Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2006, 05:16
Verwijderd
Ik weet dat dit bericht misschien te vroeg is..

Sinds gisteren is het uit met mijn vriend na anderhalfjaar relatie.
Nu ben ik zo dat ik alles op mezelf trek en heel negatief over mezelf denk, dus ook nu weer.

hij is niet gelukkig met mij, hij voelt niks meer voor mij.
En dat allemaal omdat ik (klinkt cliche maar het is echt zo, en nee ik ben hem niet gaan controleren) perongeluk een chatlog had gelezen tussen hem een vriendin van hem.
Ik las een negatieve zin over mij en ik kon niks anders doen als doorlezen.
nu komt het er in die chatlog op neer dat hij haar leuk vind, en dus ook recht onder mijn neus samen hebben zitten flirten,
in een klap werd alles duidelijk. nu loopt hij zelf alles te ontkennen dat hij wat voor haar voelt. de dingen die ik gelezen heb zijn niet waar -_-
volgens hem voeld hij al 2 maanden niks meer voor mij, ik voel me verschrikkelijk aant lijntje gehouden

Nu heb ik gister zelfs in het ziekenhuis gezeten omdat ik al de hele dag aan het spugen was en het maar BLEEF doorgaan, op een gegeven moment zat er zelfs bloed bij.

Ik weet dat dit komt omdat ik me teveel druk maak,

dus daarom mijn vraag, wat kan ik nu het beste doen, ik heb de neiging hem dood te gooien met smsjes (laten we het nog een kans geven, asjeblieft blabla), maar ik weet dat dit niks opschiet.
ik wil leuke dingen proberen te gaan doen maar ik kan mezelf niet uit bed sleuren
ik heb geen eetlust, geen dorst, niks meer.

ik voel me leeg, ik kan dit niet alleen verwerken.
Ik mis hem nu al verschrikkelijk..
ik heb echt geen idee hoe ik hier ooit boven op moet komen :-S

Dus kom maar op met do's + dont's
leuke dingen
hoe verwerk ik dit

Laatst gewijzigd op 01-05-2006 om 05:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2006, 08:35
LoeLoe
LoeLoe is offline
2 Maanden geleden ging mijn relatie ook uit

Wat ik toen gedaan heb is gewoon doen wat IK leuk vond om te doen. Lekker naar het bos of strand om uit te waaien, naar vrienden, een hobbie oppakken, heeeeeeeeel veeeeeeeel werken.. alles om maar afleiding te zoeken.

Smsen en bellen heeft geen zin. Als hij je terug wil zal hij zelf wel contact met je opnemen. Ik weet het .. het is erg moeilijk. 2 Maanden geleden voelde ik ook de drang om hem elke minuut van de dag te bellen en te smsen .. maar dat heeft geen zin. Als hij je terug wil, komt hij vanzelf naar je toe.

Denk aan de andere kant ook wat hij jou geflikt heeft. Hij heeft gevoelens voor die andere meid. Waarom in godsnaam zou jij je laten gebruiken door iemand die niet eens meer van je houdt??? Zulke gasten moet je meteen je huis uitschoppen want die zijn het jou niet waard!

Sterkte
Oud 01-05-2006, 09:13
Verwijderd
Die loser is jou niet waard. Als je dat nou in gedachten houdt...

En verder: afleiding zoeken (ookal heb je geen zin), hem als het even kan helemaal niet meer zien, een hoop uithuilen bij mensen en domweg doorgaan. Kutadvies, maar wel het enige wat werkt. Je gaat je echt beter voelen...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 11:08
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-05-2006 @ 10:13 :

En verder: afleiding zoeken (ookal heb je geen zin), hem als het even kan helemaal niet meer zien, een hoop uithuilen bij mensen en domweg doorgaan. Kutadvies, maar wel het enige wat werkt. Je gaat je echt beter voelen...
Inderdaad gewoon door gaan, al is het met tegenzin. Dan zul je vanzelf merken dat die tegenzin opeens 'weg' is en dat je echt weer plezier in dingen gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 11:11
Iduna
Iduna is offline
Je wilt hem niet terug, denk ik. Als je anderhalf jaar met iemand samen bent geweest, ga je het 'samen zijn' missen, niet per se die persoon.
Natuurlijk heb je nog gevoelens voor hem, maar je moet in je achterhoofd houden dat hij niks meer met jou wil. Straks zie je wel in, dat jij niks met hem wil.
Ga afleiding zoeken en vooral geen contact met hem zoeken. Dat kost te veel energie en daar ga je aan kapot.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 11:17
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-05-2006 @ 10:13 :

Idd. Echt.. Stukje bij stukje zal je hem vergeten.
Oud 01-05-2006, 12:15
santje17
santje17 is offline
Proberen NIET slecht over jezelf te denken! Hij is jou gewoon niet waard! Probeer een nieuwe hobby te zoeken, leer een muziekinstrument bespelen, schrijf een boek of ga schilderen. Ga werken of zoek een leuk vrijwilligers-baantje. Je moet eigenlijk gewoon bezig blijven en probeer hem niet te mailen/bellen/sms-en. Ik denk dat je er zo het beste overheen komt. Heel veel sterkte en het gaat je zeker lukken.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 15:33
Verwijderd
WTF? Die gozer is de persoon die zichzelf lager dan de grond moet achten! Al die tijd niets meer voelen voor je vriendin maar dat niet met haar bespreken. Nee sterker nog, meneer gaat lekker onder de neus van zijn vriendin met een ander meisje flirten én wordt vervolgens boos als zij daar achter komt! Is die vent nou helemaal van de pot gerukt?!

Zoek je vrienden op, je zussen/broers of wat dan ook; mensen die wél waarde weten te hechten aan hoe belangrijk je bent en huil onzettend veel uit. Ga geen sms'jes sturen of wat dan ook. Over het algemeen hebben mensen daar een hekel aan en vinden ze het alleen maar irritant. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is. Desnoods schrijf je alles wat je wilt zeggen op in een dagboekje en lees je het voor aan een vriendin, maar blijf voorlopig maar lekker bij hem uit de buurt.
En als je dan flink hebt lopen janken, gun dan anderen dat ze je mee mogen nemen om leuke dingen met je te gaan doen. Ga veel leuke dingen doen, ga naar de kapper, koop nieuwe kleren, haal andere muziek in huis waarbij je geen herinneringen aan hem hebt en probeer uit alle macht die loser uit je hoofd te zetten.

Misschien is dit helemaal niet wat je wilt horen, maar wat een zak hooi is die ex van jou zeg!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 16:03
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Nala schreef op 01-05-2006 @ 16:33 :
WTF? Die gozer is de persoon die zichzelf lager dan de grond moet achten! Al die tijd niets meer voelen voor je vriendin maar dat niet met haar bespreken. Nee sterker nog, meneer gaat lekker onder de neus van zijn vriendin met een ander meisje flirten én wordt vervolgens boos als zij daar achter komt! Is die vent nou helemaal van de pot gerukt?!

Zoek je vrienden op, je zussen/broers of wat dan ook; mensen die wél waarde weten te hechten aan hoe belangrijk je bent en huil onzettend veel uit. Ga geen sms'jes sturen of wat dan ook. Over het algemeen hebben mensen daar een hekel aan en vinden ze het alleen maar irritant. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is. Desnoods schrijf je alles wat je wilt zeggen op in een dagboekje en lees je het voor aan een vriendin, maar blijf voorlopig maar lekker bij hem uit de buurt.
En als je dan flink hebt lopen janken, gun dan anderen dat ze je mee mogen nemen om leuke dingen met je te gaan doen. Ga veel leuke dingen doen, ga naar de kapper, koop nieuwe kleren, haal andere muziek in huis waarbij je geen herinneringen aan hem hebt en probeer uit alle macht die loser uit je hoofd te zetten.

Misschien is dit helemaal niet wat je wilt horen, maar wat een zak hooi is die ex van jou zeg!
Eigenlijk kan dit niet beter gezegd worden...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 01-05-2006 @ 16:33 :

je hebt ook eigenlijk wel gelijk maar het is gewoon moeilijk
alles herinnert me aan hem omdat we echt alles deelden.
ik ben kapster en hij ging heel vaak mee naar mijn werk dus dat herinnert me aan hem , we luisterden de zelfde muziek en alles deden we samen eigenlijk.

Het is gewoon moeilijk om na anderhalf jaar plotseling alleen te zijn en dan nog zo abrupt ook, dat is gewoon eigenliijk niet te bevatten.

op het moment voel ik me goed omdat ik 2 dagen bezig ben geweest maar ik ben verder de hele avond alleen thuis
dus dan zal het wel weer komen..

Nouja het zal wel goed komen..

bedankt voor alle reacties het heeft me wel geholpen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:48
Stefanie
Stefanie is offline
Nadat het uit ging ben ik verhuisd (gelukkig) héél ver bij hem vandaan. Nu kom ik hem alleen nog tegen als ik weer terug ga om familie op te zoeken. Anders had het veel lastiger geworden om erover heen te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 20:45
Maude
Maude is offline
Als je bang bent dat je de verleiding niet kunt weerstaan om hem te smsen, verwijder dan zijn nummer uit je telefoon. Denk maar zo: als hij je wil spreken neemt híj wel contact met jou op.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 00:02
Verwijderd
Citaat:
electropyri schreef op 02-05-2006 @ 20:16 :
je hebt ook eigenlijk wel gelijk maar het is gewoon moeilijk
Er is ook niemand die zegt dat het makkelijk is
Maar het allerlaatste wat je moet doen is zo negatief over jezelf gaan denken. Aangezien je met jezelf op moet trekken, kun je maar beter zorgen dat je jezelf leuk vindt.
Wees gewoon even heel lief voor jezelf. Jank lekker uit, maar neem ook tijd om leuke dingen te gaan doen zodat je niet gaat verdrinken erin.
Nu is het allemaal heel moeilijk, maar over een paar dagen/weken lukt het je misschien om er nog eens goed over na te denken.

Citaat:
Nouja het zal wel goed komen..
Kijk, en met die instelling ben je al een stukje op het goede pad.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 03-05-2006 @ 01:02 :
Er is ook niemand die zegt dat het makkelijk is
Maar het allerlaatste wat je moet doen is zo negatief over jezelf gaan denken. Aangezien je met jezelf op moet trekken, kun je maar beter zorgen dat je jezelf leuk vindt.
Wees gewoon even heel lief voor jezelf. Jank lekker uit, maar neem ook tijd om leuke dingen te gaan doen zodat je niet gaat verdrinken erin.
Nu is het allemaal heel moeilijk, maar over een paar dagen/weken lukt het je misschien om er nog eens goed over na te denken.

Kijk, en met die instelling ben je al een stukje op het goede pad.
Ik heb nu dus de hele nacht dromen gehad dat hij me terug wilde en er zo'n spijt van had dat hij er haast om smeekte

terwijl ik net dacht dat t een beetje ok ging -_-

Hij belde gisteren mijn moeder op te bedanken voor de gastvrijheid (wel omdat ik aandrong maar oke)
vraagt ze hoe gaat het met je? "goed hoor goed, en nanda komt er wel weer overheen"

ijskonijn -_- na anderhalfjaar en het gaat ook meteen goed met je en je hoeft nergens overheen te komen
was dit het nou waard..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 10:03
Pruts0r
Pruts0r is offline
Probeer er gewoon een keer rustig met hem over te praten en trek het vooral niet op jezelf toe.

Die dromen heb ik ook nog steeds met mn ex, dat duurde gewoon veel te kort, hoewel dat het veel minder erg maakt als dat het op die manier na anderhalf jaar gebeurd. Je moet gewoon proberen over het rotgevoel heen te komen.

En uithuilen helpt echt
Oud 03-05-2006, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 03-05-2006 @ 11:03 :
Probeer er gewoon een keer rustig met hem over te praten en trek het vooral niet op jezelf toe.

Die dromen heb ik ook nog steeds met mn ex, dat duurde gewoon veel te kort, hoewel dat het veel minder erg maakt als dat het op die manier na anderhalf jaar gebeurd. Je moet gewoon proberen over het rotgevoel heen te komen.

En uithuilen helpt echt
dat gaat duis moeilijk hij woont in harderwijk. en ik in rotterdam.
gesprekken die we dus hebben zijn over MSN op t moment

nu spreken we over anderhalve week op een maandag af in utrecht.
ik had liever gehad dat hij naar rotterdam zou komen maarja -_-
utrecht is al een heel groot iets dat dat is gelukt..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 17:47
Magican
Magican is offline
Ipv verdriet hebben ging ik, nadat ik merkte dat ze me niet moest, haar eerst haten, toen negeren en nu boeit ze me nix meer. Misschien ook een goede volgorde voor jou.

(wel het odi et amo scenario vermijden)
Oud 04-05-2006, 18:54
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
electropyri schreef op 03-05-2006 @ 11:48 :
dat gaat duis moeilijk hij woont in harderwijk. en ik in rotterdam.
gesprekken die we dus hebben zijn over MSN op t moment

nu spreken we over anderhalve week op een maandag af in utrecht.
ik had liever gehad dat hij naar rotterdam zou komen maarja -_-
utrecht is al een heel groot iets dat dat is gelukt..
hm ok, das wel een grote afstand. En wat dat betreft zuigt msn.

Mijn ex heeft het ook uitgemaakt via msn. Dat vind ik dan eigenlijk dom. Dan moet je ook het lef hebben om het recht in die ander zn gezicht te zeggen, ook al komt dat harder aan.

Mijn contact met haar is wel nog heel goed btw, maar het is allemaal helemaal anders gelopen als bij jou en de relatie was korter.

Bij mij was het kwaad, negeren en toen weer contact opbouwen, maar daarbij was de afstand ook een stuk kleiner
Oud 04-05-2006, 20:44
santje17
santje17 is offline
Gaan jullie afspreken in de hoop dat het nog goed komt, of gewoon om te praten?
En het zal misschien nog wel even duren voordat je er helemaal overheen komt, maar je moet gewoon volhouden, dat kan niet anders. Je bent er sterk genoeg voor. (En voor de moeilijke momenten...Ben & Jerry's heeft een nieuwe smaak..chocolate therapy. )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 09:22
Verwijderd
Citaat:
santje17 schreef op 04-05-2006 @ 21:44 :
Gaan jullie afspreken in de hoop dat het nog goed komt, of gewoon om te praten?
En het zal misschien nog wel even duren voordat je er helemaal overheen komt, maar je moet gewoon volhouden, dat kan niet anders. Je bent er sterk genoeg voor. (En voor de moeilijke momenten...Ben & Jerry's heeft een nieuwe smaak..chocolate therapy. )
Om te praten, althans meer van mijn kant omdat ik ook gewoon een fatsoenlijk afscheid nodig heb om het af te sluiten..

En ik lust geen chocolade
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 14:03
santje17
santje17 is offline
Citaat:
electropyri schreef op 05-05-2006 @ 10:22 :
Om te praten, althans meer van mijn kant omdat ik ook gewoon een fatsoenlijk afscheid nodig heb om het af te sluiten..

En ik lust geen chocolade
Wow..geen chocolade!!?? Nou ja er zijn ook andere smaken

Ik kan dat wel begrijpen dat je dat nodigt hebt om af te sluiten..je blijft denk ik toch met een hoop vragen zitten. En veel beter dan MSN, het is een handig communicatiemiddel, maar je begrijpt elkaar zo verkeerd. De keren dat ik ruzie heb, zijn ze via MSN begonnen, gewoon omdat je elkaar minder snapt.

Hoe gaat het nu eigenlijk. Ik weet niet of je ook vakantie hebt, maar hou je jezelf nog een beetje bezig. (hier moet een vraagteken achter, maar de helft van mijn knopjes op mn toetsenbord zitten opeens verkeerd en ik kan hem niet vinden...)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 06:33
Verwijderd
Citaat:
santje17 schreef op 05-05-2006 @ 15:03 :
Wow..geen chocolade!!?? Nou ja er zijn ook andere smaken

Ik kan dat wel begrijpen dat je dat nodigt hebt om af te sluiten..je blijft denk ik toch met een hoop vragen zitten. En veel beter dan MSN, het is een handig communicatiemiddel, maar je begrijpt elkaar zo verkeerd. De keren dat ik ruzie heb, zijn ze via MSN begonnen, gewoon omdat je elkaar minder snapt.

Hoe gaat het nu eigenlijk. Ik weet niet of je ook vakantie hebt, maar hou je jezelf nog een beetje bezig. (hier moet een vraagteken achter, maar de helft van mijn knopjes op mn toetsenbord zitten opeens verkeerd en ik kan hem niet vinden...)
Het gaatwel
op het moment voel ik me iig heel raar net zoals gister

Nadat ik het geaccepteerd had en dacht *WTF IK BEN WEL LEUK!!! eikel*
ben ik wel een beetje op gaan fleuren
voel me nu zelfs heel erg verliefd
maar op wat weet ik niet -_-

Nouja wel even fijn tho
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 08:44
santje17
santje17 is offline
Citaat:
electropyri schreef op 06-05-2006 @ 07:33 :

Nadat ik het geaccepteerd had en dacht *WTF IK BEN WEL LEUK!!! eikel*
Precies! Gelukkig dat het wat beter gaat nu! Lekker van het weer genieten enzo, ik wordt zowiezo al blij van dit zonnetje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten