Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2006, 22:16
Ketjing
Ketjing is offline
In een mislukt seizoen, de rivaal uit de Playoffs houden, dat is tenminste nog iets.

Verder was t bagger slecht vandaag, op Vd Schaaf en Knol na. Ik stem voor een nieuwe voorhoede, behalve Junker die kan het wel
Oud 16-04-2006, 23:13
Verwijderd
Utrecht hahahaha ze hadden een WR qua grote bek na de 1-4 in de ArenA en nu hahaha hahaha hoor de SPELERS zelf... nog zeggen die joden gaan het niet redden die po's hahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:54
Bequiristain
Bequiristain is offline
Het was gisteren een spannende ontknoping,in principe stond NEC bijna het hele seizoen in het linkerrijtje en word dan op de 33e speeldag voorbijgegaan door Roda en Twente die het hele seizoen minder waren,ik riep het al langer,het moet niet op die wedstrijd in Arnhem aankomen,tot de 88e minuut had in ongelijk daarna ging het mis.

Grootste tegenvallers dit seizoen zijn Ajax en NAC,NAC had ik zelfs wel een plaats bij de eerste 5 ingeschat maar speelt nu dus play offs om in de HCE te blijven.
Ajax speelt dit seizoen zo schandalig slecht dat het absoluut geen recht heeft op CL voorronde,die ticket moet naar Feyenoord of anders Az gaan,Ajax is wel de meeste trieste ploeg van de HCE
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:26
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Echt een dramatisch seizoen, wat een nog ergere afloop kan hebben. Ik zie de ploegen uit de gouden gids NAC nog best verslaan, er zit geen enkele vechtlust in de ploeg.

De ploeg lijkt zichzelf maar een paar keer per jaar op te kunnen laden en er eens echt voor te gaan, onbegrijpelijk als je bedenkt tegen wat voor salaris ze het doen
Oud 17-04-2006, 18:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-04-2006 @ 23:16 :
Ik stem voor een nieuwe voorhoede
Jij ook al?
Misschien kunnen we onze aanvallers ruilen met elkaar. Dan krijgen jullie lantaarnpaal Aelbrecht terug en Caracciolo die ook geen pepernoot raakt er ook nog bij, top!

Vandaag eens alle data van de play-offs op een rijtje gezet, mijn god wat een zooi. De komende weken op 4 avonden steeds nationaal voetbal, per avond 2 of 4 wedstrijden maar. Als je dus geen wedstrijd op TV wilt missen kun je dus beter alles maar ff opschrijven wanneer welke wedstrijd is.
Oud 17-04-2006, 21:58
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-04-2006 @ 22:53 :
En GmB, waarom was je vanmiddag dan niet in het Gelredome dan?
Ik had twee kaartjes voor één van de thuisvakken, maar iemand moest die donderdag ophalen bij het gemeentehuis en diegene is het vergeten. Daar baalde ik goed van, maar ik heb dus geen uitkaart en donderdag was er niets meer te regelen.
Oud 18-04-2006, 16:49
Henkje
Henkje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-04-2006 @ 22:58 :
Ik had twee kaartjes voor één van de thuisvakken, maar iemand moest die donderdag ophalen bij het gemeentehuis en diegene is het vergeten. Daar baalde ik goed van, maar ik heb dus geen uitkaart en donderdag was er niets meer te regelen.
ahum...
Oud 18-04-2006, 16:59
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 18-04-2006 @ 17:49 :
ahum...
omg nog 1 ;p
Oud 18-04-2006, 17:08
Gimme more beer
Citaat:
*dreamallica* schreef op 18-04-2006 @ 17:49 :
ahum...
Ja, zo was het toch? Jij kon er dan misschien niets aan doen, ik mag er nog wel flink van balen.
Oud 18-04-2006, 17:42
doodoohead
doodoohead is offline
NAC in de nacompetitie had ik toch niet verwacht
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 17:42
doodoohead
doodoohead is offline
AZ wordt trouwens wel steeds sterker..
5e, 3e, 2e.. volgend jaar kampioen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 18:32
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
maar hoe loopt het precies met die nacompetitie en de promovering??
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 19:57
Gimme more beer
Citaat:
doodoohead schreef op 18-04-2006 @ 18:42 :
NAC in de nacompetitie had ik toch niet verwacht
Ik had ze erg hoog staan in mijn rijtje, volgens mij.
Oud 18-04-2006, 19:58
Gimme more beer
Citaat:
mumumumumugen schreef op 18-04-2006 @ 19:32 :
maar hoe loopt het precies met die nacompetitie en de promovering??
Dat zijn ook playoffs. Eerst spelen de onderste vier playoffs tegen elkaar, vervolgens spelen de winnaars daarvan tegen NAC en Willem II en dan de winnaars daarvan tegen de winnaars van de playoffs tussen de bovenste vier.
Oud 18-04-2006, 20:04
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Ok thnx
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:13
Verwijderd
Uit naar Oss vrijdag dus :/

Geen kaarten meer kunnen krijgen.. (150 kaarten, meer dan 1000 belangstellenden ) Wordt vrijdag nagelbijten in een kroegje denk!
Ik zeg 0-1 voor NAC en maandag thuis er met 3-0 overheen!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:43
Gimme more beer
Top Oss gaat winnen. Cees Lok naar de kelder
Oud 19-04-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-04-2006 @ 13:43 :
Top Oss gaat winnen. Cees Lok naar de kelder
Jij hebt echt opeens iets tegen die kerel he Volgens mij is er bij N.E.C. meer achter de schermen gebeurd dan iedereen weet. Cees Lok heeft ook nooit specifiek verteld waarom hij weg is gegaan bij N.E.C. Wie weet wat die rijke stinkerd bij jullie allemaal voor invloed had op het technische beleid.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:09
Verwijderd
p.s. niemand die 2 kaartjes ( TOP OSS - NAC ) voor a.s. vrijdag kan regelen?

ze kosten max. 13,50 per stuk, we hebben er 20 euro per stuk voor over.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:15
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 19-04-2006 @ 15:10 :
Jij hebt echt opeens iets tegen die kerel he Volgens mij is er bij N.E.C. meer achter de schermen gebeurd dan iedereen weet. Cees Lok heeft ook nooit specifiek verteld waarom hij weg is gegaan bij N.E.C. Wie weet wat die rijke stinkerd bij jullie allemaal voor invloed had op het technische beleid.
Edgar Barreto schijnt met z'n vrouw geneukt te hebben, daarom is hij vertrokken. Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar er zijn veel mensen in hoge kringen die dat kunnen bevestigen. Maar inmiddels heeft hij met z'n vertrek wel heel veel groepen mensen binnen NEC tegen elkaar opgezet. Daarnaast heb ik een hekel aan mensen die niet met de media kunnen omgaan, dus ik ben blij dat we nu Mario Been hebben
Oud 19-04-2006, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-04-2006 @ 20:57 :
Ik had ze erg hoog staan in mijn rijtje, volgens mij.
Ik ook, 6e of 7e of zo. In ieder geval dacht ik dat ze een goede kans zouden maken op Europees Voetbal. En zo zie je maar hoe het kan lopen. Hadden een leuke selectie maar er is zo veel gebeurd daar dit seizoen. Lokhoff weg, Pierre weg... opvallend is toch dat de trainerswissel weinig effect heeft gehad. Lok haalde nog minder dan Lokhoff dit seizoen.

Vanavond eerste play-offs dacht ik. Met alle respect, maar het is maar voor de Intertoto, dus superboeiend vind ik het als neutrale supporter niet. Maar GmB, veel succes tegen Heracles vanavond.
Oud 19-04-2006, 21:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-04-2006 @ 16:15 :
Edgar Barreto schijnt met z'n vrouw geneukt te hebben, daarom is hij vertrokken. Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar er zijn veel mensen in hoge kringen die dat kunnen bevestigen. Maar inmiddels heeft hij met z'n vertrek wel heel veel groepen mensen binnen NEC tegen elkaar opgezet. Daarnaast heb ik een hekel aan mensen die niet met de media kunnen omgaan, dus ik ben blij dat we nu Mario Been hebben

Soa Tommie ole ole ole
Oud 19-04-2006, 21:16
Ketjing
Ketjing is offline
Omg, Vitesse 4-4 na 4-0 voorsprong, ben benieuwd naar de samenvatting
Oud 19-04-2006, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 19-04-2006 @ 22:16 :
Omg, Vitesse 4-4 na 4-0 voorsprong, ben benieuwd naar de samenvatting
wat een sukkels bij vitesse zeg
wat gaven ze dat uit handen, poe poe
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 23:04
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-04-2006 @ 19:39 :
Vanavond eerste play-offs dacht ik. Met alle respect, maar het is maar voor de Intertoto, dus superboeiend vind ik het als neutrale supporter niet. Maar GmB, veel succes tegen Heracles vanavond.
Bedankt, maar het is dus súperboeiend. Als ze het halen, hebben ze bijna UEFA Cup plaatsing. De club waar NEC dan tegen zou moeten komt door de nieuwe Intertoto-opzet uit Wales, Letland, Zweden of Estland en dan zijn ze er ook meteen, dus er is gewoon een goede kans dat ze alsnog UEFA Cup halen.

Vanavond prima zaken gedaan, zondag voor 6 euro op Oost, dus dat wordt een leuke middag, neem ik aan
Oud 20-04-2006, 07:44
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-04-2006 @ 00:04 :
Bedankt, maar het is dus súperboeiend. Als ze het halen, hebben ze bijna UEFA Cup plaatsing. De club waar NEC dan tegen zou moeten komt door de nieuwe Intertoto-opzet uit Wales, Letland, Zweden of Estland en dan zijn ze er ook meteen, dus er is gewoon een goede kans dat ze alsnog UEFA Cup halen.

Vanavond prima zaken gedaan, zondag voor 6 euro op Oost, dus dat wordt een leuke middag, neem ik aan
ik begrijp het nog niet want ik dacht dat we maar 1 intertoto plek hadden en ik las ergens dat de afvallers van 5 t/m 9 ook nog Intertoto konden halen.
Oud 20-04-2006, 09:21
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-04-2006 @ 08:44 :
ik begrijp het nog niet want ik dacht dat we maar 1 intertoto plek hadden en ik las ergens dat de afvallers van 5 t/m 9 ook nog Intertoto konden halen.
de winnaar van de nummers 10 -13 moet tegen de verliezer vann 6-9, altans zo zeiden ze t bij Talpa gisteren
Oud 20-04-2006, 11:48
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 20-04-2006 @ 10:21 :
de winnaar van de nummers 10 -13 moet tegen de verliezer vann 6-9, altans zo zeiden ze t bij Talpa gisteren
Ja, dat schijnt inderdaad zo te zijn. Maar goed, dat wordt Heerenveen of Twente, dus daar knallen we ook nog wel even overheen
Oud 20-04-2006, 11:55
WolterB
WolterB is offline
Hier
Wordt het uitgelegd. Hopelijk werkt de link.
Oud 20-04-2006, 12:10
Gimme more beer
Deze link werkt wel
Oud 20-04-2006, 13:14
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-04-2006 @ 12:48 :
Ja, dat schijnt inderdaad zo te zijn. Maar goed, dat wordt Heerenveen of Twente, dus daar knallen we ook nog wel even overheen
inderdaad, RKC moet geen probleem vvoor jullie zijn
Oud 20-04-2006, 13:15
Gimme more beer
Citaat:
Hans van Delft heeft dinsdagavond een hartaanval gehad. De voorzitter van de Nijmeegse voetbalclub NEC zakte tijdens een vergadering van het NEC-bestuur in elkaar. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis. Het is nog niet duidelijk hoe hij er precies aan toe is. Van Delft kondigde onlangs zijn vertrek als voorzitter van NEC aan. Vincent Paes is zijn opvolger.

Sterkte Hans
Oud 20-04-2006, 13:15
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 20-04-2006 @ 14:14 :
inderdaad, RKC moet geen probleem vvoor jullie zijn
Oud 20-04-2006, 18:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-04-2006 @ 12:55 :
Hier
Wordt het uitgelegd. Hopelijk werkt de link.
Of kijk in het vorige topic, waarin ik een heel schema het neergezet, ook geplukt van een andere site.

Haha, de NEC-supporters hadden gisteren twee keer zo veel te lachen als normaal bij een overwinning. Zelf gewonnen, en Vitesse laat RKC terugkomen van 0-4 tot 4-4. Hoe krijgen ze het voor elkaar...

Ik las dat het doelsaldo hier over 2 wedstrijden beslissend was? Beetje inconsequent, bij de play-offs tussen de eerste divisie ploegen moest er een derde wedstrijd komen als beide teams in de eerste 2 wedstrijden elk 1 ontmoeting wisten te winnen, uitslagen maken dan niets uit. Hetzelfde zou gebeuren bij 2 gelijke spelen. Maja, van de andere kant: de speeldata van de play-offs liggen allemaal ruim van tevoren vast, zoiets was zeker niet realiseerbaar of zo.
Oud 21-04-2006, 12:25
kalinho
kalinho is offline
Helemaal niet, helemaal niets, helemaaal niets in rotterdááááám

damn mooiste wedstrijd v.h. seizoen waar ik heen ben geweest
boakye had kalou in ze zak, kuyt is slechst 1 keer gevaarlijk geweest, huntelaar kon steeds aannemen en afleggen, rosales liet de guzman alle hoeken van het veld zien, emmanuelson iets minder, vermaelen weer sterk, stekelenburg idem dito...en zelfs boukhari die een x goed speelde

ik ga maar eens een dvd kopen
Oud 21-04-2006, 13:56
WolterB
WolterB is offline
Ik heb vanaf vandaag (toen las ik t pas in de krant) officieel een hekel aan de playoffs aangezien twee van de sterkste clubs er de dupe van gaan worden
Oud 21-04-2006, 15:37
kalinho
kalinho is offline
ach, dat hele playoff systeem is gewoon gewenning (en dat zeg ik neit omdat Ajax het nu wel heel goe duitkomt)

zo gaat et in andere sporten al jaren, en iedereen heeft et daar gaccepteerd. basketbal nr. 1-8 spelen altijd om de playoffs om de kampioen/promotie/etc. dat is misschien ook niet eerlijk, magoed, wat is eerlijk? als het systeem er eenmaal na een paar jaar inzit vind iedereen het mooi.

amerika, de superbowl. Dat is ook een finale van playoffs, nou je kan toch wel stellen dat dat systeem werkt. En ook daar zullen aan het begin azijnzeikers zijn geweest die zoiets hadden van als je dus 1 wordt, benje neit automatisch 1.

In zoveel sporten zit er al een playoff systeem aan het einde van de competitie, om het extra spannend en aantrekkelijk te maken. Nou, in deze tijd draait voetbal puur om aantrekkelijkheid en entertainment,dus waarom daar dan niet een facet als de playoffs aan toevoegen
Oud 21-04-2006, 16:24
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ heeft vanaf volgend seizoen een nieuwe kleding sponsor. Umbro wordt ingeruild voor het nederlandse merk Quick.
Quick gaat speciaal voor AZ een tenue ontwerpen. We krijgen dus een 'eigen' tenue, waar Umbro ons van 'algemene' tenues voorzag. In dat opzicht natuurlijk een mooie verbetering. Al is het afwachten hoe de tenue's eruit komen te zien natuurlijk.
Oud 22-04-2006, 01:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zowel AZ als Feyenoord krijgen een zware opgave voor de return komende zondag... zeker in het geval Feyenoord vind ik dit jammer. Hele seizoen veel beter dan Ajax en dan word je op 1 wedstrijd afgerekend. Kut-playoffs.

Vandaag de promotie/degradatie-playoffs (wat een woord ), Willem II lijkt de eerste ronde vrij makkelijk te overleven. Het stond bij rust nog met 2-1 achter tegen Zwolle, maar won uiteindelijk toch nog met 2-4. Nu thuis niet verliezen en dan zijn ze een rondje verder. NAC 0-0 en matigjes tegen Top Oss, dan moeten de Bredanaars hopen dat ze het makkelijk in eigen huis kunnen afmaken...
En verder ik hoop toch zo dat De Graafschap daar gaat winnen in Venlook!

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 02:18.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 13:28
tripple
tripple is offline
FC Groningen!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
tripple schreef op 03-05-2006 @ 14:28 :
FC Groningen!!!!
Wat een nuttige bijdrage aan dit topic!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:22
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-04-2006 @ 17:24 :
AZ heeft vanaf volgend seizoen een nieuwe kleding sponsor. Umbro wordt ingeruild voor het nederlandse merk Quick.
Quick gaat speciaal voor AZ een tenue ontwerpen. We krijgen dus een 'eigen' tenue, waar Umbro ons van 'algemene' tenues voorzag. In dat opzicht natuurlijk een mooie verbetering. Al is het afwachten hoe de tenue's eruit komen te zien natuurlijk.
Vitesse stapt van Quick af door slechte levering, service, kwaliteit etc.
Reageren

Regels voor berichten