![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik weet zeker dat het Roderick is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het echt spannend ![]() Wat als straks niemand echt weet wie de mol is? Bv. het is Roderick, maar Milouska zit op Frederique en andersom; dus niemand heeft de echte mol. Wint er dan niemand? Of wint de mol zelf? Of wint degene die 'per ongeluk' een paar vragen 'fout' heeft beantwoord op de toets (en dus antwoorden die naar Roderick wijzen)? Dat snap ik niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wint de mol eigenlijk ook iets? Of gaat die altijd met lege handen naar huis? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat Peggy al zei: ze had voortdurend op één mol gezeten: alles of niets. En dat had ze in de ronde dat ze eruit lag volgehouden. Toen had ze op dezelfde persoon gestemd als alle voorgaande rondes. Dat houdt in dat ze dus tot bijna in de finale is gekomen met op de verkeerde persoon gokken!
||
Citaat:
Op één stapel lag immers dé aanwijzing naar de Mol, maar daar lag als ik het goed heb ook nog geld bij. Dat zit natuurlijk niet in één envelop, dus heb je 6 enveloppes (5 met geld, 1 met aanwijzing) en 5 blokken. Maar dat kan ik ook verkeerd gezien hebben hoor! Ik denk nog steeds dat Roderick de Mol is... 'T blijft best lastig. Misschien hoop ik wel gewoon dat Ro de mol is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als je op de website van widm kijkt zie je bij de kandidaten dat Roderick de enige is met schaduw achter zijn hoofd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
heeft iemand de muzikale aanwijzing gehoord??
Realplayer: [url]http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widm2006/09ewisya.ra[/url/ Windows Media PLayer: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...6/09ewisya.wma k weet niet wat ik er uitmoet halen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terugblik op de celebrity-reeks, waarin alle kandidaten nog een keer samenkomen en alle Mol-acties van de afgelopen weken bespreken. Morgen staat er precies hetzelfde (dat is toch de herhaling? dat staat er in de gids niet zo bij..). En verder staat er tot en met volgende week vrijdag (19de) geen WidM iets in mijn gids... Op de site van de avro wordt deze aflevering omschrevens als 'hoe, waar en wanneer heeft de mol toegeslagen?' dus kennelijk gaan ze dat toch onthullen, en niet alleen maar wie de mol is... Laatst gewijzigd op 12-05-2006 om 14:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |