Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 15:40
Verwijderd
Geen idee hoe ik dit topic anders moet noemen.
Ik heb een belangrijk document waar ik veel tijd in heb gestoken overschreven met een oudere versie.

De enige plek waar mijn nieuwste versie heeft gestaan is mijn USB stick. De oudere versie stond op mijn computer. Ik heb de nieuwste versie wel vaker open gehad op deze computer, en ook hier als laatste gewijzigd, dus als iemand het idee heeft dat ie daardoor ook op deze computer te vinden is hoor ik het graag.

Maargoed, ik kan 'm zelf dus niet terug vinden. Nou heb ik een programma'tje gevonden op internet, "doc regenerator". Mooi programma, hij zoekt mijn USB stick af naar eerdere versies en laat ze vervolgens aan mij zien.
Probleem 1: ik zie een heleboel eerdere versies, behalve de allerlaatste versie(s) (voordat ie overschreven werd). Waarom staat die laatste er niet bij?

Probleem 2: de andere versies die het programma kan vinden zijn voor mij ook wel bruikbaar, want ze zijn alsnog nieuwer dan de versie op mijn computer. Maar het programma wil ze niet aan mij geven, dan moet ik er eerst voor betalen. Ik kan geen screenshots maken, en niet kopiëren-plakken, want dat houdt het programma tegen. Ik zou dus alles moeten overtypen. Beter dan niks, maar kost wel veel tijd. Ik zie wel wat het programma doet: op het moment dat ie de bestanden zoekt verschijnen de word documenten in mijn c:\temp en verdwijnen dan weer heel snel. Is er iets aan te doen, om die documenten toch te vangen?

Ik bedoel, ik ben niet op zoek naar illegale software of wat dan ook, maar gewoon naar mijn eigen documenten. Ze zijn er wel, maar heb ik eigenlijk wel dat programma nodig om ze terug te halen? Kan ik zelf niet iets soortgelijks doen?

Degene die mij helpt ben ik eeuwig dankbaar.

Ohja: of is er iemand die een programma kent die precies hetzelfde doet, maar de documenten gratis aan mij wil geven?

Laatst gewijzigd op 20-04-2006 om 15:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2006, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-04-2006 @ 16:40 :
Degene die mij helpt ben ik eeuwig dankbaar.
Dan hoop ik dat niemand mij voor is en dat ik het dit weekend voor je kan oplossen

Even voor andermans info:
Ik ben iig van plan om eerst een image van de usb stick te maken op mijn primaire pc en vervolgens op een andere pc met Norton Utilities proberen de gegevens terug te halen van de stick. Mocht dat niet lukken, dan proberen we nog andere programma's uit.

Het image maak ik voor het geval dat een programma de boel verkloot.

Als iemand nog tips heeft of andere ideeen zijn die uiteraard welkom. Veel ervaring heb ik hier niet mee, aangezien ik dit soort problemen liever vermijd (backups, backups en nog eens backups ) dan genees.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten