Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 21:36
TopDrop
TopDrop is offline
pfff, ik weet niet eens wat ik hierop moet zeggen
Oud 20-04-2006, 22:41
Yerli
Yerli is offline
Spamsletten?

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1396886

Leef je uit.
Oud 21-04-2006, 12:06
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=2
linkveversing voor spamtopicje

Han t duurt toch langer dan ik dacht, ik gebruik ff mn ouwe site om de offline verdenkingen overzichtelijk per pagina te plaatsen. Van de pagina van Tink kan je haar dossier halen, en de andere spelers hebben ook hun eigen pagina.
Spelleider die link, van deze besloten site, krijg je wrs nog voor acht uur.
Oud 21-04-2006, 13:43
Hanneke
Hanneke is offline
Ik hoop maar dat de tovenaar zijn werk goed doet vanavond, het is in ieder geval wel duidelijk wie er op gegeten gaat worden.
Oud 21-04-2006, 17:27
Verwijderd
De site is daar.
Spelleider is waar?
Ja dit is een rijm.
Gewoon gezwijm.
Oud 21-04-2006, 18:04
Misti
Misti is offline
Waarom post je die link niet gewoon? Of heb ik iets gemist?
Oud 21-04-2006, 18:06
flyaway
flyaway is offline
Neee... hoop dat je gewoon nog blijft posten
Wie stemt er nou op Soija...
(jaja achteraf altijd makkelijker)
Oud 21-04-2006, 18:18
Verwijderd
@ flyaway en Misti: die link kunnen wij pas plaatsen, nadat de wolven iemand hebben gegeten.

danku flyaway voor je medeleven , maar jij wilde mij als eerst dood hebben dus

edit: danku voor uw sig

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 18:22.
Oud 21-04-2006, 18:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Flyaway vind ik verdacht.
Oud 21-04-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 20-04-2006 @ 22:01 :
Maar ff dit, hoe DOM kunnen mensen zijn, wat is er nou moeilijk aan stemmen op dezelfde persoon

edit: vanaf nu, mensen die niet harmonieus stemmen, worden gehangen. Is er geen theorie? Geeft niets, ik verzin wel iets achterlijks.
gisteren toen ik ging slapen, ging ik dit stukje steeds opnieuw in mn hoofdlezen, en telkens bij de laatste zin "Geeft niets, ik verzin wel iets achterlijks. " moest ik doodlachen, iets van 20 keer achter elkaar steeds gelachen bij het eind
Oud 21-04-2006, 18:23
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 19:21 :
gisteren toen ik ging slapen, ging ik dit stukje steeds opnieuw in mn hoofdlezen, en telkens bij de laatste zin "Geeft niets, ik verzin wel iets achterlijks. " moest ik doodlachen, iets van 20 keer achter elkaar steeds gelachen bij het eind
Omg

Wel slim om pas de link te posten nadat de wolven iemand gegeten hebben (ik hoop nog steeds op de tovenaar ). Samen kunnen wie die wolven wel aan!
Oud 21-04-2006, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 21-04-2006 @ 19:23 :
Omg

Wel slim om pas de link te posten nadat de wolven iemand gegeten hebben (ik hoop nog steeds op de tovenaar ). Samen kunnen wie die wolven wel aan!
Net weer 5 keer gelachen bij het herlezen

edit: en nog een keer
Oud 21-04-2006, 19:00
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 19:57 :
Net weer 5 keer gelachen bij het herlezen

edit: en nog een keer

Eigenlijk hoort hier een roloog, maar ik vind het toch wel grappig
Oud 21-04-2006, 19:02
Misti
Misti is offline
Het is na 20u
Oud 21-04-2006, 19:04
Verwijderd
lol
Oud 21-04-2006, 19:04
Misti
Misti is offline
Ooh, de uitslag komt er pas om 20u30 *oeps*
Oud 21-04-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 21-04-2006 @ 20:04 :
Ooh, de uitslag komt er pas om 20u30 *oeps*
btw mn pm is aangekomen han
Oud 21-04-2006, 19:07
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 20:05 :
Citaat:
De wolfjes zijn weer aan de beurt. Ze hebben tot morgenavond 20:30 de tijd om hun buikjes rond te eten....

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 19:09.
Oud 21-04-2006, 19:12
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 20:05 :
btw mn pm is aangekomen han
Oud 21-04-2006, 20:03
Verwijderd
(((((spelleider)))))
Oud 21-04-2006, 20:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik dacht: shiit, we moeten stemmen.

Maar alleen de wolfjes dus.
Oud 21-04-2006, 20:40
Spelleider
Spelleider is offline
De avond was wederom gevallen over meerstad. Drilboorsjakie patrouilleerde rustig door de straten. Zijn voeten veroorzaakten een krakend geluid op de houten balken van de stad. Dat was het enige geluid dat er te horen was. Toen kwam drilboorsjakie bij de rand. Een eenzame figuur zat op de steiger en keek uit over het water. Het was Misti. Misti zat vaak aan de waterkant te vissen. Drilboorsjakie liep naar haar toe en zei: 'willen ze bijten vandaag?' Misti draaide zich om. 'Zeker kapitein!' Toen kuste ze hem op zijn mond. Het 'vissen' was een dekmantel, zodat de twee geliefden elkaar in het geheim konden ontmoeten. Misti was namelijk de dochter van Severus, en die vond drilboorsjakie te min voor haar.
Vijf minuten lang stonden de twee inning verstrengeld. Toen zag drilboorsjakie ineens iets in de verte... het was een schip. En het had zwarte zeilen! Hij rukte zich los. 'Misti, kijk daar!' zei hij. Misti draaide zich om. 'Oosterlingen!!!!' zei ze angstig. Overvallen van de Oosterlingen waren niet ongewoon in meerstad, dus zwarte zeilen betekende altijd dood en verderf... 'verstop je!' schreeuwde drilboorsjakie terwijl hij zijn zwaard trok. Toen rende hij weg, richting alarmbel. Een minuut later werd de bel geluid.
Meteen kwamen er enkele slaapdronken mensen naar buiten. Iedereen die het zwarte zeil zag, zette grote ogen op en rende weer naar binnen om zijn of haar wapens te halen.
Ondertussen was het schip binnen boogafstand gekomen. Meteen werden de eerste brandende pijlen afgeschoten. Omdat meerstad een houten stad gebouwd op palen is, stonden er weldra enkele huizen in brand. Vlug werd er een ketting gemaakt met emmers, terwijl de dorpelingen die met een boog om konden gaan het vuur beantwoordden. Deze werden aangevoerd door de koning zelf. Als kleinzoon van Bard de boogschutter, die Smaug de draak met één pijl doodde, was de koning uiteraard ook een expert-boogschutter. Weldra vielen dan ook de eerste Oosterlingen onder de regen van pijlen. Maar niemand was een betere schutter dan Yerli de elf. Yerli had les gehad van Legolas zelf, dus hij kon minstens drie keer zo snel schieten dan de mensen....
Toen meerde het Oosterlingschip aan. Meteen sprongen er woeste krijgers vanaf, die hun zwaarden trokken en de dorpelingen te lijf gingen. Het was meteen duidelijk dat de aanvallers veel georganiseerder en beter getraind waren dan de dorpelingen, maar toch waren er enkele verdedigers die zich goed wisten te redden. Severus bijvoorbeeld. Je zou het niet zeggen van zo'n oude man, maar de alcalde bleek een uitstekend schermer te zijn. Hij doodde maar liefst drie Oosterlingen in een één-op-drie gevecht. TRA de dwerg redde zich ook prima. Hij was zijn bijl kwijt dus hij vocht met een Oosterling-hellebaard die hij van een lijk gepikt had, maar het vreemde wapen leek zijn vechtkunst niet te verminderen. Drilboorsjakie was uiteraard dicht bij zijn koning, het zwaard in de en-gardepositie, klaar om zijn leven te geven om dat van zijn vorst te redden. Maar dat leek niet nodig te zijn, hij redde zich prima.
Toen kwam er een nieuw figuur uit de boot. Deze Oosterling was enorm, minstens twee meter lang én twee meter breed. Het was hun stamhoofd. Hij schreeuwde: 'DOOD!!! Dood aan de withuiden! Verbrand hun stad, steel hun goud en verkracht hun vrouwen!!!' De Oosterlingen kregen nieuwe moed door het aanzicht van hun aanvoerder en de aanvallen werden heviger.
'De koning is voor mij!!!' brulde hij. Hij stapte op koning Brand af. Drilboorsjakie sprong naar voren. 'vandaag is een mooie dag om te sterven!' beantwoordde hij de uitdaging. Toen vochten de strijders met elkaar....
Ondertussen even verderop raakte Saarah helemaal in paniek. De brandende pijlen hadden haar huis in lichterlaaie gezet, en haar kinderen waren nog binnen!!! Ze rende rond en smeekte om hulp. Maar iedereen was in gevecht. Toen stond daar ineens Yerli de elf. En naast haar stond TRA de dwerg. Elfenvrouwe, we zullen deze taak samen ondernemen, terwijl die mensen daarbuiten bezig zijn. Toen stormden de twee waaghalzen het brandende huis binnen. Toen ze op de eerste verdieping aankwamen, stortte het dak in!!! TRA greep een dwarsbalk vast en voorkwam dat de twee vrienden en de kinderen omkwamen in de vlammen. Zijn gezicht verkramptte. De balk was gloeiend heet...'schiet op, slome elf! Ik houdt dit niet lang vol!' Toen rende de elf alleen verder. De vloer was vreselijk verzwakt door de brand. Het was duidelijk dat alleen iemand die zo licht was als een elf erover kon lopen. Yerli had al snel de kamer met de twee kinderen bereikt. Ze pakte de kleintjes op terwijl ze ze geruststelde. Toen rende ze zo snel ze kon naar buiten. Net toen ze buiten kwam stortte het gebouw in.... Yerli draaidde zich verschrikt om. 'NEE, TRA!!!!!'
Ondertussen was drilboorsjakie nog steeds aan het vechten met de Oosterling-aanvoerder. Ze waren aan elkaar gewaagd en hadden beide al meerdere kleine wonden opgelopen. Toen zwaaide de Oosterling met zijn bijl. Drilboorsjakie zag het nét te laat en hij werd tegen de grond aan geslagen. Hij bleef roerloos liggen. De Oosterling keurde hem verder geen blik waardig en stapte over het lichaam heen. Hij verwachtte dat hij nu af kon rekenen met de koning, maar die was ondertussen heel ergens anders aan het vechten. In plaats daarvan zag hij een meisje, dat zich angstig tegen de muur drukte. Ze was erg mooi, en de dikke Oosterling wilde haar onmiddelijk in zijn harem hebben. Ze was zelfs zo prachtig, dat hij niet meer aan goud of het doden van de vijandelijke koning dacht. Hij pakte haar op en begon haar richting het schip te sleuren. Zijn gedachten waren al bij de dingen die hij die avond bij haar zou gaan doen....
'Terugtrekken mannen!!!' riep hij. De andere Oosterlingen begonnen ook richting het schip te bewegen. Sommigen droegen zoveel goud als ze konden dragen, anderen waren nog aan het vechten. De steigers waren bezaaid met lijken.... Toen zag iemand dat de Oosterlingen een gevangene meedroegen. 'Flyaway!!' werd er geroepen, maar niemand was dicht genoeg in de buurt om haar te helpen. Enkele dorpelingen velden nog wat Oosterlingen met pijlen, maar niemand durfte op het stamhoofd te schieten, uit angst om flyaway te raken. Toen waren alle nog levende Oosterlingen aan boord en vaarde het schip weg....
Meteen begon iedereen met het blussen van de branden en het verzorgen van de gewonden. Drilboorsjakie bleek nog te leven. De bijl was afgeketst op zijn borstplaat. Maar hij had wel een paar ribben gebroken.
Ondertussen was het huis van Saarah ook geblust. De elf begon meteen met het zoeken van haar vriend's lichaam, maar ook de gelukkige dwerg had het overleefd. Hij had zich verstopt in de badkuip....
Ondertussen keken meerdere mensen naar het wegvarende schip en balden hun vuisten uit machteloze woede....maar toen gebeurde er iets vreemds. Het schip raakte uit de koers terwijl er schreeuwende geluiden te horen waren. Toen liep het vast op een zandbank. Toen de dorpelingen de dag erop gingen kijken op het schip, bleken alle opvarenden vermoord te zijn!!! Het hele dek was bezaaid met half aangevreten Oosterlingen....kennelijk had een van de weerwolven een waar feestmaal gehad door zich op het schip te verstoppen!
De indringers hadden hun verdiende loon gehad, maar onder de doden werd ook het aangevreten lijk van flyaway gevonden....

Oosterling krijger

Deelnemers:
1) Saarah
2) Hanneke (dorpeling)
3) Misti
4) TRA
5) Tink*
6) professor2
7) Mr Soija (dorpeling)
8) drilboor sjakie
9) Sjoerd
10) Yerli
11) duivelaartje
12) TopDrop
13) Cheenna
14) Severus
15) Flyaway (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Een van de wolven zal morgenvroeg wel buikpijn hebben...
Dorpelingen let op de dorpeling die ineens twintig kilo is aangekomen, en pas op als je de geur van natte hond ruikt.

Dat tijdstip van 20:30 gisteren was per ongeluk, op een andere site (waar ik ook spelleider ben) is de deadline 20:30.
Maar ik vind het zelf wel handig, dan kan ik tenminste GTST af kijken. Dus morgen ook weer 20:30.

En sorry dat ik zo laat ben, ben een uur met het verhaal bezig geweest... Ik weet het, ben een freak.

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 20:43.
Oud 21-04-2006, 20:45
Verwijderd
TnQ , zij was een verdacht persoon, knap werk wolven
edit: Je moest eens weten hoeveel werk dit me bespaart , hoeven wij geen zinloze verdachte dorpelingen op te hangen. Knap werk

GTST? niet verwacht van jou maar GTST is

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 20:56.
Oud 21-04-2006, 20:52
Hanneke
Hanneke is offline
Het verbaasd me eigenlijk dat Misti er niet uit is. Maar goed, misschien is dat ook wel slim juist want als wij Misti's funtie kennen weten we hoe serieus we haar verdachtmakingen moeten nemen.
Oud 21-04-2006, 20:55
Hanneke
Hanneke is offline
Oke, hier is de link. (en idd, ik had niks beters te doen )
Http://hannekebeek.ghl.ath.cx/weerwolfspel.htm
Oud 21-04-2006, 21:03
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 21-04-2006 @ 21:55 :
Oke, hier is de link. (en idd, ik had niks beters te doen )
Http://hannekebeek.ghl.ath.cx/weerwolfspel.htm
Er klopt echt veel niet.

Feiten:

Verwacht (...)

Ja...
Oud 21-04-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ze zegt dit dus, zodat ze niet wordt opgegeten en ze weet ook zeker dat ze niet wordt opgegeten. En ja hoor, ze wordt inderdaad niet opgegeten. Wist ze dit? Ze beweerde in ieder geval van wel, en toch reageert ze verbaasd en verward, wanneer blijkt dat ze niet gegeten is. Wat een omwenteling.
Zeggen dat ze niet wordt gegeten, omdat ze een dorpeling is, zou zeg maar een dorpeling zeggen.
Verbaasd zijn dat je bent opgegeten, zou zeg maar een dorpeling zeggen.

Voor beide keren heeft ze het meest dorpelingachtigste gedrag gekozen. Maar één ding zag ze over het hoofd. Een dorpeling zou niet beide uitspraken doen.

edit: @tra wat klopt niet?
Oud 21-04-2006, 21:11
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 21-04-2006 @ 22:03 :
Er klopt echt veel niet.

Feiten:

Verwacht (...)

Ja...
Voor dat stuk moet je bij Soija zijn
Oud 21-04-2006, 21:25
Severus
Severus is offline
Wow, wat een lang verhaal! En nu ben ik opeens vader.

@Mr. Soija en Hanneke: de site ziet er goed uit! Alles is heel helder en leuk in elkaar gezet daar: volgens mij wil ik niet eens wéten hoe verslaafd jullie aan dit spel zijn of hoeveel tijd jullie er in hebben gestopt.

Hmm, voor de rest lijkt het me wel duidelijk wie deze keer wordt opgehangen.
Oud 21-04-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 21-04-2006 @ 22:11 :
Voor dat stuk moet je bij Soija zijn
OMG, niet dus Ik had een overzichtelijk lijstje en jij moest zonodig aanpassen en feiten bij elkaar proppen en blijkbaar moest je ook de woorden veranderen
Oud 21-04-2006, 21:31
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 21-04-2006 @ 22:25 :
Wow, wat een lang verhaal! En nu ben ik opeens vader.

@Mr. Soija en Hanneke: de site ziet er goed uit! Alles is heel helder en leuk in elkaar gezet daar: volgens mij wil ik niet eens wéten hoe verslaafd jullie aan dit spel zijn of hoeveel tijd jullie er in hebben gestopt.

Hmm, voor de rest lijkt het me wel duidelijk wie deze keer wordt opgehangen.
Tijd viel wel mee, en ik vind het leuk om sites in elkaar te zetten, anders zou ik wel een soortgelijk verhaal hier in het topic gepost hebben, maar dan verdeeld over verschillende posts.
Oud 21-04-2006, 21:31
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 22:30 :
OMG, niet dus Ik had een overzichtelijk lijstje en jij moest zonodig aanpassen en feiten bij elkaar proppen en blijkbaar moest je ook de woorden veranderen
Dat laatste niet! *zoekt bestand op*
Oud 21-04-2006, 21:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm flyaway toch niet meer verdacht.
Oud 21-04-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 21-04-2006 @ 22:31 :
Dat laatste niet! *zoekt bestand op*
dat is niet mn oorspronkelijke bestand, ik had mn andere niet meer, maar gelukkig had ik nog die ene wwaar ik van jou die opsommingstekens van moest verwijderen, ik moet echt niet meer dingen verwijderen
Oud 21-04-2006, 21:46
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 22:39 :
dat is niet mn oorspronkelijke bestand, ik had mn andere niet meer, maar gelukkig had ik nog die ene wwaar ik van jou die opsommingstekens van moest verwijderen, ik moet echt niet meer dingen verwijderen
Volgende keer zet ik wel alleen jouw tekst online en zeg ik wel helemaal niks meer
Oud 21-04-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 21-04-2006 @ 22:46 :
Volgende keer zet ik wel alleen jouw tekst online en zeg ik wel helemaal niks meer
spammen er is een spamtopic voor dit soort onzinnige accusaties (mooi woord hè , nu nog kijken of het bestaat)
Oud 22-04-2006, 10:01
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 21-04-2006 @ 21:40 :
In plaats daarvan zag hij een meisje, dat zich angstig tegen de muur drukte. Ze was erg mooi, en de dikke Oosterling wilde haar onmiddelijk in zijn harem hebben. Ze was zelfs zo prachtig, dat hij niet meer aan goud of het doden van de vijandelijke koning dacht. Hij pakte haar op en begon haar richting het schip te sleuren. Zijn gedachten waren al bij de dingen die hij die avond bij haar zou gaan doen....
Toen zag iemand dat de Oosterlingen een gevangene meedroegen. 'Flyaway!!' werd er geroepen, maar niemand was dicht genoeg in de buurt om haar te helpen. Enkele dorpelingen velden nog wat Oosterlingen met pijlen, maar niemand durfte op het stamhoofd te schieten, uit angst om flyaway te raken. Toen waren alle nog levende Oosterlingen aan boord en vaarde het schip weg....
De indringers hadden hun verdiende loon gehad, maar onder de doden werd ook het aangevreten lijk van flyaway gevonden....

15) Flyaway (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

ik tenminste GTST af kijken. Dus morgen ook weer 20:30.

En sorry dat ik zo laat ben, ben een uur met het verhaal bezig geweest... Ik weet het, ben een freak.
Voel me wel vereerd hoor En ik vind Sjoerd verdacht, volgens mij heeft hij nog niets gepost hier, kan me vergissen.
o hij heeft wel gepost, hij zei waar hij op stemde. Kan misleidend zijn.
Duivelaartje vind ik ook verdacht trouwens.

[edit: ik vind professor2 eigenlijk verdachter... die zegt nooit waar 'ie op stemt]

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 10:09.
Oud 22-04-2006, 10:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik stem maar op Misti.
Oud 22-04-2006, 10:55
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 22-04-2006 @ 11:46 :
Ik stem maar op Misti.
tink
Oud 22-04-2006, 12:41
Misti
Misti is offline
Moest ik jullie zijn, ik zou ofwel allemaal op Tink* ofwel allemaal op Cheenna stemmen als jullie dit willen winnen en geen onschuldige dorpelingen ophangen Over de derde ben ik nog niet uit
Maarja, jullie moeten zelf weten of jullie mij geloven of niet

edit: ik was wel verbaasd dat ik er niet uit was, maar eigenlijk wel slim van de wolven
Oud 22-04-2006, 12:57
Misti
Misti is offline
Btw, leuke site

edit: mij een leugenaar en een valsspeler noemen

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 13:01.
Oud 22-04-2006, 13:47
professor2
professor2 is offline
Citaat:
flyaway schreef op 22-04-2006 @ 11:01 :
Voel me wel vereerd hoor En ik vind Sjoerd verdacht, volgens mij heeft hij nog niets gepost hier, kan me vergissen.
o hij heeft wel gepost, hij zei waar hij op stemde. Kan misleidend zijn.
Duivelaartje vind ik ook verdacht trouwens.

[edit: ik vind professor2 eigenlijk verdachter... die zegt nooit waar 'ie op stemt]
ik heb op soija gestemd maar al een dag eerder omda tik ind e war was met de dagen
Oud 22-04-2006, 14:08
Saarah
Saarah is offline
Ik ga Misti's raad opvolgen en op Tink* stemmen.
Oud 22-04-2006, 14:23
Misti
Misti is offline
Mooi, ik ook, hopen nu dat de rest volgt
Oud 22-04-2006, 16:28
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Op wie moet ik stemmen? Samenvatting van drie regels?
Oud 22-04-2006, 16:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Saarah schreef op 22-04-2006 @ 15:08 :
Ik ga Misti's raad opvolgen en op Tink* stemmen.
ik had vorige ronde op tink gestemd, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat deze ronde ook doe
Oud 22-04-2006, 16:33
Misti
Misti is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 22-04-2006 @ 17:28 :
Op wie moet ik stemmen? Samenvatting van drie regels?
Samenvatting: Tink* en Cheenna zijn weerwolven, ik en Sarah stemmen al op Tink*, dus moet jij dat ook doen
Oud 22-04-2006, 16:34
Misti
Misti is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 22-04-2006 @ 17:30 :
ik had vorige ronde op tink gestemd, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat deze ronde ook doe
Geloof je me niet?
Oud 22-04-2006, 17:37
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Misti schreef op 22-04-2006 @ 17:33 :
Samenvatting: Tink* en Cheenna zijn weerwolven, ik en Sarah stemmen al op Tink*, dus moet jij dat ook doen
Waarom tijwfelt TopDrop dan?
Oud 22-04-2006, 17:41
Misti
Misti is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 22-04-2006 @ 18:37 :
Waarom tijwfelt TopDrop dan?
Omdat ze me niet geloven, maarja

Regels voor berichten