Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2006, 10:49
Stefanie
Stefanie is offline
Ik maak alle zakdoekjes op met m'n verkoudheid

Vanavond logeren Morgen leuke dag samen!
Advertentie
Oud 28-04-2006, 10:54
Volk
Volk is offline

In die volgorde
Oud 28-04-2006, 12:09
niña
niña is offline
Ik ben wel lekker relaxed, maar hoef voorlopig geen vrienden te zijn eigenlijk.
Oud 28-04-2006, 12:22
Stefanie
Stefanie is offline
*snotter*

Zin in morgen!
Oud 28-04-2006, 12:37
Verwijderd
20 mei naar huis. 6 weken thuis relaxen en vakantie vieren, in juli 4 weken loos met vrienden en 15 augustus eindelijk beginnen.
Oh man, alles gaat toch zo geweldig momenteel.

En maandag naar Hiroshima.
Oud 28-04-2006, 12:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil dat Michel er is en dat mijn rug niet meer zo'n pijn deed. Gister ben ik er door gegaan met stofzuigen en ik dacht dat het na een nacht slapen wel ove zou zijn maar het is alleen maar erger. Ik kon mijn bed niet uit en toen ik er eindelijk uit was kon ik niet lopen en ben ik bijna flauw gevallen, was zo misselijk en duizelig dat ik maar weer in bed gekropen ben maar toenk on ik er weer niet uit. Toen ging het wel iets beter en ben ik maar gaan douchen. Voelt nu wel wat beter. Ik moet boodschappen doen maar ik durf niet alleen en ik wil niet alleen thuis zijn dus Mies schiet eens op.
Oud 28-04-2006, 13:09
Fantôme
Fantôme is offline
gewoon niet zo'n fijne dag vandaag, terwijl er niks ernstigs is...
vervelend gedroomd, waar ik een naar gevoel aan over hield, knallende ruzie met mn moeder, ik ben naar boven gegaan toen 'rot toch op, verdomme' naar me toe werd geschreeuwd en een vader die niks daarvan heeft gehoord maar het direct voor mn moeder opneemt. onzeker over alles... pff...maar gaat wel weer over denk ik
Oud 28-04-2006, 13:29
Verwijderd
Alles is prima, lekker weer, tot nu toe m'n dag doorgebracht met leuke vrienden, echt gezellig
Zometeen weer even met twee vrienden op een terrasje zitten vanavond niet met de hele meute naar Amsterdam maar lekker een feestje met z'n drieën
En misschien zie ik m'n vriendje ook nog even, zou ook leuk zijn, maar als ik hem niet zie, even goed
Oud 28-04-2006, 13:31
Nona
Nona is offline
Wat gaan we morgen doen? Iemand tips in de omgeving Dordrecht?
Oud 28-04-2006, 14:36
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-04-2006 @ 14:31 :
Wat gaan we morgen doen? Iemand tips in de omgeving Dordrecht?
Zoek M@rco op
Oud 28-04-2006, 14:47
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jezus ik ben zo zenuwachtig! Help!
Oud 28-04-2006, 15:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 28-04-2006 @ 15:47 :
Jezus ik ben zo zenuwachtig! Help!
*geeft wat thee en een banaan*

rustig.. knuffel
waarom ben je zenuwachtig?
Oud 28-04-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 28-04-2006 @ 08:48 :
vroeger dacht ik altijd dat ik niet gemist werd, maar ik word wel degelijk opgemerkt
Dat weet ik wel zeker.
Oud 28-04-2006, 16:27
darkfairy
darkfairy is offline
whoei weekje vakantie
Oud 28-04-2006, 16:37
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-04-2006 @ 16:22 :
*geeft wat thee en een banaan*

rustig.. knuffel
waarom ben je zenuwachtig?
Dankje, voor een verjaardag van de moeder van mijn vriendje :/. Ze is eng en ze verbiedt ons allerlei dingen en ik vind haar niet aardig en ik weet niet wat ik er van moet verwachten en er komen allemaal mensen die ik niet ken en ik ben gewoon bang .

*nog steeds zenuwachtig is*

Maar iig bedankt voor je thee en banaan .
Oud 28-04-2006, 16:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-04-2006 @ 16:48 :
Dat weet ik wel zeker.
Van jou weet ik het ook wel .
Maar vond het even bijzonder te merken dat iemand die ik niet eens goed ken, verder niet mee omga maar alleen mee in het team zit, me dan smst en nog meevraagt naar koninginnennacht ook .
Oud 28-04-2006, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
I can't run anymore, I fall before you
Oud 28-04-2006, 18:37
Tink*
Tink* is offline
Het is vandaag een jaar geleden...
Oud 28-04-2006, 19:02
Verwijderd
Ja kut, gaat ineens toch iedereen naar Amsterdam vanavond. Ben ik alsnog als enige in Zwolle.
Oud 28-04-2006, 20:44
mandarijntje22
mandarijntje22 is offline
Shit shit shit!!
huil huil huil!!
steun steun steun!
godverdomme!
Oud 28-04-2006, 20:55
coopergirl
coopergirl is offline
hij zei dat ik streng voor mezelf zou zijn en perfectionistisch

Als er iemand soms nonchalant en uitstellerig kan zijn ben ik dat wel
Oud 28-04-2006, 21:15
rare kwast
rare kwast is offline
voel me leeg, down, verdrietig, eenzaam..

het gevoel dat alles onder je voeten weg aan het zakken is en uit eindelijk zak ik door mn knieen en val ik op de grond huilend en wachtend tot er iemand komen maar er komt niemand..
Oud 28-04-2006, 21:29
marrel
marrel is offline
iemand zou mij een harde klap moeten geven, gewoon zodat ik weer met 2 benen op de grond sta en na kan denken. Of een arm om m'n schouder, dat mag ook.
Oud 28-04-2006, 21:35
Dolores
Dolores is offline
Ik ben zooo moe, maar ik ga straks nog uit. Heb er al de hele week zin in, maar nu niet meer, ik ben echt veel te moe. Mja, ik wil het niet afzeggen dus dan ga ik toch maar, 'k hoop dat ik niet midden in de kroeg in slaap val ofzo.
Oud 28-04-2006, 22:26
Verwijderd
Het gaat echt de verkeerde kant op, ik wil dit niet. Waarom stop ik er dan niet mee? Het gaat niet. Echt niet.
Oud 28-04-2006, 22:26
darkfairy
darkfairy is offline
hupla weer ruzie
Oud 29-04-2006, 08:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Stomme trut. Laat hem eens met rust ja! Grr.
Oud 29-04-2006, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zooo moe, maar ik ga straks nog uit. Heb er al de hele week zin in, maar nu niet meer, ik ben echt veel te moe. Mja, ik wil het niet afzeggen dus dan ga ik toch maar, 'k hoop dat ik niet midden in de kroeg in slaap val ofzo.
Zo voelde ik me dus gister ook, ik wilde eigenlijk al niet meer naar de stad gaan, maar het was uiteindelijk supergezellig! Heb echt geen moment spijt gehad van dat ik niet in A'dam ben geweest met iedereen, het was echt heel erg leuk gewoon met andere mensen dan normaal hier in Zwolle
Vandaag werken en lekker voor 150% en dan missschien wel weer uit, dat ligt maar net aan of er mensen zijn die zin hebben.
I feel fine
Oud 29-04-2006, 11:14
Verwijderd
Zo. Dat was best oke. Hoewel ik vond dat j. te raar deed, maargoed. Ik moet er maar niet te lang over wakker liggen. En nu zometeen spullen pakken, alles bij elkaar rapen. Nog even een rondje lopen door de stad? Weet nog niet hoor wat ik allemaal moet doen. *gaap* En ik ben moe. Morgenochtend ook weer vroeg op. Maar ik heb nog helemaal niet het idee dat het morgenochtend is. Dat is wel het rare eigenlijk.

*gaaaaap*

Jongens, tot over een weekje. Mushu gaat lekker een week het klooster in.

Ik was vergeten, glad vergeten
Maar vandaag, hoe mooi het brein
Ik was vergeten, dat vergeten
Wat het beste weg kan zijn

Wel het verdiet
Nooit de persoon
Nooit de persoon
Maar soms de pijn
Oud 29-04-2006, 12:36
Pruts0r
Pruts0r is offline
Werd ik net terug gebeld Een half uur nadat ik eigenlijk telefoon had verwacht Werd wel tijd, want ik wist niet waar ik nu precies moest zijn en waar

En ik heb de baan Ben alleen dat ding waaop ik mn gegevens moet invullen kwijtgeraakt Die moet ik dus nog effe halen voordat ik film ga kijken
Oud 29-04-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 28-04-2006 @ 22:15 :
voel me leeg, down, verdrietig, eenzaam..

het gevoel dat alles onder je voeten weg aan het zakken is en uit eindelijk zak ik door mn knieen en val ik op de grond huilend en wachtend tot er iemand komen maar er komt niemand..
*Loopt naar rare kwast en helpt haar weer op te staan*
Oud 29-04-2006, 13:54
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, maandag presentatie en blegh

Maar ik heb een prijs gewonnen bij een verhalenwedstrijd en dat is leuk. En langste ontbijt was ook wel grappig. En het is veel te koud.
Oud 29-04-2006, 15:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 29-04-2006 @ 13:52 :
*Loopt naar rare kwast en helpt haar weer op te staan*
thank you
Oud 29-04-2006, 18:23
kroot
kroot is offline
pff na een dramatisch slechtige repetitie, waar ik echt pissig om was, ging het concert uiteindelijk toch best redelijk.
Oud 29-04-2006, 19:36
anterx
anterx is offline
Leuke dag gehad met vriendinnen vandaag.
Oud 29-04-2006, 19:56
Verwijderd
Was wel erg tof vanacht, leuke dingentjes aangeschaft, kroegie in kroegie uit...
Oud 29-04-2006, 20:22
Stefanie
Stefanie is offline
Look at what you have to give
You owe it to the ones who never get to live the life
I see for you and me
Love is all we really need
And you make it fun to be this consciously naive
Oud 29-04-2006, 20:28
marrel
marrel is offline
Moet ik me dr bij neer gaan leggen? Ik denk eigenlijk niet dat ik dat kan, alleen. maja.
2maanden - 12 maanden
Oud 29-04-2006, 21:32
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag dag vol ruzie gehad weer
morgen men verjaardag vieren
en maandag benk jarig
Oud 29-04-2006, 21:42
Vinzz
Vinzz is offline
vakantie zonder plannen , niet goed.. en sad

Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 22:39.
Oud 29-04-2006, 21:50
Barones
Barones is offline
Een jongen die verliefd op me is , en ik weet niet goed wat ik nou van hem vind. En dan allemaal mensen om je heen die je proberen te koppelen is niet leuk
wat moet ik nouhou?
Oud 29-04-2006, 22:23
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Barones schreef op 29-04-2006 @ 22:50 :
Een jongen die verliefd op me is , en ik weet niet goed wat ik nou van hem vind. En dan allemaal mensen om je heen die je proberen te koppelen is niet leuk
wat moet ik nouhou?
Wachten tot je wel weet of je wat voor hem voelt, denk ik...
Oud 29-04-2006, 22:35
rare kwast
rare kwast is offline
zo weer een paar uurtjes gewerkt.. moest wacht zitten bij een terminale client..
das is toch best raar en t was heel rustig dus heb weer veel te veel na zitten denken
heb knallende koppijn en voel me best wel kut..
zo maar eens een dvd'tje kijken ofzo
Oud 29-04-2006, 22:36
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-04-2006 @ 23:35 :
zo weer een paar uurtjes gewerkt.. moest wacht zitten bij een terminale client..
das is toch best raar en t was heel rustig dus heb weer veel te veel na zitten denken
heb knallende koppijn en voel me best wel kut..
zo maar eens een dvd'tje kijken ofzo
Waar werk je dan
Oud 29-04-2006, 23:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 29-04-2006 @ 23:36 :
Waar werk je dan
ik werk in de thuiszorg
Oud 29-04-2006, 23:36
Tink*
Tink* is offline
Ik ben ziek, maar toch weggeweest vanavond. Morgen heb ik totaal geen stem meer. En op zich was het wel leuk, want eerst wilde ik liever thuisblijven. Toch ben ik wel blij dat ik gegaan ben, alhoewel ik ook wel thuis you've got mail had willen kijken. Mja, m'n beste vriend vond het niet zo leuk dat ik naar andere vrienden ging en eigenlijk ben ik ook gewoon het liefst bij hem, vooral omdat ik me al niet zo lekker voel en ik hem wel mis. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik me rot voel dan wil ik gewoon tegen hem aanliggen en dat hij dan door mijn haar aait enzo. En straks ga ik slapen en ik wilde dat hij bij me was. Ik voel me ook wel rot tegenover hem, omdat we nooit vaak dingen doen. Ik denk altijd dat hij de dingen die ik voorstel niet leuk vindt en niet bij me wil zijn. Vroeger was hij altijd de aanrakerigste van ons twee en nu ben ik het. Nja, ik denk vaak dat ik ook degene ben die veel meer van hem houdt. Maar volgens een vriendin uiten jongens dat gewoon anders etc. Het lijkt me moeilijk en bijna niet in te denken hoe ik ooit meer van iemand zou moeten gaan houden als ik echt verliefd zou zijn op iemand. Maar dat zien we dan wel weer, voor nu vind ik het wel best zo.
Oud 29-04-2006, 23:45
Redhair
Redhair is offline
Gister heerlijke nacht gehad. Met D. gedronken en geblowt, samen naar mijn stamkroeg gegaan. Mijn flirt kwam onverwacht ook, we deden een beetje afstandelijk, maar het maakte mij niet uit. Rond half drie kwamen M. en R.. Ik was zo blij dat R. normaal naar me keek, met me lachtte. We zijn even gaan praten, het ging goed, alles is uitgepraat, we ouwehoerden weer als eerst.
Toen D. en ik weg gingen gaf mijn flirt me heel lief drie wangkussen, R. gaf me een knuffel, net zo'n knuffel als eerst. Mijn god, het is weer goed tussen mij en R.. Helemaal goed. We worden weer vrienden zoals we waren.

Vanmiddag naar een festivalletje in de tuin vann het concertzaaltje hier geweest, samen met D.. Erg vet, R. en F. kwamen ook nog even, het voelde weer zo fijn dat R. en ik normaal deden. Mijn flirt zou ook komen, maar moet vannacht daar werken, was moe, dus bleef liever thuis. Op een gegeven moment gingen D. en ik er even tussenuit om in de stad wat te eten te halen. Zag ik B. opeens lopen. B. die fucking vermist was.
Bleek dat hij echt serieus bezig is met afkicken. Dat hij mij niks kwalijk nam dat hij door mij weer pep is gaan gebruiken. Hij moet nog 8 maanden in de kliniek, dan naar een begeleid wonen project. Omg, het gaat goed met B., hij zag er zo goed uit.
Weer terug naar het festivalletje gegaan, met een heroine verslaafde punker die in hetzelfde kraakpand als mijn flirt woont geouwehoerd, bier van een bandlid gekregen, gedanst en gepit bij een punkband, samen met de heroinejunk en D..
Dronken geworden van de whisky die we kregen van de gitarit van de punkband, oude vrienden tegen gekomen waarmee D. en ik geblowd hebben, dus weer lekker stoned en dronken geweest vandaag.
Uiteindelijk kwam mijn flirt toch even, omdat hij mij een kusje wilde geven. Zo lief. Ik vroeg waarom hij me afgelopen nacht oz netjes drie wangkussen gaf.
Het was omdat hij het niet moeilijk voor me wilde maken in mijn stamkroeg, want hij weet dat mijn vriendenn hem niet mogen. Zo lief.
Mijn voeten en benen gaan dood van het vele dansen/lopen/staan van vandaag, en ik ga zometeen weer uit. Ik heb geen eens pep op!

Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 23:47.
Oud 29-04-2006, 23:59
niña
niña is offline
Dit is zo'n nacht die van mij wel uren door zou mogen gaan. Het bleek een saaie avond te worden, maar dat is toch 100% meegevallen.
Oud 30-04-2006, 05:09
Verwijderd
Ooooh meeeen. Wat is het vroeg. *gaaaap*

aldus Mushu, Nattigheid en Meara.
Oud 30-04-2006, 10:34
Zebra
Zebra is offline
Wáárom heb ik zo het idee dat er dingen voor me achterwege worden gehouden door mensen uit mijn nabije omgeving. Ogen liegen niet, opmerkingen niet, en een grijns of blik ook al niet.

Grappig dat er serieus mensen zijn die denken dat het eeuwig zwart blijft voor mijn ogen. Jammer, het zal ze gaan verbazen, echt!

Count on me, want ik pak je gewoon terug.

Regels voor berichten