. Kijkt ze me geshockeerd aan en vraagt vervolgens alsof er niets aan de hand is wel gedicht ik het mooiste vond van de bundel. Ik fucking agressief: nou op zich vond ik DE DOOD wel heel mooi. En toen ik heb de deur in haar gezicht gesmeten, stom wijf. Kreeg een 8,4 (hoogste cijfer) voor m'n maatschappijleer PO terug, nog 10 punten halen met mn presentatie en dan sta ik een 10! Maar omg, waarom ben ik zo onwijs agressief? Al die mensen komen m'n strot uit! En kut kut kut waarom kan ik niet gewoon praten en zeggen wat me dwars zit en gewoon.. Waarom voel ik me zo alleen, waarom begrijpt niemand me? EN GVD WAAROM MOET IK NU NOG 200 DUITSE WOORDJES LEREN? *trapt de boel in elkaar*
Oud 19-04-2006, 15:55
anterx
anterx is offline
Heb ik ineens een rot bui. Reageer ik het natuurlijk af op de verkeerde. Ik ben echt een kanjer in stennis strappen tegenwoordig!
Oud 19-04-2006, 15:59
Verwijderd
Nijn, rustig meis. Mensen bedoelen het, waarschijnlijk, goed..weten er alleen niet mee om te gaan. Volgens mij kan je nu wel een *knuf* gebruiken.

Ik ben zwakker dan ik wil. De hele dag sterk, en dan ineens *boem*, alle discipline weg. Er moet een oplossing zijn, ik wil zo graag! ... Maar niet graag genoeg, dat ik toch weer zwak ben? The flesh is weak. The mind is weaker?

Hmf.
Oud 19-04-2006, 16:06
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ja, ik leer. Het is best grijs hier.

Hallo, kleurtjes?
Oud 19-04-2006, 16:11
Anno2007
Anno2007 is offline
wauw, mijn werkstuk lb vond die man gewoon keigoed. bij ons moest je na dit werkstuk op gesprek komen nadat hij het had nagekeken, en als hij dan teveel commentaar heb, moet je verbeteren. (ik wor altijd megasuper veel zenuwachtig voor dat soort dingen). en ik kwam die klas binnen, hij zo van ja ben je zenuwachtig, ik zo ja, hij zo van ja en dat is terecht ook. ik : ow ist zo erg dan? hij zo: neej or. en toen gingtie bespreken, hij von t knap dak een onderwerp ha gekozen waar ik emotioneel bij betrokken was (vertstandelijke beperkten en anticonceptie, me zusje is verstandelijk beperkt) en dat ik zo goed ha geprobeert neutraal te blijven en hij ha maar 1 klein minpuntje. dak iets meer in alineas ha moeten werken. maar hij was er heel blij mee en ik dus ook wel NOOIT MEER LB

en wij waren 7 april al door voor de landelijke finale schoolkorfbal (mission olympic). en nu hoor ik net da een kennis ook mee doe en door is
Oud 19-04-2006, 17:07
Verwijderd
Aan de ene kant zie ik een mooie, dunne meid in de spiegel.
Maar aan de andere kant weet ik, mijn gewicht kennende, dat dat niet kan.
Oud 19-04-2006, 17:21
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik wil best over wiskundezooi praten maar dan niet met háár. Omg.
Stom mens .
Oud 19-04-2006, 17:38
coopergirl
coopergirl is offline
over 18 uur is de evaluatie, hoe lul ik mij eruit
Oud 19-04-2006, 17:45
darkfairy
darkfairy is offline
hmm merge school
Oud 19-04-2006, 18:13
Redhair
Redhair is offline
Voor een tentamen wat ik moet inhalen moet ik nog twee hoofdstukken biologie leren. Voor het examen moet ik nog veel meer bio kennen.
Maar ik kan het godverdomme niet. Ik haat biologie, het boeit me geen ene fuck, ik kan me niet concentreren, ik heb het niet nodig, ik ga fotografie en vormgeving doen, rot op met je kanker biologie.
Ik word echt gek, moet me steeds beheersen niet te gaan schreeuwen. Ik kan het niet leren, het lukt niet, ik kan het echt niet. Alleen als ik het niet doe zak ik, KANKERZOOI. Het lukt gewoon niet, ik zit hier notabene te janken. GODVERDOMME, ik ben net aangenomen, biologie gaat het verpesten.
Zoveel woede in me, zoveel agressie. Ik wil naar mijn flirt, met hem blowen, op zijn bank hangen. DIE AGRESSIE WIL ERUIT maar hoe, maar hoe. omggomgg heeeelp
Oud 19-04-2006, 18:19
Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: *knuff* probeer die agressie anders van je af te schrijven of ga een stuk rennen? Ik was net ook fucking agressief en toen heb ik de muziek hard gezet en ben keihard gaan schelden. Hielp wel

OT: Oké. Kunstgeschiedenis moet maar even wachten, aangezien ik toch een 8 gemiddeld sta en mijn tekening beter is geworden dan ik had verwacht, kan ik die toets wel iets later halen. Duits daarentegen moet ik enorme voldoende voor halen. Ik ben nu ongeveer op de helft en het gaat nog best redelijk vlot moet ik zeggen. Ik denk dat ik nog wel de hele avond/nacht zit te leren dus mijn artikel moet ook maar even wachten, maar dat begrijpt ze hopelijk wel. Misschien gaan de woordjes nog wel lukken ook en hoef ik morgen niet het uur afwezig te zijn. Misschien, misschien.
Oud 19-04-2006, 18:22
Gothic
Gothic is offline
Wat heeft die jongen toch?! Wat maakt die jongen zo verdomd aantrekkelijk dat ik hem zo graag wil aanspreken. Ik doe het niet. Ik blijf verstandig, maar toch . Stom gedoe. Kon ik m'n gevoel soms maar gewoon ff uitzetten. Of gewoon alles versimpelen, maar nee. Gelukkig heb ik m'n verstand nog, maar het is zo moeilijk met al die verlangens naar de droomwereld...
Oud 19-04-2006, 18:31
Verwijderd
Ik ben weer rustig. Zie je nou wel? Niet zo'n zorgen maken, daar heb je alleen jezelf mee.
Oud 19-04-2006, 18:38
WolterB
WolterB is offline
Pff, ik heb het echt even he-le-maal gehad met school. Geen idee hoe t komt, maar t is niet grappig meer. Het verslag maken loopt voor geen meter, zit er al uren naar te staren en krijg geen letter op papier en zo gaat t al dagen bij dit verslag. En dat terwijl de rest allemaal goed gaat en leuk is.

Vanavond móét t af, anders heb ik een probleem en dan zitten mn groepsgenoten er ook mee. T voelt net alsof er een druk van een paar ton op mn schouders rust, iets waar ik blijkbaar niet goed mee om kan gaan. T werkt vermoeiend, je wordt er lusteloos van en de zin in andere dingen verdwijnt ook langzaam.

Als t vanavond af is morgen een tentamen maken. Hopelijk gaat dat wel goed en zo niet, dan krijg ik het lekker druk de komende weken, iets wat ik volgens mij er even niet bij kan hebben.

Na morgen moet ik echt twee weken weinig tot niets doen, anders word ik gek. Zo voelt het iig.
Oud 19-04-2006, 18:46
Verwijderd
Ik leef de laatste week/weken een beetje in een droomwereld ofzo, heb het gevoel alsof niets echt is, alsof ik in een film zit. Misschien lees ik te veel, misschien kijk ik te veel tv. Ik weet het niet. Niet dat het nou zo rampzalig is hoor, ik voel me er wel goed bij, maar, alles is zo vreemd! Nouja, nu ga ik mijn beide beentjes maar weer even op de grond zetten en mijn wiskunde leren en als dat klaar is ook maar vast wat doen voor Engels en daarna ga ik mezelf weer verdrinken in mijn boek.
Oud 19-04-2006, 19:01
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, bedankt.

Heb mijn flirt maar gesmst wat hij morgen te doen heeft. Hij belde direct, was blij wat van me te horen, wilde graag dat ik morgen kwam. 10 minuten aan de telefoon gehangen, wat veel voor mij is, want ik ben niet zo'n beller.
Ik weet dat het fout is, dat ik hem valse verwachtingen geef. Ik weet dat ik zwak ben, dat als hij me gaat zoenen ik me niet verzet. Ach, wat boeit het ook. Hij is leuk, er is wiet, er is gezelligheid en geen biologie. Ik heb zin in morgen.
Oud 19-04-2006, 19:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Beetje wisselvallig...
En zenuwachtig voor morgen. Openbaar vervoer is niet leuk als je niet met die trajecten bekend bent.
Op zich wel een compliment gehad vandaag, al vatte ik het zelf niet echt als een compliment op . Vond zelf ook niet dat het zo goed ging. Maar goed. Nog even doorbijten, dan is de stage af.
En ik zag vandaag in de scripties van voorgaande jaren dat wij echt een totaal andere scriptie hebben dan ze andere jaren gehad hebben. Gelukkig, anders was de berg werk helemaal niet te overzien. Maar ook jammer, omdat we nu dus wel zelf het wiel uit moeten vinden. Maar ja.
Oud 19-04-2006, 19:21
rare kwast
rare kwast is offline
hoofdpijn echt de hele dag al..
en ik wil even met iemand praten.. gewoon praten..
uitleggen hoe ik me voel en dan een knuffel krijgen..
vast gehouden worden, iemand die mn hand pakt en me hier door heen gaan helpen
want ik kan t niet (alleen)
Oud 19-04-2006, 19:28
Volk
Volk is offline
3 Dagen plat op bed gelegen... Of 2 ik weet het niet. Veel te lang in ieder geval. Koorts, hoofdpijn en ik had het zo koud. Maar niemand thuis wil geloven dat ik ook echt ziek was. Ik had koorts! Dat kun je toch niet faken?!

Bijna half negen alweer. Straks is het weer donker en moet ik gaan slapen. Er is werkelijk niets wat ik nu liever zou doen dan slapen tot morgen. Zonder nachtmerries, zonder huilend wakker worden. Gewoon rustig slapen. Ik kan al verdomme bijna een jaar niet slapen... Misschien had dingetje gelijk, ik weet wel zeker dat hij gelijk heeft, ik moet ermee naar een dokter ofzo. Het is niet normaal dat dat mij nu nog steeds op dusdanige manier beinvloed dat ik niet eet en niet slaap.

Vriendin van mij heeft anorexia. Ze heeft het eindelijk toegegeven. En ze haat mij omdat ik haar ouders op de hoogte had gesteld. Nu ligt ze tot ik weet niet wanneer in het ziekenhuis. En ze haat me...

skjlfhsa kjfhkeahf ilauhkfmjba iksajdf dhfkjakr fsdfklsan f lsfifio iojffjialdj fvhsd flksdfj adfkjgnsdl km lsdk fn
Oud 19-04-2006, 19:50
Verwijderd
aargh ! ik wil huilen maar weet niet waarom. ik luister dramatische muziek waar ik alleen maar harder om ga huilen.
ik baal van mezelf en hoewel ik de enige ben die het kan veranderen blijf ik gewoon doen waar ik mee bezig ben en het leven is kut. deze week dan.
Oud 19-04-2006, 19:53
marrel
marrel is offline
Iets beter dan gister maar nog steeds geen rust. Zenuwen, snel ademen, bah.

ik ben bang door te slaan in 2 dingetjes voor 2 maanden om zijn

Regels voor berichten