Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb dit wel bij meer mensen gezien
kan je het niet uitzetten als je een andere browser gebruikt -> www.getfirefox.com
||
Citaat:
Lees ook even dit topic eerst: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1378501 Volgende keer de zoekfunctie eerst gebruiken ![]() Ik ga er vanuit dat het voorkomt bij www.hotmail.com
||
Citaat:
Want dit hoort volgens mij wel te kunnen
||
Citaat:
Maar die RTF staat nog steeds aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hotmail heeft me geen correct antwoord gegeven ![]() Ik heb terug gemaild dat het nog steeds aanstaat, en nog nooit antwoord op terug gehad
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Bedankt dat je contact opneemt met MSN Hotmail. Mijn naam is Stefan en ik begrijp dat je de RTF editor niet meer kunt uitschakelen. Ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken aan een oplossing. We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak. Er is een uitgebreide on line Help voor MSN Hotmail beschikbaar. Je vindt meer informatie over voorzieningen, functies en problemen door op de knop Help te klikken die je boven aan elke pagina van MSN Hotmail vindt. Bedankt dat je MSN Hotmail gebruikt. Ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Stefan MSN Hotmail Support Team" Nou heb ik dus ook weer niks aan... Ze snappen er zelf volges mij niks van ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|