Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2006, 21:12
Misti
Misti is offline
Je moet nu niet doen alsof jij alles doorhebt, je bent een smerige vuile weerwolf, en ik ben blij dat ik op jou gestemd heb
Oud 04-05-2006, 21:12
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:04 :
Ff voor de duidelijkheid, je kwam met een hele domme verkeerde reden, toevallig was ik wolf, maar ik moet zeggen, jullie komen niet met bepaald met slimme argumenten, en jullie volgen iedereen blind, geen wonder dat jullie gaan verliezen

Ik weet niet hoe je kan denken, dat ik minder ga posten omdat ik wolf ben , zo dom zou ik natuurlijk niet zijn, ik postte minder omdat sev en femic dat wilden.

Maar ja, ook verkeerde wegen, kunnen leiden naar rome
Klinkt allemaal wel leuk, maar waarom zou ik aan (o.a.) het aantal post, en manier van reageren in vergelijking met eerder en met name het vorige topic, niet afleiden dat jij wolf bent?
Oud 04-05-2006, 21:15
Misti
Misti is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 04-05-2006 @ 22:12 :
Klinkt allemaal wel leuk, maar waarom zou ik aan (o.a.) het aantal post, en manier van reageren in vergelijking met eerder en met name het vorige topic, niet afleiden dat jij wolf bent?
Idd, het is juist daaruit dat je het moet afleiden
Oud 04-05-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 03-05-2006 @ 15:16 :
Hij lijkt zich wat in te houden met posten.
Vorige topic had hij ruim 2x zo veel post als de 2e. Nu valt dat best mee, hij heeft dus iets te verbergen...
ik postte geen overanalyses meer omdat sev het niet wilde, en had ik haar beloofd per pm,

wat is niet te snappen hieraan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:15 :
Idd, het is juist daaruit dat je het moet afleiden
ik vind misti nog steeds heel verdacht
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:18
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:16 :
ik postte geen overanalyses meer omdat sev het niet wilde, en had ik haar beloofd per pm,

wat is niet te snappen hieraan
Dat kunnen wij niet weten, en ik vond het ook vrij verdacht dat je niet met superveel theorieën kwam hoor, dus zoals je overkwam op ons, deed je anders dan anders, en was je dus weerwolf
Oud 04-05-2006, 21:19
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:17 :
ik vind misti nog steeds heel verdacht
Oud 04-05-2006, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:18 :
Dat kunnen wij niet weten, en ik vond het ook vrij verdacht dat je niet met superveel theorieën kwam hoor, dus zoals je overkwam op ons, deed je anders dan anders, en was je dus weerwolf
heb ik gezegd, dus iedereen wist het , en misti wij hadden het er zelfs over in ons spamtopicje, dus niet liegen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:25
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:22 :
heb ik gezegd, dus iedereen wist het , en misti wij hadden het er zelfs over in ons spamtopicje, dus niet liegen
Ik lieg niet Ik heb het de laatste week erg druk gehad, dus als jullie het erover gehad hebben, dan zal ik er niet geweest zijn, en ik heb wel iets beters te doen dan alles nalezen
Oud 04-05-2006, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:25 :
Ik lieg niet Ik heb het de laatste week erg druk gehad, dus als jullie het erover gehad hebben, dan zal ik er niet geweest zijn, en ik heb wel iets beters te doen dan alles nalezen
reageren op mijn posts, versta jij onder niet gelezenn hebben?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:27
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:26 :
reageren op mijn posts, versta jij onder niet gelezenn hebben?
Wat heb ik dan gezegd? Ik kan het me echt niet herinneren
Oud 04-05-2006, 21:29
Verwijderd
iig nog goed werk sjakie , jij wist me te benoemen als wolf, met of zonder reden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:27 :
Wat heb ik dan gezegd? Ik kan het me echt niet herinneren
je doet wel erg verdacht, met je verwarringen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:31
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:30 :
je doet wel erg verdacht, met je verwarringen

Ik ben nu eenmaal een erg verward meisje Maar nee, ik weet het echt niet meer hoor
Oud 04-05-2006, 21:32
Verwijderd
ik weet het ook niet

sjakie had je nog mn pm gekregen btw, over dat ene liedje, die ene
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:33
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:32 :
ik weet het ook niet
Zie je wel, ik was er toen echt niet
Oud 04-05-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:33 :
Zie je wel, ik was er toen echt niet
weet ik, je was er niet, ik dacht echt dat je ziener was
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:34
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:32 :
ik weet het ook niet

sjakie had je nog mn pm gekregen btw, over dat ene liedje, die ene
Liedje?
Nee?
En ik vind het beetje triest dat als jij een keer wordt ontmaskert konden we het allemaal op eens niet weten...
Beetje flauw...
Oud 04-05-2006, 21:35
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:34 :
weet ik, je was er niet, ik dacht echt dat je ziener was
En toch hadden jullie mij niet opgegeten? Niet slim he, jullie wolven
Oud 04-05-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 04-05-2006 @ 22:34 :
Liedje?
Nee?
En ik vind het beetje triest dat als jij een keer wordt ontmaskert konden we het allemaal op eens niet weten...
Beetje flauw...
nee hoor, goed gedaan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:35 :
En toch hadden jullie mij niet opgegeten? Niet slim he, jullie wolven
we dachten dat je werd beschermd
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:37
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:36 :
we dachten dat je werd beschermd
Ok ja, wel slim dan
Oud 04-05-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:37 :
Ok ja, wel slim dan
ja, maar hanneke zei al je niet beschermd te ebben, ze had bijna sev beschermd, maar deed het niet mwuhahahahahahahahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:40
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:39 :
ja, maar hanneke zei al je niet beschermd te ebben, ze had bijna sev beschermd, maar deed het niet mwuhahahahahahahahahahahaha
Jaja, voel je maar lekker slim, maar we zullen jullie allemaal wel ophangen, en wie laatst lacht...
Oud 04-05-2006, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:40 :
Jaja, voel je maar lekker slim, maar we zullen jullie allemaal wel ophangen, en wie laatst lacht...
gaat jullie niet lukken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 21:48
Misti
Misti is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:42 :
gaat jullie niet lukken
We zullen zien
Oud 04-05-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 04-05-2006 @ 22:48 :
We zullen zien
goed
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 00:13
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2006 @ 22:39 :
Argh, en ik had er nog wel mee gespeeld om in het topic in het algemeen iets te zetten van "tovenaar, bescherm mij!" want ik had al zo'n vaag gevoel bedreigd te zijn.
Oud 05-05-2006, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-05-2006 @ 01:13 :
Argh, en ik had er nog wel mee gespeeld om in het topic in het algemeen iets te zetten van "tovenaar, bescherm mij!" want ik had al zo'n vaag gevoel bedreigd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 07:57
Femic
Femic is offline
Damn, je bent wel heel erg Mr Soija, met je 'wat zijn jullie allemaal dom, blablabla, jullie komen met slechte argumenten, blabla, jullie lopen iedereen achterna, blabla'. Omdat je 1x alles goed had, betekent niet dat je de king van het spel bent ofzo, en dit keer is 't lekker makkelijk, jij was een wolf, dus je weet iig al wie de 3 wolven zijn, dat geeft je een kilometerslange voorsprong op de andere functies. Ik neem aan dat je ook al weet wie de wolfsbane is?
Bovendien liep ik na de 1e hangronde al niet meer achter je aan, omdat ik - zoals gezegd - die 'lijstjes' niet eerlijk en niet leuk vond.
Ik weet iig al op wie ik de volgende ronde ga stemmen. Tenzij die wordt opgegeten natuurlijk.
Oud 05-05-2006, 13:41
Spelleider
Spelleider is offline
Ok, ik ben in een goede bui vandaag....
Maxwell heeft meermalen aangegeven dat hij ook een verhaaltje wou. Dus ik heb besloten om hem zijn zin te geven.
Dit stukje speelt zich dus eerder af dan de laatste. Maxwell leeft in het begin nog, maar die is op het einde uiteraard dood.
Ook Severus, Soija en Flowtje doen nog mee...

'*hijg* ik moet me *hijg* verstoppen... Ze zijn er bijna *hijg*' Maxwell komt uitgeput aanrennen. Die rotsen! Daar kon hij vast tussenkruipen.... Hij moest vlug zijn! De achtervolgers waren niet ver weg! Net toen maxwell zich verstopt had, stopten er meerdere ruiters bij de rotsformatie. 'verspreiden!' beval iemand. Het was Cheenna's stem. 'Hij kan niet ver weg zijn!' de ruiters vertrokken weer. 'mooi.' dacht Maxwell. 'ze hebben me niet gezien. Nu even op adem komen en dan wegwezen. Maar hoe zijn ze er achter gekomen?'
Maxwell dacht terug aan de gebeurtenissen van die middag.
Mr. Soija had hem en de andere weerwolf bij zich geroepen voor een geheime vergadering. Daar had hij medegedeeld dat hij de burgemeester nog nodig had om Hanneke verdacht te maken, maar dat deze daarna meteen uit de weg geruimd moest worden. Het volgende doelwit zou dus Severus zijn. Daarna had Soija hem apart genomen. Soija vertelde Maxwell dat deze gezien was toen de Communiceerbeer opgegeten werd. Maxwell kreeg de opdracht om een tijdje te verdwijnen. Hij kon zich de woorden van Soija nog letterlijk herinneren: 'Max, je bent onvoorzichtig geweest. Iemand heeft je gezien bij communiceerbeer's lijk. Je zult een tijdje moeten onderduiken. Even buiten het dorp is een grot waar vroeger wargs woonden. Neem je wolvegedaante aan en ga naar die grot toe. Mochten mensen je horen, dan denken ze dat je een gewone warg bent. Ze zullen in ieder geval bij de grot wegblijven. Ik zorg er wel voor dat je te eten krijgt en ik laat je ook wel weten wanneer alles weer veilig is!'
Maxwell had precies gedaan wat Soija had gezegt: 'Hij was 's nachts het dorp uitgeslopen en hij was zo snel hij kon naar die grot toegerent. Wat was hij geschrokken toen Cheenna en de dorpsmilitie met getrokken zwaarden hem op stonden te wachten daar!!! Nu hij eraan terugdacht, viel alles ineens op zijn plaats. Soija had hem gewoon opgeofferd! Zoals een schaker een pion opoffert had hij hem rechtstreeks naar de soldaten geleid! Vast en zeker ging Soija zijn dood gebruiken om zichzelf minder verdacht te maken!!!! Soija zal nu vast en zeker aan het slijmen zijn bij Severus, terwijl hij hier voor zijn leven rende...
Maxwell begon te koken van woede. 'Ik ben godverdomme geen gebruiksvoorwerp!! Ik ben een levend wezen!!!' zei hij hardop.
Helaas had hij dat beter niet kunnen doen, want meteen klonken er stemmen. 'Ik hoor hem!' en 'Deze kant op!!' Maxwell wou nog wegrennen, maar kapitein Cheenna had hem al gevonden. Voordat de weerwolf uit de spelonk kon kruipen om de kapitein aan te vallen werd hij neergestoken. Max viel terug in de spelonk en brak van de val zijn nek.
'Ik heb hem, jongens.' zei Cheenna tegen de andere jagers. 'Maar hij is hier in gevallen. Heeft er iemand een touw? want raadsheer Soija wil het lichaam zien...'
Oud 05-05-2006, 15:27
Tink*
Tink* is offline
Lief hoor, nog een verhaaltje maken.
Oud 05-05-2006, 15:32
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 05-05-2006 @ 14:41 :
Ok, ik ben in een goede bui vandaag....
Maxwell heeft meermalen aangegeven dat hij ook een verhaaltje wou. Dus ik heb besloten om hem zijn zin te geven.
Dit stukje speelt zich dus eerder af dan de laatste. Maxwell leeft in het begin nog, maar die is op het einde uiteraard dood.
Ook Severus, Soija en Flowtje doen nog mee...

'*hijg* ik moet me *hijg* verstoppen... Ze zijn er bijna *hijg*' Maxwell komt uitgeput aanrennen. Die rotsen! Daar kon hij vast tussenkruipen.... Hij moest vlug zijn! De achtervolgers waren niet ver weg! Net toen maxwell zich verstopt had, stopten er meerdere ruiters bij de rotsformatie. 'verspreiden!' beval iemand. Het was Cheenna's stem. 'Hij kan niet ver weg zijn!' de ruiters vertrokken weer. 'mooi.' dacht Maxwell. 'ze hebben me niet gezien. Nu even op adem komen en dan wegwezen. Maar hoe zijn ze er achter gekomen?'
Maxwell dacht terug aan de gebeurtenissen van die middag.
Mr. Soija had hem en de andere weerwolf bij zich geroepen voor een geheime vergadering. Daar had hij medegedeeld dat hij de burgemeester nog nodig had om Hanneke verdacht te maken, maar dat deze daarna meteen uit de weg geruimd moest worden. Het volgende doelwit zou dus Severus zijn. Daarna had Soija hem apart genomen. Soija vertelde Maxwell dat deze gezien was toen de Communiceerbeer opgegeten werd. Maxwell kreeg de opdracht om een tijdje te verdwijnen. Hij kon zich de woorden van Soija nog letterlijk herinneren: 'Max, je bent onvoorzichtig geweest. Iemand heeft je gezien bij communiceerbeer's lijk. Je zult een tijdje moeten onderduiken. Even buiten het dorp is een grot waar vroeger wargs woonden. Neem je wolvegedaante aan en ga naar die grot toe. Mochten mensen je horen, dan denken ze dat je een gewone warg bent. Ze zullen in ieder geval bij de grot wegblijven. Ik zorg er wel voor dat je te eten krijgt en ik laat je ook wel weten wanneer alles weer veilig is!'
Maxwell had precies gedaan wat Soija had gezegt: 'Hij was 's nachts het dorp uitgeslopen en hij was zo snel hij kon naar die grot toegerent. Wat was hij geschrokken toen Cheenna en de dorpsmilitie met getrokken zwaarden hem op stonden te wachten daar!!! Nu hij eraan terugdacht, viel alles ineens op zijn plaats. Soija had hem gewoon opgeofferd! Zoals een schaker een pion opoffert had hij hem rechtstreeks naar de soldaten geleid! Vast en zeker ging Soija zijn dood gebruiken om zichzelf minder verdacht te maken!!!! Soija zal nu vast en zeker aan het slijmen zijn bij Severus, terwijl hij hier voor zijn leven rende...
Maxwell begon te koken van woede. 'Ik ben godverdomme geen gebruiksvoorwerp!! Ik ben een levend wezen!!!' zei hij hardop.
Helaas had hij dat beter niet kunnen doen, want meteen klonken er stemmen. 'Ik hoor hem!' en 'Deze kant op!!' Maxwell wou nog wegrennen, maar kapitein Cheenna had hem al gevonden. Voordat de weerwolf uit de spelonk kon kruipen om de kapitein aan te vallen werd hij neergestoken. Max viel terug in de spelonk en brak van de val zijn nek.
'Ik heb hem, jongens.' zei Cheenna tegen de andere jagers. 'Maar hij is hier in gevallen. Heeft er iemand een touw? want raadsheer Soija wil het lichaam zien...'
LIEFDE <3 Danku meneer de spelleider meneer
en ik wist dat het een val was van Soija, ik wist het gewoon
Oud 05-05-2006, 15:51
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
maxwell schreef op 05-05-2006 @ 16:32 :
LIEFDE <3 Danku meneer de spelleider meneer
en ik wist dat het een val was van Soija, ik wist het gewoon
Oud 05-05-2006, 16:23
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hoe durven jullie Mr Soija op te hangen, stelletje onverlaten.

Nu ben ik nog alleen over. Mr Soija en maxwell: ik zal jullie wreken!!
Oud 05-05-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 05-05-2006 @ 17:23 :
Hoe durven jullie Mr Soija op te hangen, stelletje onverlaten.

Nu ben ik nog alleen over. Mr Soija en maxwell: ik zal jullie wreken!!
zeg het ze biertank
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:43
Saarah
Saarah is offline
Jeej ik heb goed gestemd
Maar ik heb geen idee op wie ik de volgende ronde moet stemmen. Moeilijk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 05-05-2006 @ 19:43 :
Jeej ik heb goed gestemd
sjakie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:52
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-05-2006 @ 19:45 :
sjakie
Ik vertrouw geen weerwolven
denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Saarah schreef op 05-05-2006 @ 19:52 :
Ik vertrouw geen weerwolven
denk ik
dan niet, ik heb jullie wel gewaarschuwd, hij doet wel erg veel zn best om te bewijzen dat ie geen wolf: ruzieën met mij enz enz

Maar ja, misti was geen ziener: dus nog steeds verdacht.

Biertank: die geeft het gewoon toe
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 19:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
Saarah schreef op 05-05-2006 @ 19:43 :
Jeej ik heb goed gestemd
Doe Biertank.
Oud 05-05-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-05-2006 @ 20:01 :
Doe Biertank.
Een blufferd die ik zelf verdacht niet slim, ik waarschuw jullie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 19:04
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-05-2006 @ 20:02 :
Een blufferd die ik zelf verdacht niet slim, ik waarschuw jullie
Waarom zou iemand je geloven, nu je dit spel weerwolf bent geweest? Wie zegt dat je niet je mede-weerwolf probeert te helpen?

Ik denk dat je voor dit spel je geloofwaardigheid kwijt bent.
Oud 05-05-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-05-2006 @ 20:04 :
Waarom zou iemand je geloven, nu je dit spel weerwolf bent geweest? Wie zegt dat je niet je mede-weerwolf probeert te helpen?

Ik denk dat je voor dit spel je geloofwaardigheid kwijt bent.
Goed, ik zeg alleen dat ik voor sjakie zou gaan , en mistis blijf ik verdacht vinden: geen ziener
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 19:47
Spelleider
Spelleider is offline
Middernacht. Het dorp was wederom in diepe slaap. De derde weerwolf verliet zijn huis om wederom toe te slaan....
De scherpe reuk van de weerwolf had al snel een slachtoffer gevonden: een eenzame wandelaar. Het enorme beest maakte zich op voor een aanval. Hij nam een aanloop en bestrong de voetganger van achter.....
Maar twee meter voor de wandelaar werd de weerwolf ineens door een onzichtbare hand uit de lucht geslagen!!! Het beest vloog verder in een andere richting, dwars door het rieten dak van een gebouw heen! Daar bleef de weerwolf bewusteloos liggen!
De eenzame wandelaar had niks gemerkt en liep rustig verder.
Om zijn of haar nek brak echter een touwtje en een wolfsbane-amulet viel door zijn of haar kleren op de grond, waar het in 3 stukken brak. Maar de wolfsbane merkte ook dat niet op....
Als dat maar goed gaat de volgende eetronde.......

Deelnemers:
1. Hanneke (tovenaar)
2. Maxwell (weerwolf)
3. Cheenna
4. Saarah
5. Tink*
6. Femic
7. Mr Soija (weerwolf)
8. Yerli (dorpeling)
9. drilboor sjakie
10. Misti
11. Prof
12. de communiceerbeer (dorpeling)
13. Severus (dorpeling)
14. Flowtje (ziener)
15. Biertank 52

blauw = gedood
rood = opgegeten

De dorpelingen worden wakker en zien dat er niemand opgegeten is! Zal het tij eindelijk keren? morgenavond 20:30 zullen we erachter komen.....
Oud 05-05-2006, 20:05
Verwijderd
omg, helemaal vergeten medewolf, sjakie was natuurlijk bane
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 20:34
Severus
Severus is offline
Biertank Biertank Bierrrrrtank!
Oud 05-05-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-05-2006 @ 21:34 :
Biertank Biertank Bierrrrrtank!
weet je het zeker? jij bent dood nl
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 21:52
Hanneke
Hanneke is offline
Boeiend, als de dorpelingen het fout hebben is het ook geen ramp. Twee spellen terug pakten we de wolven ook pas helemaal aan het eind.
Oud 05-05-2006, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 05-05-2006 @ 22:52 :
Boeiend, als de dorpelingen het fout hebben is het ook geen ramp. Twee spellen terug pakten we de wolven ook pas helemaal aan het eind.
ook jij bent dood
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten