![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een van de belangrijkste is: zorg voor positieve persoonlijke ontwikkelingen. Dit kan zijn door het starten van een studie of een andere bezigheid. Wanneer je je bezig houd met iets positiefs en je je er volledig voor kunt inzetten. Dan zul je merken dat problemen die je hebt ervaren sneller opgelost zijn. Je zal er minder last van hebben en alles zal makkelijker gaan. Mitch http://www.studentenchat.com/
|
![]() |
||
Citaat:
Het leven heeft pas geen zin meer als je het zelf op geeft, iedereen gaat een keer dood, dat klopt. Maar tot die tijd kun je er toch beter van maken wat je kunt en lol hebben. zeg ik dit ![]()
||
Citaat:
ik ben depressief en jij zegt nu dus dat ik iets positiefs moet beginnen zoals een studie zodat mijn problemen sneller oplossen? of snap ik t weer niet?
||
![]() |
Citaat:
Vind een intresse, iets waar je je volledig op kunt richten. Maakt het dan nog uit dat je je minder goed voeld door een bepaalde manier waarop je soms denkt. Je vind een manier om je ook anders te voelen. En zodra je dat leerd weet je ook dat goed of slecht voelen te maken heeft met waar je mee bezig bent en wat je daardoor ervaart in zijn geheel. Mitch
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nu ben ik t echt kwijt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Start iets nieuws zou ik zeggen. En ga er 100% voor. Mitch
||
Citaat:
![]() ik snap dr ook geen kloot meer van ![]()
||
Citaat:
je staat dus ongeveer achter mij.. doordat je depressief bent/wordt heb je vaak geen plezier meer in dingen.. dan kan ik best iets gaan doen waar mijn intresse altijd lag maar dat kan ik nu niet meer.. daar heb je (min of meer) medicijnen en therapie voor nodig om het weer een beetje op een rijtje te stellen. daarna kan je iets kiezen en dan verlicht dat je vast een beetje... (toch ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoek een ware oplossing. Een oplossing waarmee jij als jezelf of zelfs 10x sterker terug keerd. Een depressie erkennen is overgave. Ik zou zeggen: Vecht tot de dood!
||
Citaat:
ja hallo.. de oorzaak komt niet aanwaaien.. maar omdat ik zo depressief ben moet je eerst wat van die gevoelens weg nemen voordat je weer een beetje logisch kan nadenken. daar heb je dus een psycholoog en een psychiater voor nodig..
||
![]() |
Citaat:
Wist je dat deze in 1 seconde te veranderen is!!! Neem wat principes erbij en vecht voor je eigen psyche!
||
Citaat:
ik vind studeren heel erg leuk.. maar doordat ik zelfvertrouwen miste en depressief werd/ was (niet helemaal duidelijk) ben ik dus gestopt.. het loste dus geen probleem op..
||
![]() |
Citaat:
Zoek maar naar een oplossing. Geloof me, hij bestaat. Ga bijv. denken over de oneindige mogelijkheden van de psyche.
||
![]() |
Citaat:
Zoek naar dingen die je mooi vind en zoek patronen. Herkenningspunten etc. Je zal zien, het werkt ![]()
||
Citaat:
een oplossing kan je niet vinden door de oorzaak niet te weten.. ik moet toch weten wat ik moet oplossen? en welke oneindige mogelijkheden>?
||
Citaat:
ik heb het al geprobeerd en nee t werkt niet.. mijn neefjes, vrienden en studie betekende alles voor me..
||
![]() |
Citaat:
Veel mensen blijven vasthouden aan wat ze kennen (van zichzelf). Maar je moet durven veranderen. Iedereen heeft (persoonlijke) verandering nodig. Mitch
||
![]() |
Citaat:
Gewoon met iets nieuws starten. Je zal zien dat het werkt. Mitch
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil je overigens best helpen met ideëen: mijn MSN is 8322641@gmail.com Mitch http://www.studentenchat.com/
||
![]() |
Citaat:
Geef zo iemand 1.000.000 euro, wedden dat hij of zij in staat is om zich gelukkiger te voelen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft het ook geen intresse te noemen, noem het je roeping ![]() Bijv. iets waarmee je anderen helpt, waarmee je geld verdiend of waarmee je veel leerd etc.
||
Citaat:
met geld koop je geen goede vrienden met geld krijg je niet ineens een doel in je leven met geld krijg je geen knuffel of een arm om je heen geld neemt je tranen niet weg door geld verdwijnt je onzekerheid niet door geld ga je niet ineens lachen door geld zie je de zon echt niet sneller! geld maakt niet gelukkig ook niet dat wat je met geld kan doen
||
![]() |
Citaat:
Je kunt er bijv. veel goede dingen mee doen, anderen helpen, jezelf van mooie dingen voorzien. Je komt ook met mensen in contact die een heel speciale psyche hebben etc. Je leerd veel meer doordat je de mogelijkheid hebt om veel meer te doen. Er zijn minder beperkingen. Geld zonder liefde hoeft niet gelukkig te maken, maar zonder liefde én zonder geld ben je nog veel ongelukkiger. Mitch
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ben van mening dat je dat helemaal verkeerd ziet.. wat geef ik nou om mooie dingen, en wat voor goede dingen kan ik er mee doen? geld geven aan een goed doel? ja ik voel me meteen een stuk beter.. helemaal gelukkig nee zo werkt dat niet.. en ja zonder liefde en geld ben je ongelukkig maar met liefde kan je dat ook zijn
||
![]() |
Citaat:
Niet bang zijn, durf te leven!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar je kan hoog en laag springen maar depressieve mensen zien geen mooie dingen meer..
||
![]() |
Citaat:
Mitch
||
![]() |
Citaat:
Je moet gewoon een uitweg vinden en die is echt makkelijk te vinden. Al wat je nodig hebt is het geloof dat er een uitweg is.
||
Citaat:
ik zoek al jaren maar heb er nog geen gevonden.. dus tenzij jij dr een in een doosje hebt en die kan opsturen denk ik niet dat dit gaat helpen
||
Citaat:
Ben jij op andere gedachten te brengen eigenlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Daarbij, ik ben zelf een zelfstandig ondernemer dus ik werk graag met mensen en moet ze ook motiveren. Ik weet dat het vinden van motivatie soms moeilijk is maar eenmaal gevonden dan kom je ver! Mitch
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
de agnosticus Rerisen Phoenix | 45 | 08-02-2003 23:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |