![]() |
|
![]() |
Ik ga door zolang als ik denk dat het gaat. Als ik een beetje door mijn enkel ga, dan ga ik door, maar doe wel voorzichtiger om niet echt te forceren, en stop ook wel als het niet meer gaat.
Maar asl ik echt mijn enkel verzwik, dan kan ik niet meer verder lopen hoor! Zo moest mijn trainer mij een keer van het veld dragen... kon er echt niet op staan... kon niet eens opstaan... nou ja, toen mocht ik niet meer spelen. En gister heb ik ook de wedstrijd niet uitgespeeld... een bal koppen bij hockey is ook niet alles. Ik wilde wel verder spelen, na eventjes op de bank, had ook nergens echt last van... ja, deed een beetje pijn, maar niet echt hoofdpijn ofzo. Maar vandaag heb ik dus echt wel hoofdpijn... das echt niet leuk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op zijn papiertje stond tendinitis met een vraagtekentje. Indien het tegenvalt kan dit het einde van mijn "carriere" betekenen... ![]() Quite stressy for tomorrow ![]() Scary greetz |
![]() |
|
Ik ben niet zo snel een pieper en ga vaak gewoon door maar heb toch ook wel geleerd dat het soms beter is te stoppen. Bij keeperstraining (hockey) ging ik door mijn enkel maar door die klompen voelde ik dat niet. Ik heb daarna nog een uur doorgetraind met het gevolg dat mijn enkels nu behoorlijk verneukt zijn
![]() ![]() (en dis dus al twee jaar terug)
|
![]() |
Meestal ga ik gewoon door, even doorbijten. Als het dan echt niet gaat, kan ik er altijd nog mee stoppen. Maar één keer ben ik door mijn enkel gegaan, kon ik niet meer lopen en ben gelijk afgevoerd naar het ziekenhuis. Toen kon ik dus niet eens verder trainen.
|
Ik ben anderhalve maand geleden vlak voor een optreden op m'n bek gegaan en heb daarbij m'n voet behoorlijk pijn gedaan...
Die avond (vrijdags) wel opgetreden (anderhalfuur) en geen ijs ofzo op gedaan... Niet zo slim want de volgende dag zat er echt een gigantisch ei op... De zaterdag en zondag er op hadden we cd opnames in een studio en dat wilde ik absoluut niet afzeggen, dus daar heb ik het ook twee dagen geforceerd... Daarna heb ik d'r helemaal nix meer aan gedaan en is de pijn langzaam aan wat minder geworden. Momenteel heb ik d'r soms nog wel last van maar d'r steekt wel een stukje bot uit m'n voet, ik ben van plan deze week nog even langs een dokter te gaan om eventueel wat foto's te laten nemen... Maar om je vraag te beantwoorden; Ja, ik sport door met blessure (en geloof me, drummen = sport)
|
Train ( hardlopen + mountainbike ) momenteel met een ontstoken slijmbeurzen in mijn schouder, uitgescheurde kapselbanden in mijn schouder. Het doet idd wel wat pijn ( lees wat is naposine toch een fijne pijnstiller ) maar ik kon gewoon geen rust houden, en ja het is ongezond. En het komt eigenlijk allemaal omdat ik na een val een jaar gelden mijn arm uit de kom had en een dag later weer aan et trainen was. Dus eigenlijk is het helemaal niet verstandig om door te trainen met een blessure ( maar ja je gevoel doet niet altijd wat je verstand zegt )
|
Ik zit nogal te twijfelen.. Ik heb behoorlijk last van mijn voet.. (vorige week maandag al na de training... en dat was donderdag over..), maar ik heb dus gisteren de hele dag gewerkt, dus gelopen en gestaan enzo en nu heb ik dus behoorlijk last van m'n voet.. Ik zit heel erg te twijfelen of ik morgen zal gaan trainen (tennis).. Ik denk dat ik gewoon ga, maar wel ff tegen de trainer meld dat ik d'r last van heb zodat ie nit de bal naar alle hoeken van de baan slaat
![]() ![]() |
![]() |
|
non. ik ga lekker niet! ik grijp die kans graag aan om niet mee te hoeven doen.
als ik een demogeyade heb ofzo, dan zal ik wel kijken of het lukt. Maar ja, das een keer ik het jaar. als ik op zo'n sport zat waarmee je elke week een wedstrijd zou moeten spelen, dan had ik niet meegedaan hoor!
|
![]() |
ligt eraan, als ik me verstap en het trekt weer weg, dan ga ik door, maar als ik echt door mijn enkel ga ofzo, dan ga ik wel ff koelen... beter dan ff stoppen dan 4 weken niet mogen sporten. maar het ligt er nogal aan of het pijn doet, en of de pijn kwaad kan...
|
soms...
als ik dit nie zou doen zou er niet veel tijd meer overblijven waarin in wel wat doe... ik heb twee enkelbraces en er nog vaak zat last van... om mijn knieeen zijn redelijk gevoelig voor van alles en nog wat, dus ik heb redelijk vaak problemen met sporten... en het leuke is: als ik niet sport wordt het nog erger ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() was op het schoolplein gebeurd... tegen de tijd dat ze me naar binnen gedragen hadden ( lees: heel snel ) en ik mijn schoen uit deed zat er al een bult op van heb ik jou daar... ( en de bloeduitstortingen kwamen twee weken laten ![]() 3 maand niet kunnen sporten ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Fitniss 14 jaar stefan9876 | 63 | 27-01-2011 18:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
IEDEREENS hulp gevraagt bij een enquete Xanatos | 59 | 03-02-2003 15:00 |