Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 15:52
General Fault
General Fault is offline
Dat was echt cool, ik ging heen als medewerker van dutchgaming.net (op uitnodiging) en ging zoiets voor het eerst doen! damn wat een hoop bekende nederlanders (waarvan ik de helft niet herkent heb maar zeker weet dat ze er wel waren ) waren er nog mensen van scholieren.com? (die hebben toch een een game/console rubriek? of niet) anyway het was erg gaaf, gratis drinken, en er stonden iets van 30 xboxen, en ja, ik heb HALO gespeelt de besturing is echt klote maar de grafix zijn wel mooi en de gameplay! toch hopen dat ie op de pc komt, tja ik ga geen xbox kopen als ik al een megapc heb hiero he!...
Oud 14-03-2002, 16:19
Firebolt
Firebolt is offline
Fijn voor je... ehh ik bedoel: GAAF.
Toch blijf ik erbij dat de cube het beste is.
Halo komt ook voor de PC. (zie PU)
Oud 14-03-2002, 17:38
Boogie
Boogie is offline
http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/003351.html
Oud 15-03-2002, 02:45
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
General Fault schreef:
Dat was echt cool, ik ging heen als medewerker van dutchgaming.net (op uitnodiging) en ging zoiets voor het eerst doen! damn wat een hoop bekende nederlanders (waarvan ik de helft niet herkent heb maar zeker weet dat ze er wel waren ) waren er nog mensen van scholieren.com? (die hebben toch een een game/console rubriek? of niet) anyway het was erg gaaf, gratis drinken, en er stonden iets van 30 xboxen, en ja, ik heb HALO gespeelt de besturing is echt klote maar de grafix zijn wel mooi en de gameplay! toch hopen dat ie op de pc komt, tja ik ga geen xbox kopen als ik al een megapc heb hiero he!...

besturing = gameplay ... vind ik
Oud 15-03-2002, 08:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

besturing = gameplay ... vind ik
Besturing is de gemakkelijkheid van de controller/joystick. Reageert die goed, zijn de functies in het spel goed verdeeld onder de knoppen. Reageert de stick goed. Persoonlijk vind ik de controller van de X-Box een maf irritant ding en prefereer de controller van de PS2.

Gameplay is meer hoe het spel is opgebouwd en wat je kan/moet doen in het spel. Hoe speelbaar het spel is.

Het zijn toch echt wel twee verschillende dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten