Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2006, 00:56
Verwijderd
Het gaat eigenlijk echt heel slecht. Vanavond was wel leuk, maar ik had heel veel moeten doen, dus ik voel me heel slecht. Ik haat mezelf gewoon zo erg, mijn lichaam, alles. Iedereen denkt dat het goed gaat, want ik heb mijn vermogen om te doen of alles goed gaat weer terug. Ik wil dit niet, ik wil een fijn leven. Alles kunnen vergeten en kunnen genieten. Maar nee... Ik ben echt volledig op
Advertentie
Oud 27-04-2006, 06:10
Verwijderd
Toch niet zo heel erg goed.

Maar wel beter. Dus. Echt waar!
Oud 27-04-2006, 06:51
Verwijderd
net wakker vaag gedroomd.... maar als die droom eens uitkomen mocht...zou echt tof zijn.
Oud 27-04-2006, 08:24
Verwijderd
zit nu op school........... project te maken...

ik mis dr
Oud 27-04-2006, 08:49
Tink*
Tink* is offline
Aaargh.. hooikoorts.
Oud 27-04-2006, 09:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
En weer op weg naar een school... en vanmiddag nog een. En dan belt hopelijk die IB-er me terug om te vertellen of ze meedoen, en morgen nog een school bellen en dan weet ik het ook niet meer. Als je 80 scholen gebeld hebt, lijkt het me niet dat ze je kunnen beschuldigen van weinig inzet...
Oud 27-04-2006, 09:30
Stefanie
Stefanie is offline
Rare droom, hele rare droom

*ziekig is*
Oud 27-04-2006, 10:46
kroot
kroot is offline
trek ik oude getrouwde mannen aan ofzo
Oud 27-04-2006, 11:14
Gothic
Gothic is offline
pff wat een fucking kutdag...
Oud 27-04-2006, 11:26
rare kwast
rare kwast is offline
pff wat een testen..
best moeilijk nog om alles eerlijk te zeggen.. nou nu zien we wel verder..
Oud 27-04-2006, 11:29
coopergirl
coopergirl is offline
fawlty towers
the one youngs
the office

Heb bovenstaande dvd boxen gekocht <3
Oud 27-04-2006, 11:33
niña
niña is offline
Ik wil onderwerpen voor school, die leuk zijn om mee te werken, en ik wil dat mijn verdere opdrachten af zijn en dat het blijkt dat ik toch niet mijn vak hoef over te doen.
Geen huiswerk dus.
Oud 27-04-2006, 12:29
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik moet straks naar de tandarts. Blegh! Daar heb ik dus absoluut geen zin in!!!
Oud 27-04-2006, 12:47
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Wat doe ik in vredesnaam nog op school. Het heeft toch geen zin, die idioot geeft me toch wel een onvoldoende. Klootzak. Laat het maar, ik heb het helemaal compleet gehad.
Oud 27-04-2006, 12:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Tink* schreef op 27-04-2006 @ 09:49 :
Aaargh.. hooikoorts.
Ow, dát is natuurlijk de reden waarom mijn ogen weer helemaal rood zijn...

Ik ben vrolijk, alles gaat wel goed. Alleen moet ik morgen een opdracht afhebben en die begrijp ik niet. Als er nu eens goede mensen online zouden komen...
Oud 27-04-2006, 13:14
Little Sister
Little Sister is offline
Ik heb onwijs, ontiegelijke, godverdomme buikpijn. Ik heb ruzie met een vriend, om een kutreden, omdat ie niks kan hebben en ook om een goeie reden, omdat ik in een keer alles ging zeggen wat ik vond, maar dan wat sappiger. Terwijl ik het rustig had moeten brengen. Ach over een paar dagen ga ik wel weer door t zand voor hem, zoals altijd. Dan zeg ik weer dat het me spijt, dat het volledig mijn schuld was, hij beaamt dat en blijft nog 2 dagen door kankeren en dan moet ik nog verder door mijn knieën,wat ik natuurlijk doe en dan uiteindelijk vergeeft hij me met zn 'grote hart'. En toch vind ik hem, vaak, heel aardig, vreemde smaak maar goed.
Verder zou ik met koninginnendag naar Amsterdam gaan, maar dat gaat in ene niet door,moet ik toch in dat verdomde Alkmaarhoekje blijven rotten.

En ik heb zo'n pijn, en ik ben depressief maar dat is geslachtsgebonden. Hehe
Oud 27-04-2006, 13:15
marrel
marrel is offline
Alles draait gewoon Ik kon m'n pen niet eens meer vast houden van de kramp en het is heel raar

Als ze je smsje niet krijgt kan ze ook niks terug sturen he weer een zorg minder.

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 14:45.
Oud 27-04-2006, 13:38
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben een foto tegengekomen op internet van een drieling waar ik zeven jaar geleden mee speelde Ze zijn nu alweer 12, tijd gaat snel
Oud 27-04-2006, 14:41
create
create is offline
wat loop ik nou te stressen, alles komt helemaal goed!
Oud 27-04-2006, 14:49
anterx
anterx is offline
Ik heb mijn ecobnomie toets herkanst. Ik had een 7,3 en nu heb ik een 7,8. Goh wat een verbetering. Ik sta nu een 8,42 jammer dat het geen 8,5 is, want dat was mijn doel. Natuurlijk mag ik niet zeuren dit zijn ook cijfers om hartstikke blij mee te zijn. Helaas kan ik er niet blij om zijn want alleen school gaf me af en toe een voldaan gevoel.
Oud 27-04-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 27-04-2006 @ 12:29 :
fawlty towers
the one youngs
the office

Heb bovenstaande dvd boxen gekocht <3
ik heb keeping up appearances <3 en absolutely fabulous om weg te geven
Oud 27-04-2006, 15:31
darkfairy
darkfairy is offline
khaat school
Oud 27-04-2006, 16:41
Redhair
Redhair is offline
haaaa, heerlijk. En min flirt was zo lief aan de telefoon. oh god, ik laat me toch inpakken voor hem. Ik begin hem zelfs te missen. godverdomme, dit was niet de bedoeling. maar boeiend, ik voel me goed.
Oud 27-04-2006, 16:57
Redhair
Redhair is offline
Jezus, die klootzak die f. doodsloeg met kerst heeft maar vier jaar gekregen, waarvan twee jaar voorwaardelijk. Die gast loopt over 16 maanden weer rond, terwijl f. hartstikke dood is.
Oud 27-04-2006, 16:58
Verwijderd
Ik wil muziek maken, ik wil leuke dingen doen. Maar nee, geen tijd, zo hard aan het werk. Moet nog 7 teksten echt doen en dan nog alles doornemen. Moet te doen zijn, maar dan moet ik het wel doen... Ik denk wel dat ik niet tot heel laat er aan ga zitten, maar volgens mij gebeurt dat uiteindelijk toch weer... maarja. Hopelijk resulteert het in iets moois .
*denkt niet aan alle nare dingen, maar aan mijn fijne toekomst en mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes*
Oud 27-04-2006, 17:24
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, rustig aan. Heb al m'n schoolopdrachten binnen, boeken verzameld etc. Heb van iedereen al afscheid genomen, alleen jezus wat voel ik me slecht. Ik heb zo ontzettend geen zin in de vakantie, ik voel gewoon dat als ik nu weggerukt word uit mijn huidige patroon dat ik weer volledig ontspoor. Dan gaat het eten vast niet meer goed, dan stort ik waarschijnlijk volledig in. En pff, een hele week lang nuchter zijn, da's echt een fijn vooruitzicht. En dat instorten moet nu juist even niet gebeuren. Ik moet er positief tegen aan, het van de goede kant bekijken.

Ik ga gewoon op vakantie veel boeken lezen (dat moét ook echt gebeuren) en lekker muziek luisteren, zonnen etc. En ik ga gewoon alles wat me lastig valt in mijn hoofd van me afschrijven.. ja dat werkt het beste, gewoon alles van me af schrijven. Nu ga ik inpakken en me klaarmaken. Ik wil niet weg.
Oud 27-04-2006, 17:29
Zebra
Zebra is offline
Wéér een blessure, maar och... Het komt toch wel goed. Maandag naar de veearts, maar kom op... Hij mag gewoon niet weer de klos zijn. *hoopt*
Oud 27-04-2006, 18:02
moon
moon is offline
Morgen op vakantie!
Oud 27-04-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-04-2006 @ 10:12 :
Als je 80 scholen gebeld hebt, lijkt het me niet dat ze je kunnen beschuldigen van weinig inzet...
Nee, idd.

Waar gaat je afstudeerproject over als ik vragen mag?
Oud 27-04-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-04-2006 @ 17:57 :
Jezus, die klootzak die f. doodsloeg met kerst heeft maar vier jaar gekregen, waarvan twee jaar voorwaardelijk. Die gast loopt over 16 maanden weer rond, terwijl f. hartstikke dood is.

Was dat degenen die net op het nieuws was? ER hangt me iets van bij dat ik dat op rtl zag.. Knuf iig.

OT: Ach. Dubbel.
Oud 27-04-2006, 18:11
Verwijderd
de gevoelens zijn sterk...ik weet niet waarom maar ik houd van dr, is dat dan écht zo verkeerd? kan ik er aan doen dak een klein maar heb??? heb ik daarom gevraagd? tis gewoon..ja dat wat ik wil he.....mss moet me wel iets overkomen.. dan keer ik als nieuw persoon terug.. mss wel weer die aardige jongen...maar zonder die dodelijke stempel....mss is dat wel het beste dat heeft me tot nu toe in bijna alles tegen gehouden....*snik*
Oud 27-04-2006, 18:12
rare kwast
rare kwast is offline
@ moon en nijn
fijne vakantie

---

vannacht weer paniek aanval gehad.. zo erg was het nog niet.. ineens voelde ik me heel raar, al het bloed leek zich op te hopen, mijn hoofd explodeerde en ik wist niet meer waar ik het zoeken moest..
ben uit bed gesprongen en rondjes gaan lopen..
toen een inslaper genomen en uit eindelijk nog vrij relaxt in slaap gevallen.. maar t was eng

en nu loopt mijn hoofd weer over..
die test was best heavy.. was moeilijk mezelf te verwoorden en eerlijk te blijven..
en nu verlang ik naar armen om me heen.. naar mijn vriendin zodat ik kan instorten en even rust heb en veilig ben
Oud 27-04-2006, 18:59
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn papa heeft taartjes gekocht omdat hij vond dat ik een goed rapport had . Wow, en het was nog niet eens zo goed ook.
Oud 27-04-2006, 19:01
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 27-04-2006 @ 19:08 :

Was dat degenen die net op het nieuws was? ER hangt me iets van bij dat ik dat op rtl zag.. Knuf iig.
.
Er is nu ook veel over de brusselse mp3moord op tv, maar dit kann ook wel in het nieuws zijn geweest. Kevin U. uit apeldoorn die Floor Garst in deventer doodsloeg. Doodsloeg.
En dan noemt die kutrechter het geen doodslag omdat Floor niet aan de klap overleed, maar omdat hij met zijn hoofd op de stoep viel. Jezus, waardoor viel hij dan? Niet door een windvlaag hoor.

Ik kwam er laatst achter dat ik Floors vriendin via via ken. Wat moet zij kapot zijn.
Oud 27-04-2006, 19:06
marrel
marrel is offline
Huilen om de elende van anderen. De wilskracht, de doelen en de onmacht, echt erge dingen. Damn wat klaag ik toch? Vrienden, lieve ouders, school waar het niet heel fout gaat.
Oud 27-04-2006, 19:13
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom zijn mijn vrienden zo saai? Niemand wil wat leuks doen op koninginnedag.

En om nou wat in m'n eentje te doen is ook niet leuk..
Oud 27-04-2006, 20:34
Nijn*
Nijn* is offline
Oké alles is ingepakt, ik ga er maar gewoon voor dan! Positief denken, nu is het gezellig met m'n moeder waarom de rest van de week dan niet?! Ik kan het best aan om een verandering van ritme door te maken, ik ga helemaal niet instorten, wat een onzin. Het gaat juist zo prima en dat moeten we zo houden! Dus nu lekker een weekje genieten en uitrusten, want dat is ook niet verkeerd! *denkt positief en haalt diep adem* Ik kan het! En dat ga ik nu bewijzen!

*strooit nog wat knuffels rond* Sterkte iedereen hier, tot over een weekje.
Oud 27-04-2006, 20:44
marrel
marrel is offline
Er is een grens. Een grens waar het wijzertje niet over heen mag, en nu... nu staat hij er voor het eerst in mijn leven tegen aan. Heel heel eng eigenlijk
Oud 27-04-2006, 21:15
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 27-04-2006 @ 21:34 :
Oké alles is ingepakt, ik ga er maar gewoon voor dan! Positief denken, nu is het gezellig met m'n moeder waarom de rest van de week dan niet?! Ik kan het best aan om een verandering van ritme door te maken, ik ga helemaal niet instorten, wat een onzin. Het gaat juist zo prima en dat moeten we zo houden! Dus nu lekker een weekje genieten en uitrusten, want dat is ook niet verkeerd! *denkt positief en haalt diep adem* Ik kan het! En dat ga ik nu bewijzen!

*strooit nog wat knuffels rond* Sterkte iedereen hier, tot over een weekje.
*geeft knuffel*
veel plezier
Oud 27-04-2006, 21:36
Verwijderd
Heb een nuttige dag gehad vandaag, kan weer een studie wegstrepen op m'n ditgaikmisschienwelstuderenlijstje. En nu moet ik nog beginnen ongeveer aan een PO dat morgen af moet.. ach, who cares?
En ook al heb ik hem vandaagn iet gesproken (hee, dat bedenk ik nu ook voor het eerst ) is hij gewoon leuk, en ben ik blij.
Oud 27-04-2006, 21:53
Verwijderd
feiten moet je onder ogen zien zegt men.....dus:

Dus:

Men zal altijd naar mijn (lichamelijke) handicap blijven kijken
Hoe goed ik het ook doe.
Hoe veel ik ook om iemand zal geven.
Hoe lief en behulpzaam ik ook ben
Hoeveel diploma's ik ook heb
Ook al functioneer ik nu gewoon normaal.

Vandaag kwam ik iets te weten en ik besefte dat mijn handicap altijd het struikel blok voor aqnderen zou zijn...

In de liefde (wie wil er nu zo iemand als ikben altijd nét niet lief genoeg.....door jawel je raad het al...al paar keer meegemaakt...
Werk
De maatschappij

Ja wat klaag ik? kheb eigen huis school gaat goed kan doen en laten wat ik wil... maar... toch is het zo niet eens leuk meer.

sorry dit moest er even uit..
Oud 27-04-2006, 21:56
rare kwast
rare kwast is offline
en toen was ze al weer weg
ja snap t wel.. ze moet werken morgen..
maar ik zou zo graag even tegen dr aanhangen en met dr praten
een knuffel krijgen..

ook al weet ik dat ik dan finaal zal instorten..
Oud 27-04-2006, 22:15
my iron lung
my iron lung is offline
Zij was mijn steunpilaar. Ze was de enige persoon die me het gevoel gaf dat ik er mocht zijn, dat ik ook iets waard was.
Nu is mijn vriendin al meer dan een jaar weg, en doet het nog steeds elke dag pijn, ook al omdat ik haar zowat elke dag zie op school.
Wanneer iemand met zo'n minderwaardigheidscomplex als het mijne gedumpt wordt door de ene persoon die daar iets tegen kon doen, en die me dan nog zo goed kende (en perfect wist hoe ik was), doet dat godverdomme heel, heel erg veel pijn. Ze is nog altijd de laatste persoon waar ik aan denk voor ik in slaap val, en de eerste in mn hoofd wanneer ik opsta.
Toen het uitging, vroeg ik me af hoe ik de grote boze wereld aan zou kunnen zonder haar.
Tegenwoordig vraag ik het me nog steeds af.
Oud 27-04-2006, 22:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-04-2006 @ 19:06 :
Nee, idd.

Waar gaat je afstudeerproject over als ik vragen mag?
*zet ernstig studenten-gezicht op en houdt het standaardpraatje voor de scholen*
"Voor mijn afstudeerscriptie moet ik onderzoek doen naar het computerprogramma Leesladder van Zwijsen. Dat is een programma voor technisch lezen voor kinderen uit groep 3, 4 en 5. Het is de bedoeling dat ik met een medestudente onderzoek doe naar de gebruikerservaringen, dus wat leerkrachten, RT-ers, IB-ers en andere ervaringsdeskundigen van het programma vinden, en verder willen we onderzoeken of het werken met Leesladder ook echt effect heeft op de leesprestaties van kinderen."

Het vervelende is alleen dat veel scholen de cd-roms niet hebben (compleet kost het meer dan 500 euro, veel geld voor een basisschool) en dat de scholen die het wel hebben, vaak niet mee willen doen omdat dit nu eenmaal een drukke tijd van het jaar is.

Nog even OT:
Vriendje was zoooooo lief vanavond... Lekker tegen hem aangehangen en tv gekeken, lekker ontspannend. Kan ik er morgen weer tegenaan om mijn inleiding van mijn scriptie te verbeteren. Als ik nou ook nog een mailtje terug kreeg van mijn begeleidster, zou het helemaal super zijn.
En verder hoop dat ik dat die appartementen die we dinsdag gaan bekijken, wat zijn. Dat de binnenkant iets 'goedmaakt' voor de buitenkant en dat we het zien zitten. Dan lijkt het erop dat het gewoon haalbaar gaat zijn om samen te wonen!
Oud 27-04-2006, 22:35
Lautitia
Lautitia is offline
En toch komt dan zò onverwacht alles weer goed . Het is echt het beste als we weer normaal doen tegen elkaar, dat ben ik wel met haar eens. Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan zo .
Oud 28-04-2006, 07:48
Gothic
Gothic is offline
hehe, ben gelukkig wat positiever wakker geworden . Niet meer zo bang om m'n tentamen niet te halen. En kreeg gister onverwacht nog een smsje waarom ik zo snel weg was en of ik meega vanavond naar koninginnenacht , vroeger dacht ik altijd dat ik niet gemist werd, maar ik word wel degelijk opgemerkt .

Maar nu eerst nog 3 uurtjes leren, dan rustig tentamen maken en dan weer ff ontspannen en uitrusten .
Oud 28-04-2006, 07:55
Verwijderd
Begin een beetje geirriteerd te raken van mn ouders om kleine dingetjes muziek zachter dit dat gaat op zo'n zeikende toon
verder alles goed
Oud 28-04-2006, 08:20
Redhair
Redhair is offline
Ja, fijn. Net bij de neuroloog een flink potje zitten liegen. Nee, dat schiet op.
"Drink je alcohol?"
'In het weekend wel eens wat wijn.'
"Blow je?"
'Soms, niet vaak.'
"Gebruik je harddrugs, xtc of iets dergelijks?"
'Ik heb wel eens speed gehad.'
"Hoevaak?"
'Pff, op een hand te tellen, niet belangrijk.'

Damn, wat maak ik het mezelf toch moeilijk. Waarom zei ik niet gewoon dat ik elke dag stoned of dronken ben, of allebei als het even kan. Ik weet waarom, dan word ik niet serieus genomen. Dan word het op de drugs afgeschoven. Maar ik heb al langer een slaapstoornis dan dat ik zoveel drugs gebruik. Ach, boeiend, ik merk wel hoe het gaat. Alleen ik weet dat dit vreselijk dom was.

Gister belde mijn flirt me, we hebben een half uur gebeld. Echt, zo lang bel ik nooit. Het was zo fijn om met hem te praten, niet alleen de nacht te beginnen, maar eerst een half uur lang te praten terwijl ik in bed lag. Ik word echt gek op die jongen, hij doet alsof of is gek op mij. Hij heeft verdomme een playerreputatie, maar ik ga nu al drie weken met hem om, dat is voor zijn doen heel lang. En hij zegt dat hij langer wil, dat hij geen player is, maar die reputatie heeft gekregen omdat meisjes niet altijd wat serieus willen bij het uitgaan, alleen naar zijn bambi ogen kijken en een keertje zoenen. Aangezien hij een charmeur is zie je hem daarom zo vaak met andere meisjes. En een charmeur is hij zeker. Ik zie wel wat er van komt. Nu ben ik gek op zijn bambi ogen, zijn lievigheid en de gezelligheid, het blowen, het geklef, het romantische wat hij heeft.
Oud 28-04-2006, 09:39
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
catweazle schreef op 28-04-2006 @ 08:55 :
Begin een beetje geirriteerd te raken van mn ouders om kleine dingetjes muziek zachter dit dat gaat op zo'n zeikende toon
verder alles goed
Heel erg herkenbaar Is hier ook zo.......

kheb echt zin in morgen. Eerst sollicitatiegesprek, en dan nog effe mn kamer opruimen en daarna filmavond

Of nja, eerst nog effe wat praten daar over weet ik wat en dan naar de winkel om snoep en eten in te kopen
Was al zon half jaar geleden en nu na lang wachten, eindelijk weer eens lekker filmkijken zonder gezeik van ouders die vinden dat er iets anders opmoet enzo

@Redhair: Ik denk echt wel dat die mensen meer van je door hebben als dat je denkt en zelfs meer dan dat je wilt. Misschien kun je toch beter eerlijk zijn tegen de neuroloog en het gewoon zeggen. En als hij het dan op de drugs afschuift, moet je gewoon zeggen wat jij ervan denkt..... *knuf*
Oud 28-04-2006, 10:03
Verwijderd
Het gaat eindelijk stukken beter Gister en eergister voelde ik me echt verschrikkelijk, voor het eerst sinds tijden. Ik had het gevoel dat ik heel erg overbodig was en dan niemand ook maar enige waarde aan me hechtte. Gister goed gepraat met 2 vriendinnen van me. Zie nu in dat dit niet waar is en dat er echt wel mensen zijn die me belangrijk vinden.

Maar toen hoorde ik nog wel dat het nu weer uit is tussen ze. Voor de zoveelste keer. Hij gaat eraan kapot, maar zij gaat maar door. En het zijn beide vrienden van me, dat maakt het zo moeilijk. Ik wil er voor ze zijn. Maar dat gaat niet voor allebei, want ik wil er niet tussenin komen te staan. Moeilijk

En ik heb zo tentamen, wat ik MOET halen. Kwam erachter dat ik dit jaar nog maar 2 van de 6 vakken gehaald heb. Extreem slecht. Daar moet wel bij gezegd worden dat 3 van de 4 die ik niet gehaald heb, nog moet kunnen halen dit jaar. Maar dan moet ik het nog wel doen

*schopt zichzelf achter haar boeken*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten