Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2006, 14:49
wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Jolene schreef op 23-03-2006 @ 11:11 :
Biep is gek op rietjes die ze echt standaard uit mn beker jat om er vervolgens heel trots mee rond te gaan rennen..
Haha mijn kat kwam in de zomer een keer heel trots met een gemarineerd biefstuk binnen wandelen
Oud 27-03-2006, 15:39
Groevey
Groevey is offline
mijn kat slaap onder dekens, kleedjes, doeken.. als hij maar onder iets ligt
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 00:53
Verwijderd
Onze jongste kat heeft een voorkeur voor tassen. Zodra hij de kans krijgt, zit 'ie erin. Verder vind hij het leuk om water uit de kraan te drinken en wil hij graag knuffelen als je onder de douche staat. Gestoord beest

De oudste heeft overigens ook iets met computers:
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 18:49
Verwijderd
Ons konijn hangt altijd aan mijn broekspijp.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 12:28
diabolaparva
diabolaparva is offline
mijn hamster loopt altijd over de bovenkant van zijn rad
en mijn kat is verliefd op mn basversterker als ik speel
Oud 13-04-2006, 18:05
Little Sister
Little Sister is offline
Als je druiven zit te eten en mijn hond is in de buurt, dan wil hij ze van het takje trekken, wat 'm soms lukt, maar eigenlijk vindt ie ze goor. Dan dwingt hij zichzelf om het op te eten, door er telkens 1 keerop te kauwen en het dan weer uit te spugen etc. tot hij het 'kan' doorslikken. En hij blijft het maar doen, terwijl ik vrijwel zeker weet dat hij het goor vindt.

Ook wil hij bij mensen altijd met zijn hoofd tussen hun benen, bij iedereen, de bedoeling is dan dat je achter zn oren gaat kroelen, maar goed vreemde mensen snappen dat niet altijd. Als ie erg enthousiast is gaat ie tussen je benen headbangen, ben ik blij dat ik een meisje ben .

Owjah, hij houdt ervan om zn kont tussen je benen te zetten, dan moet jij zn kont gaan krabben en kroelen enzo, en als ie het lekker genoeg vindt ontspant ie zn achterpoten volledig en hangt ie als het ware verlamd tussen je benen.
Oud 24-04-2006, 19:52
Skreature
Skreature is offline
De kat bij mijn ouders thuis gaat vaak op de laptop liggen, is denk ik lekker warm ofzo.
Ook ligt dat gekke beest graag boven in je nek (aan de achterkant) en hij laat zich tussen de rugleuning en de je eigen rug vallen als je op een stoel zit.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 13:47
Skreature
Skreature is offline
Onze kat hebben we gekregen van een enge pierwitte man met een rare neus.

De kat:
Doet de moonwalk
Heeft een hele rare voorkeur voor kleine jongentjes

Oja, de kat heet Michael!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 14:15
mepsteen
mepsteen is offline
ik heb eigenlijk een best wel gestoorde hond, hij valt alle andere reuen aan, ook al zijn het volwassen herdershonden (hij is half jack russel, half yorkshire terriër, dus mini). Dit is al eens een keer bijna fout gegaan(dom beest )

Ook heeft hij sinds kort de gewoonte om naar de wc te gaan en daar pissen
Oud 25-04-2006, 15:44
Skreature
Skreature is offline
Ik heb een uil, en die kan één woord:

Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 19:45
mepsteen
mepsteen is offline
-.-'
Oud 26-04-2006, 22:16
Verwijderd
Minoes (mn kat) vind het heerlijk om uit de wc te drinken. Ze maakt heel graag deuren open en zelfs deuren die naar binnen toe open gaan. ook eet ze mango, peer, appel en meloen en lust ze geen hart En ze jaagt op eenden waarbij ze vervolgens in de sloot valt en stinkend door het huis struint
Ze kwam eerst ineens met een postduif door het luikje.. en toen ze door had dat ik hem weg wilde gooien nam ze hem weer mee naar buiten om hem daarna stukje voor stukje weer naar binnen te nemen en op het tapijt uit elkaar te trekken.. En als ik onder de douche sta gaat ze het doucheraam kopjes geven. Tis echt een tof beest
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 00:51
Verwijderd
Mijn kat moet altijd de wc deur openmaken. Bij ons staat dan ook regelmatig de wc deur een stukje open, terwijl daar helemaal niets te zien is.
Hij miauwt 's ochtends altijd tegen zijn speelgoed.
En hij zit een groot gedeelte van de dag ons alledrie in de gaten te houden. Hij probeert altijd precies op de plek te gaan zitten waar hij ons alledrie kan zien.
's Avonds als je in je bed ligt, wil hij tikkertje spelen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 18:01
drukknoopje
drukknoopje is offline
ik heb een vis die niet eet als je kijkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten