![]() |
||
Citaat:
-einde onderwerp, terug naar GA
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Konden ze nou niet voor één keer eens iets goed laten aflopen? Dat die man in coma dood moest gaan vond ik echt té erg. Oké, zulke wrede dingen kunnen gebeuren in het echte leven, maar dit is een serie en ik had graag gezien dat hij de operatie overleefde en zijn zoon leerde kennen.
![]() Sowieso vond ik de hele houding van zijn zoon, zijn ex-vrouw en haar huidige man nogal asociaal. Die man kan er zelf toch niets aan doen dat hij in een coma heeft gelegen? En dan gaan die mensen kleinzerig zitten doen, terwijl die man meer dan 10 jaar in coma heeft gelegen, wat véél erger is. Mensen die zo doen mogen van mij meteen een baksteen op hun kop krijgen en in coma vallen, hoor.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond het ook stom dat die man dood ging, was hij net uit z'n coma, gaat ie dood..
![]() Georgie en zijn familie. ![]() ![]() Preston is ook van alle markten thuis. ![]() ![]() Derek moet gewoon een van de twee kiezen en er dan helemaal voor gaan. Hoeveel mannen in real life kunnen kiezen uit twee vrouwen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, Addison is gewoon stom, hem verwijten dat ie met Meredith had. Wie lag er nou met zijn beste vriend in bed? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarom vind ik Addison zo stom, ze doet nu telkens alsof het zíjn fout is dat het zo moeizaam tussen hen gaat omdat hij niet kon kiezen. Maar wie heeft hem die keuze moeten laten maken? Als zij niet met zijn beste vriend in bed was gekropen, was hij zeker voor haar gegaan. Zij maakt het moeilijk voor hem. Ze moet hem op haar blote knieën danken dat hij haar nog een kans geeft die ze eigenlijk niet verdiend omdat ze hem zó belazerd heeft.
Stomme Addison ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is zo'n sympathiek personage de andere helft van de tijd... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Grey's Anatomy Hyphen | 314 | 11-10-2008 21:04 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Lifestyle |
babes & hunks topic Alla Pugacheva | 500 | 07-11-2006 19:23 | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 |