Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 19:11
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 26-04-2006 @ 19:54 :
Dat heb ik dus ook al heel vaak gezegd, maar volgens hem zijn er genoeg andere manieren, maar schijnbaar heeft hij helemaal geen idee welke manieren dat zijn, want anders had hij ze toch allang moeten vertellen
Ik weet er voldoende.

Een van de belangrijkste is: zorg voor positieve persoonlijke ontwikkelingen. Dit kan zijn door het starten van een studie of een andere bezigheid.

Wanneer je je bezig houd met iets positiefs en je je er volledig voor kunt inzetten. Dan zul je merken dat problemen die je hebt ervaren sneller opgelost zijn. Je zal er minder last van hebben en alles zal makkelijker gaan.

Mitch
http://www.studentenchat.com/
Oud 26-04-2006, 19:15
marrel
marrel is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 26-04-2006 @ 19:52 :
Ja en als je zo dus gaat denken, en dat doet mitch, dan heeft het leven toch geen zin meer?

Want van leven ga je dood en je leeft ook gewoon om dood te gaan
Mnee ik zeg alleen dat je overal dood aan kunt gaan als je maar teveel gebruikt. Waneer medicatie goed wordt gebruikt is het niet gevaarlijker dan 5 liter water in een keer naar binnen gooien.

Het leven heeft pas geen zin meer als je het zelf op geeft, iedereen gaat een keer dood, dat klopt. Maar tot die tijd kun je er toch beter van maken wat je kunt en lol hebben.
zeg ik dit makkelijker gezegt dan gedaan soms maar toch
Oud 26-04-2006, 19:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 20:11 :
Ik weet er voldoende.

Een van de belangrijkste is: zorg voor positieve persoonlijke ontwikkelingen. Dit kan zijn door het starten van een studie of een andere bezigheid.

Wanneer je je bezig houd met iets positiefs en je je er volledig voor kunt inzetten. Dan zul je merken dat problemen die je hebt ervaren sneller opgelost zijn. Je zal er minder last van hebben en alles zal makkelijker gaan.

Mitch
mag ik het even op een rijtje zetten..
ik ben depressief en jij zegt nu dus dat ik iets positiefs moet beginnen zoals een studie zodat mijn problemen sneller oplossen?

of snap ik t weer niet?
Oud 26-04-2006, 19:19
marrel
marrel is offline
En op dat wat rare kwast zegt,
Vaak gebeurd het ook dat mensen een actief leven hebben, maar doordat ze depresief raken die dingen niet goed meer kunnen doen (met minder inzet, overgave of zin dan he). Volgens mij draai jij probleem en gevolg zwaar ernstig om.
Oud 26-04-2006, 19:23
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:16 :
ik ben depressief en jij zegt nu dus dat ik iets positiefs moet beginnen zoals een studie zodat mijn problemen sneller oplossen?

of snap ik t weer niet?
Ja, dat zal echt werken.

Vind een intresse, iets waar je je volledig op kunt richten.

Maakt het dan nog uit dat je je minder goed voeld door een bepaalde manier waarop je soms denkt.

Je vind een manier om je ook anders te voelen. En zodra je dat leerd weet je ook dat goed of slecht voelen te maken heeft met waar je mee bezig bent en wat je daardoor ervaart in zijn geheel.

Mitch
Oud 26-04-2006, 19:24
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:16 :

of snap ik t weer niet?
Zoals ik je nu lees weet ik zeker dat je in staat bent om veel goeds te bewerkstelligen of voor jezelf te bereiken. Je moet enkel een begin maken met wat het beste voor jou is.
Oud 26-04-2006, 19:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 20:19 :
Vaak gebeurd het ook dat mensen een actief leven hebben, maar doordat ze depresief raken die dingen niet goed meer kunnen doen (met minder inzet, overgave of zin dan he). Volgens mij draai jij probleem en gevolg zwaar ernstig om.
wie.. ik?
nu ben ik t echt kwijt
Oud 26-04-2006, 19:28
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 20:19 :
Iedereen is bang voor verandering. Maar soms moet je je ergens doorheen zetten en niet blijven hangen in een negatieve gewaarwording die je kunt hebben bij een vergelijk in gemoedstoestand van een voorgaande periode en de huidige periode.

Start iets nieuws zou ik zeggen. En ga er 100% voor.

Mitch
Oud 26-04-2006, 19:36
marrel
marrel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:24 :
wie.. ik?
nu ben ik t echt kwijt
Ik ga verder op wat jij zegt en praat over mitch
ik snap dr ook geen kloot meer van
Oud 26-04-2006, 19:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 20:36 :
Ik ga verder op wat jij zegt en praat over mitch
ik snap dr ook geen kloot meer van
nee oke..
je staat dus ongeveer achter mij..

doordat je depressief bent/wordt heb je vaak geen plezier meer in dingen..
dan kan ik best iets gaan doen waar mijn intresse altijd lag maar dat kan ik nu niet meer..
daar heb je (min of meer) medicijnen en therapie voor nodig om het weer een beetje op een rijtje te stellen.
daarna kan je iets kiezen en dan verlicht dat je vast een beetje...

(toch )
Oud 26-04-2006, 19:43
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:39 :
nee oke..
je staat dus ongeveer achter mij..

doordat je depressief bent/wordt heb je vaak geen plezier meer in dingen..
dan kan ik best iets gaan doen waar mijn intresse altijd lag maar dat kan ik nu niet meer..
daar heb je (min of meer) medicijnen en therapie voor nodig om het weer een beetje op een rijtje te stellen.
daarna kan je iets kiezen en dan verlicht dat je vast een beetje...

(toch )
Ik denk dat je beter bij jezelf te raden moet gaan wat nu precies de oorzaak is van de depressie en je niet over te geven door maar psychiatrische medicatie (drugs) naar binnen te werken.

Zoek een ware oplossing. Een oplossing waarmee jij als jezelf of zelfs 10x sterker terug keerd.

Een depressie erkennen is overgave.

Ik zou zeggen: Vecht tot de dood!
Oud 26-04-2006, 19:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 20:43 :
Ik denk dat je beter bij jezelf te raden moet gaan wat nu precies de oorzaak is van de depressie en je niet over te geven door maar psychiatrische medicatie (drugs) naar binnen te werken.

Zoek een ware oplossing. Een oplossing waarmee jij als jezelf of zelfs 10x sterker terug keerd.

Een depressie erkennen is overgave.

Ik zou zeggen: Vecht tot de dood!

ja hallo.. de oorzaak komt niet aanwaaien..
maar omdat ik zo depressief ben moet je eerst wat van die gevoelens weg nemen voordat je weer een beetje logisch kan nadenken.
daar heb je dus een psycholoog en een psychiater voor nodig..
Oud 26-04-2006, 19:46
marrel
marrel is offline
Als je door je depressie nou geen zin meer hebt in leuke dingen en je zelfvertrouwen daalt enzo. Ik ben van mening dat je eerst je zelfvertrouwen weer op moet krikken en zin moet krijgen voordat je leuke dingen gaat doen. Als jij toch leuke gaat doen dan mis je gewoon het gevoel waardoor je je totaal niet op je gemak voelt en je je nog rotter voelt. Dit is een circeltje.
Oud 26-04-2006, 19:48
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 20:46 :
Als je door je depressie nou geen zin meer hebt in leuke dingen en je zelfvertrouwen daalt enzo. Ik ben van mening dat je eerst je zelfvertrouwen weer op moet krikken en zin moet krijgen voordat je leuke dingen gaat doen. Als jij toch leuke gaat doen dan mis je gewoon het gevoel waardoor je je totaal niet op je gemak voelt en je je nog rotter voelt. Dit is een circeltje.
Dit is enkel gebaseerd op één aanhoudende psychische toestand.

Wist je dat deze in 1 seconde te veranderen is!!!

Neem wat principes erbij en vecht voor je eigen psyche!
Oud 26-04-2006, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 20:46 :
eens..

ik vind studeren heel erg leuk.. maar doordat ik zelfvertrouwen miste en depressief werd/ was (niet helemaal duidelijk) ben ik dus gestopt..
het loste dus geen probleem op..
Oud 26-04-2006, 19:49
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:45 :
ja hallo.. de oorzaak komt niet aanwaaien..
maar omdat ik zo depressief ben moet je eerst wat van die gevoelens weg nemen voordat je weer een beetje logisch kan nadenken.
daar heb je dus een psycholoog en een psychiater voor nodig..
De oorzaak hoef je ook niet te vinden.

Zoek maar naar een oplossing. Geloof me, hij bestaat.

Ga bijv. denken over de oneindige mogelijkheden van de psyche.
Oud 26-04-2006, 19:50
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:48 :
eens..

ik vind studeren heel erg leuk.. maar doordat ik zelfvertrouwen miste en depressief werd/ was (niet helemaal duidelijk) ben ik dus gestopt..
het loste dus geen probleem op..
Je moet motivatie ankers vinden. Iets om aan vast te houden als je het even niet meer weet.

Zoek naar dingen die je mooi vind en zoek patronen. Herkenningspunten etc.

Je zal zien, het werkt
Oud 26-04-2006, 19:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 20:49 :
De oorzaak hoef je ook niet te vinden.

Zoek maar naar een oplossing. Geloof me, hij bestaat.

Ga bijv. denken over de oneindige mogelijkheden van de psyche.

een oplossing kan je niet vinden door de oorzaak niet te weten..
ik moet toch weten wat ik moet oplossen?
en welke oneindige mogelijkheden>?
Oud 26-04-2006, 19:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 20:50 :
Je moet motivatie ankers vinden. Iets om aan vast te houden als je het even niet meer weet.

Zoek naar dingen die je mooi vind en zoek patronen. Herkenningspunten etc.

Je zal zien, het werkt
ik blijf het oneens..
ik heb het al geprobeerd en nee t werkt niet..
mijn neefjes, vrienden en studie betekende alles voor me..
Oud 26-04-2006, 19:54
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:51 :
ik blijf het oneens..
ik heb het al geprobeerd en nee t werkt niet..
mijn neefjes, vrienden en studie betekende alles voor me..
Ok, heb je ook geprobeerd om iets nieuws te beginnen ?

Veel mensen blijven vasthouden aan wat ze kennen (van zichzelf). Maar je moet durven veranderen. Iedereen heeft (persoonlijke) verandering nodig.

Mitch
Oud 26-04-2006, 19:55
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 20:50 :
een oplossing kan je niet vinden door de oorzaak niet te weten..
ik moet toch weten wat ik moet oplossen?
en welke oneindige mogelijkheden>?
Ik denk van wel, maar soms is het handig om de oorzaak te kunnen aanwijzen.

Gewoon met iets nieuws starten.

Je zal zien dat het werkt.

Mitch
Oud 26-04-2006, 20:15
rare kwast
rare kwast is offline
je blijft nu een beetje vasthouden aan dat iets nieuws beginnen..
ja ik ben met iets nieuws begonnen maar dat is dus helemaal fout gegaan..
Oud 26-04-2006, 20:21
marrel
marrel is offline
Mitch er zijn 100000 veel mensen, je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren.
Oud 26-04-2006, 20:24
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:15 :
je blijft nu een beetje vasthouden aan dat iets nieuws beginnen..
ja ik ben met iets nieuws begonnen maar dat is dus helemaal fout gegaan..
Wel, probeer het opnieuw zou ik zeggen.

Ik wil je overigens best helpen met ideëen: mijn MSN is 8322641@gmail.com

Mitch
Oud 26-04-2006, 20:28
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 21:21 :
Mitch er zijn 100000 veel mensen, je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren.
Natuurlijk, maar ik weet zeker dat voor eenieder met depressieve klachten die geen biologische oorzaak hebben (e.g. een virus of hersen tumor) maar gewoon door psychische ontwikkelingen in een depressieve gemoedstoestand belandde een natuurlijke en goed werkende oplossing bestaat.

Geef zo iemand 1.000.000 euro, wedden dat hij of zij in staat is om zich gelukkiger te voelen
Oud 26-04-2006, 20:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:24 :
Wel, probeer het opnieuw zou ik zeggen.

Ik wil je overigens best helpen met ideëen: mijn MSN is 8322641@gmail.com

Mitch
hoe kan je iets beginnen waar je intresse ligt en je daar aan vast houden als niets je meer intresseerd
Oud 26-04-2006, 20:29
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:28 :
Natuurlijk, maar ik weet zeker dat voor eenieder met depressieve klachten die geen biologische oorzaak hebben (e.g. een virus of hersen tumor) maar gewoon door psychische ontwikkelingen in een depressieve gemoedstoestand belandde een natuurlijke en goed werkende oplossing bestaat.

Geef zo iemand 1.000.000 euro, wedden dat hij of zij in staat is om zich gelukkiger te voelen
ik word niet gelukkiger van geld
Oud 26-04-2006, 20:31
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:29 :
ik word niet gelukkiger van geld
Het gaat er om wat je met het geld kunt doen
Oud 26-04-2006, 20:32
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:28 :
hoe kan je iets beginnen waar je intresse ligt en je daar aan vast houden als niets je meer intresseerd
Wel je moet iets nieuws vinden. Je weet het dus nog niet.

Je hoeft het ook geen intresse te noemen, noem het je roeping

Bijv. iets waarmee je anderen helpt, waarmee je geld verdiend of waarmee je veel leerd etc.
Oud 26-04-2006, 20:33
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:31 :
Het gaat er om wat je met het geld kunt doen
met geld koop je de mooie herinneringen van vroeger niet terug
met geld koop je geen goede vrienden
met geld krijg je niet ineens een doel in je leven
met geld krijg je geen knuffel of een arm om je heen
geld neemt je tranen niet weg
door geld verdwijnt je onzekerheid niet
door geld ga je niet ineens lachen

door geld zie je de zon echt niet sneller!

geld maakt niet gelukkig
ook niet dat wat je met geld kan doen
Oud 26-04-2006, 20:37
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:33 :
met geld koop je de mooie herinneringen van vroeger niet terug
met geld koop je geen goede vrienden
met geld krijg je niet ineens een doel in je leven
met geld krijg je geen knuffel of een arm om je heen
geld neemt je tranen niet weg
door geld verdwijnt je onzekerheid niet
door geld ga je niet ineens lachen

door geld zie je de zon echt niet sneller!

geld maakt niet gelukkig
ook niet dat wat je met geld kan doen
Wel, ik ben van mening dat geld (ander woord voor waarde) wel gelukkig(er) kan maken.

Je kunt er bijv. veel goede dingen mee doen, anderen helpen, jezelf van mooie dingen voorzien. Je komt ook met mensen in contact die een heel speciale psyche hebben etc. Je leerd veel meer doordat je de mogelijkheid hebt om veel meer te doen. Er zijn minder beperkingen.

Geld zonder liefde hoeft niet gelukkig te maken, maar zonder liefde én zonder geld ben je nog veel ongelukkiger.

Mitch
Oud 26-04-2006, 20:38
marrel
marrel is offline
Idd wat rare kwast zegt, je wordt niet gelukkig van geld. Ik kan met geld gaan winkelen en een dag veel geld uitgeven en blij zijn. Maar 's avonds als ik alleen thuis zit kan ik gewoon weer depri zijn.
Jij wilt geen problemen oplossen, jij wilt zorgen dat men ze vergeet. Dat is niet oplossen, das uitstellen. Uitgestelde dingen komen meestal veel erger terug.
Als het allemaal zo makkelijk was, zaten niet zoveel mensen met dit soort problemen.

Vrienden en geluk koop je niet
Oud 26-04-2006, 20:39
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 21:38 :
Idd wat rare kwast zegt, je wordt niet gelukkig van geld. Ik kan met geld gaan winkelen en een dag veel geld uitgeven en blij zijn. Maar 's avonds als ik alleen thuis zit kan ik gewoon weer depri zijn.
Jij wilt geen problemen oplossen, jij wilt zorgen dat men ze vergeet. Dat is niet oplossen, das uitstellen. Uitgestelde dingen komen meestal veel erger terug.
Als het allemaal zo makkelijk was, zaten niet zoveel mensen met dit soort problemen.

S'avonds als je thuis komt zal je ergens anders zijn. Je zal een duik in het zwembad nemen en je 4 honden begroeten die net uit je bos in de achtertuin komen rennen.
Oud 26-04-2006, 20:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:37 :
Wel, ik ben van mening dat geld (ander woord voor waarde) wel gelukkig(er) kan maken.

Je kunt er bijv. veel goede dingen mee doen, anderen helpen, jezelf van mooie dingen voorzien. Je komt ook met mensen in contact die een heel speciale psyche hebben etc. Je leerdT veel meer doordat je de mogelijkheid hebt om veel meer te doen. Er zijn minder beperkingen.

Geld zonder liefde hoeft niet gelukkig te maken, maar zonder liefde én zonder geld ben je nog veel ongelukkiger.

Mitch

ik ben van mening dat je dat helemaal verkeerd ziet..
wat geef ik nou om mooie dingen, en wat voor goede dingen kan ik er mee doen? geld geven aan een goed doel? ja ik voel me meteen een stuk beter..
helemaal gelukkig
nee zo werkt dat niet..
en ja zonder liefde en geld ben je ongelukkig
maar met liefde kan je dat ook zijn
Oud 26-04-2006, 20:40
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:39 :

Btw, dat is bang zijn voor het ervaren probleem.

Niet bang zijn, durf te leven!!!
Oud 26-04-2006, 20:43
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Vrienden en geluk maak je
Oud 26-04-2006, 20:44
marrel
marrel is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:39 :
S'avonds als je thuis komt zal je ergens anders zijn. Je zal een duik in het zwembad nemen en je 4 honden begroeten die net uit je bos in de achtertuin komen rennen.
Ik ga naar school, elke dag, in het weekend heb ik een baan, evenals in de vakanties. Werken om niet na te hoeven denken. Heeft dat iets opgeleverd? Nee je hoopt dingen op en als dat er dan allemaal tegelijk uit komt (en dat gebeurd want het zit er nogsteeds) dan is het veel verder loos en krijg je ook nog eens gigantische paniek enzo
Oud 26-04-2006, 20:44
marrel
marrel is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:43 :
Vrienden en geluk maak je
en wat als je niet het zelfvertrouwen hebt vrienden te maken?
Oud 26-04-2006, 20:45
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:40 :
ik ben van mening dat je dat helemaal verkeerd ziet..
wat geef ik nou om mooie dingen, en wat voor goede dingen kan ik er mee doen? geld geven aan een goed doel? ja ik voel me meteen een stuk beter..
helemaal gelukkig
nee zo werkt dat niet..
en ja zonder liefde en geld ben je ongelukkig
maar met liefde kan je dat ook zijn
Er bestaan echt heel erg mooie dingen, een van die dingen is jouw psyche.
Oud 26-04-2006, 20:45
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 21:44 :
en wat als je niet het zelfvertrouwen hebt vrienden te maken?
mijn reactie idem
Oud 26-04-2006, 20:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:45 :
Er bestaan echt heel erg mooie dingen, een van die dingen is jouw psyche.
nou zo mooi vind ik dat niet..
maar je kan hoog en laag springen maar depressieve mensen zien geen mooie dingen meer..
Oud 26-04-2006, 20:49
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 21:44 :
Ik ga naar school, elke dag, in het weekend heb ik een baan, evenals in de vakanties. Werken om niet na te hoeven denken. Heeft dat iets opgeleverd? Nee je hoopt dingen op en als dat er dan allemaal tegelijk uit komt (en dat gebeurd want het zit er nogsteeds) dan is het veel verder loos en krijg je ook nog eens gigantische paniek enzo
Blijkbaar heb je dus niet gedaan wat je eigenlijk graag zou willen doen, zoek dus iets waar je wel meer energie uit kan putten dan dat je er in stopt.

Mitch
Oud 26-04-2006, 20:49
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:46 :
maar je kan hoog en laag springen maar depressieve mensen zien geen mooie dingen meer..
Dat is een gemoedstoestand en betekend niets!

Je moet gewoon een uitweg vinden en die is echt makkelijk te vinden. Al wat je nodig hebt is het geloof dat er een uitweg is.
Oud 26-04-2006, 20:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:49 :
Dat is een gemoedstoestand en betekend niets!

Je moet gewoon een uitweg vinden en die is echt makkelijk te vinden. Al wat je nodig hebt is het geloof dat er een uitweg is.

ik zoek al jaren maar heb er nog geen gevonden..
dus tenzij jij dr een in een doosje hebt en die kan opsturen denk ik niet dat dit gaat helpen
Oud 26-04-2006, 20:54
marrel
marrel is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:49 :
Blijkbaar heb je dus niet gedaan wat je eigenlijk graag zou willen doen, zoek dus iets waar je wel meer energie uit kan putten dan dat je er in stopt.

Mitch
Wie ben jij om te zeggen dat ik die dingen niet graag doe. Dat is dus wel zo.

Ben jij op andere gedachten te brengen eigenlijk
Oud 26-04-2006, 20:54
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:46 :
Jouw psyche is evenals die van anderen heel erg complex en daardoor waardevol voor anderen. Ok, je bent depressief en denkt daardoor geen mooie dingen meer te kunnen zien maar geloof me er zijn anderen die wel veel moois in jou zien of bepaalde informatie uit jouw zijn kunnen halen waardoor ze zelf beter worden.

Daarbij, ik ben zelf een zelfstandig ondernemer dus ik werk graag met mensen en moet ze ook motiveren. Ik weet dat het vinden van motivatie soms moeilijk is maar eenmaal gevonden dan kom je ver!

Mitch
Oud 26-04-2006, 20:56
Mitch Plat
Mitch Plat is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 21:54 :

Ok, ik weet dat niet natuurlijk. Maar als je zegt dat je werk je niets heeft opgeleverd dan ga ik er van uit dat het je niets (goeds) brengt.
Oud 26-04-2006, 20:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
marrel schreef op 26-04-2006 @ 21:54 :

denk t niet..
Oud 26-04-2006, 20:57
marrel
marrel is offline
Citaat:
Mitch Plat schreef op 26-04-2006 @ 21:56 :
Ok, ik weet dat niet natuurlijk. Maar als je zegt dat je werk je niets heeft opgeleverd dan ga ik er van uit dat het je niets (goeds) brengt.
Ik heb op weinig plekken zoveel lol als met mijn collegas
Oud 26-04-2006, 20:58
marrel
marrel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-04-2006 @ 21:56 :
denk t niet..
daar wordt ik nou pas depresief van. Ik ga naar bed, truste en succes!

Regels voor berichten