Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sommige spellen kan ik dan niet eens spelen.. wie weet wat ik eraan kan doen..?
|||
Citaat:
Citaat:
|
Transport Tycoon DeLuxe
Ik heb de originele TT niet vaak gespeeld, heb het ooit ergens gedownload om te kijken hoe groot het verschil is. Maar TT DeLuxe ging mij ook een beetje vervelen op den duur. Gelukkig is er iemand geweest die een beetje heeft zitten kutten aan TT DeLuxe, en diegene heeft TTDPatch gemaakt. Echt geweeeeldig, je kan nu langere perrons maken, en langere treinen, meerdere locs achter elkaar zetten, stations in delen bouwen, rails, monorail en magLev gemixte stations zijn mogelijk... En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer ![]() Ok.. Hier kan je het krijgen: http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/ Grtx.. EDIT: Ohja, voor de mensen bij wie het geluid het niet meer deed.. Vaak is het mogelijk om via General Midi het geluid weer wèl te laten werken..
Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 23:38. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
Welk Tycoonspel vind je de beste? Manus J. van Alles | 50 | 17-05-2004 08:12 | |
Software & Hardware |
welk Os voor de pc ... Verwijderd | 20 | 01-05-2002 04:38 |