![]() |
|
Verwijderd
|
ik had in september ofzow 2x m'n haar geverfd, en daarna het mishandeld met de krultang
![]() nou goed, sindsdien (begin oktober) is het erg raar, het valt uit maar m'n haar wordt ook heel snel vet enzow, ik vond het echt eng. Ook omdat ik een beetje een hypochonder ben, ik denk dan meteen het ergste, dat ik kaal ga worden dus. Maarjah kaal ben ik nog niet ![]() Verder weet ik er ook niet zoveel over te zeggen maar t valt vast wel mee joh. Anders kan je ook proberen bijv. biergistpillen te slikken (=goed voor je haar). Bij ons hebben ze een kapper die het haar verft mbv licht ofzow (hmmmz hoe dát werkt weer ik nog ff niet) maar dat isgeloof ik niet slecht voor je haar en verkleurt niet door de zon. Ik denk dat ik dat eens ga proberen. kuzzies Alicia |
![]() |
|
ik had het wel heel erg, maar dat was door combinatie van stress+veel geverft en gebleekt haar ensow,
nu ik dreads heb valt het wel mee gelukkig, ik heb ze ook al tijd niet meer geverft ensow en tis wel minder geworden, eerst kon ik gewoon plukken eruit trekken en onder de douche was het al helemaal erg..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Livia doodgepest? Was dit niet haar eigen schuld? Maria3 | 50 | 30-05-2012 17:43 | |
Flora & Fauna |
onze kat is kaal SilverBlue | 23 | 02-05-2007 09:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Druk op paars-groene ketel uit de rode zone" REIE | 3 | 14-12-2002 15:52 |