Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb net een goeie multiplay pot erop zitten.
Het spel is idd erg gaaf.. ik kan het nog wel redelijk goed draaien met mun oude paardje... Je merkt idd ook erg op de public servers dat de teamplay ronduit RUK is. maarja... lijkt me wel wat om een leuke clan op te richten GrtZ
|
Verwijderd
|
Ik heb het ff gespeeld, en moet zeggen dat het ij toch wel iets tegenvalt
![]() De Multiplayer demo was wel tof, maar als ik dan campains speel met de "officiele" versie zijn de bots echt oerdom. Das echt een minpunt ![]() Voorbeeld: Je wilt een bot oppikken van jou team, na dan ga hij in je auto zitten wil je wegrijden stapt hij uit. Stop je nog een keer voor hem stapt hij weer in, rij je verder stapt hij weer uit ![]() Maybe dat het een bug is, iig vind ik ze erg dom ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja het spel is gewoon helemaal gemaakt op het MP gedeelte dus je kan het ze niet compleet kwalijk nemen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zo ik heb het spel, heeeeeeeel tof blijf er vandaag thuis voor
![]() Maarre hoe moet je in vredesnaam vliegen???????? Leg het me uit, heb alleen t bord en muis. Enne online spelen hoe gaat dat in zijn werk en HOEF je niet perse te winnen om een volgende level te krijgen??? Bedankt voor de reacties op deze vragen |
![]() |
||
Citaat:
je moet E (use knop) drukken bij het vliegtuig om in te stappen. W (vooruit) ingedrukt houden om gas te geven. niet los laten tenzij je vaart wilt verminderen of wilt crashen. met pijltjes of muis sturen. linkermuisknop schieten, rechtermuisknop bommetjes. ik vraag me af hoe die artillery werkt. eerst target laten scouten, en dan met artillery, rechtermuisknop, maar dat richten is raar. |
![]() |
|
![]() |
voordat ik in de lucht ben stort me vliegtuig neer
![]() FF nog een vraag: Wat is het doel dat snap ik niet precies. Je hebt bijvoorbeeld, beide partijen 170 mannetjes maar als mijn leger nog maar 1 mannetje heeft zie ik er toch nog genoeg om me heen lopen en als die 1 op 0 is heb ik verloren??? Hoe kan dit??? Mag je maar 170 mannen verliezen dan of hoe zit dit??? Enne de 2 levels in het begin dat je tegen Japan speelt zijn moeilijk!!!. Maarja je kan toch naar het volgende level ookal verlies je dus wat is precies het doel van de levels om te winnen en verder te gaan? |
![]() |
|
![]() |
voordat ik in de lucht ben stort me vliegtuig neer
![]() FF nog een vraag: Wat is het doel dat snap ik niet precies. Je hebt bijvoorbeeld, beide partijen 170 mannetjes maar als mijn leger nog maar 1 mannetje heeft zie ik er toch nog genoeg om me heen lopen en als die 1 op 0 is heb ik verloren??? Hoe kan dit??? Mag je maar 170 mannen verliezen dan of hoe zit dit??? Enne de 2 levels in het begin dat je tegen Japan speelt zijn moeilijk!!!. Maarja je kan toch naar het volgende level ookal verlies je dus wat is precies het doel van de levels om te winnen en verder te gaan? |
![]() |
|
online gaan: gebruik irc. ga naar #battlefield1942. Daar staan instructies hoe je online kunt. Beetje veel moeite, maar het lukt wel. Niet vergeten te patchen naar 1.1
online is het lachen. alleen jammer dat de tekst zo verneukt is in 1024x768x32. In de demo had ik daar geen last van ![]() en ik kan niet in 800x600x32 spelen want mijn monitor is brak en wilt dat niet :/ Het verbaast me wel dat er fucking veel codeerfouten in zitten. Amateurs lijken het wel. |
![]() |
|
single player AI zuigt. doe maar geen moeite om het offline te spelen. misschien ga ik em kopen als ik genoeg geld heb. er zijn te weinig gehackte servers
![]() ik heb overigens iets van 3 missies gehaald maar bij de 4e doen die klote ventjes van mij niets behalve dood gaan. heb het iets van 8 keer geprobeerd en telkens haal ik 30 kills en zij in totaal 0. JA 0 JA! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
--------------------------------------------------------------------------------
ik zag het nergens in het grote topic staan duz sorry: Als ik met de demo online wil gaan dan staat er of : Connection failed of ik zit in het spel en hij zegt Conection problem detected terwijl ik gewoon kabel heb en alles gewoon normaal doet wat is hier het probleem van ?? Geforce 4 ti 4600 by the way
||
Citaat:
![]() hij werkt wel, maar als ik dan een server join/create dan krijg ik bij het lvl laden een crash, al na 1 1/2 sec ![]() hmm... als je het antwoord vindt, tell me plz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeer gaaf En in Kursk zit zon vette raketlanceerder Dat dient als attilerie voor de Russen En die B-17 Omg wat een heerlijk ding ![]() Online gaat alleen met cracked servers e.d. ![]() Maar vettt dat het is |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dit is het lijstje ![]() Code:
- Midway heeft twee subs bij multiplayer, niet in singleplayer. - El Alamein heeft een B17 voor singleplayer en multiplayer als je allied bent. - Market Garden heeft een B17 voor multiplayer bij allied. - Guadal Canal heeft een sub for multiplayer voor zowel allied als axis. - Bocage heeft een B17 bij allied bij zowel multiplayer als singleplayer. - Gazala heeft een B17 bij multiplayer, maar deze is verstopt, dus die moet je even zoeken. |
![]() |
|
hEY,
ik heb dus ook een cracked en updated versie.. maar ik kan alleen maar op cracked servers connecten.. en dat zijn er maar brak weinig! dan geeft ie gewoon de melding dat ie niet kan connecten of iets dergelijks... wie weet hier iets op?
||
Citaat:
Zo simpel genoeg? Je kan nie alles hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu zou je dus echt van het spel "moeten houden",en tsja dat sommige dat niet bij BF 1942 hebben kan je ze niet kwalijk nemen ![]() maar er komen nog wel spellen waar EA zeker ook aan ga verdienen, zoals C&C Generals (Die is sweeeeeeeet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Operation Flashpoint 2, Battlefield 2, Grand Theft Auto San Andreas en Mafia 2 tommiegun | 26 | 26-05-2004 09:19 | |
Games |
battlefield.....Hoe kom ik in een onderzeeer? musicman | 2 | 04-04-2004 20:58 | |
Games |
Battlefield Vietnam Synoniem/look-a-like tommiegun | 0 | 18-02-2004 16:40 | |
Games |
Battlefield help nickèsz | 3 | 21-12-2003 20:15 | |
Games |
battlefield 1942 -<[ stuntteam ]>- sharkyshark | 22 | 01-03-2003 20:06 | |
Games |
battlefield 1942 slipkit | 19 | 07-11-2002 19:39 |