Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 15:20
Verwijderd
Heeft iemand nog handigheidjes bij dit spel?
Is er een manier om een normale fifa2001 voorzet te geven? Er is nog iets wat ik niet voor elkaar krijg. De bal hoog schieten, kan dit alleen door hard te schieten. Een subtiel stiftje is dus niet mogelijk?
Is er een soort add die ervoor zorgt dat je namen en zo bij het nederlands team krijgt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2002, 15:33
Boogie
Boogie is offline
als je een voorzet van links geeft, moet je op a drukken en pijltje naar rechts en naar onder of alleen naar rechts...
Oud 31-03-2002, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
als je een voorzet van links geeft, moet je op a drukken en pijltje naar rechts en naar onder of alleen naar rechts...
Ja dat snap ik. Maar er staat nooit een ventje om de bal in te koppen. En een omhaal lukt ook nooit.
Het schijnt ook dat je een scorpion kick kan maken, met ZZ maar het lukt mij nooit, kan het wel?

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:51
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Ja dat snap ik. Maar er staat nooit een ventje om de bal in te koppen. En een omhaal lukt ook nooit.
Het schijnt ook dat je een scorpion kick kan maken, met ZZ maar het lukt mij nooit, kan het wel?

ik weet niet wat een scorpion kick is en ik gebruik de z toets nooit en ik gebruik nooit hoge voorzetten van de flank dus eigenlijk kan ik je niet helpen.

Oud 31-03-2002, 19:00
Verwijderd
ik gebruikte bij 2001 altijd hoge voorzetten, is in 8 van de 10 gevallen prijsschieten. maar ja nu lukt het niet meer dus alles door het midden. Vind amateur op 2002 moeilijker dan wereldklasse op 2001
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:11
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
ik gebruikte bij 2001 altijd hoge voorzetten, is in 8 van de 10 gevallen prijsschieten. maar ja nu lukt het niet meer dus alles door het midden. Vind amateur op 2002 moeilijker dan wereldklasse op 2001
ja dat is het ook, maar oefening baart kunst

en goeie tactiek is een spits van je 1-1 zetten tegen een verdediger en dan op e drukken, dan passeer je die speler heel makkelijk
Oud 31-03-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
ja dat is het ook, maar oefening baart kunst

en goeie tactiek is een spits van je 1-1 zetten tegen een verdediger en dan op e drukken, dan passeer je die speler heel makkelijk
Hoe zet je een spits dan 1-1, en die passeerbeweging met e lukt nooit ben van de 20 er 3x langs geweest ofzo. Ik prefereer dan toch het 1-2tje.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 08:41
bulbanos
bulbanos is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Citaat:
Boogie schreef:

kijk eens na met welk toetsenbord ze werken qwerty of azerty
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 08:55
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
bulbanos schreef:
kijk eens na met welk toetsenbord ze werken qwerty of azerty

ik heb qwerty iig...

[Dit bericht is aangepast door Boogie (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 08:56
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Hoe zet je een spits dan 1-1, en die passeerbeweging met e lukt nooit ben van de 20 er 3x langs geweest ofzo. Ik prefereer dan toch het 1-2tje.
een 1-2tje is soms ook handig maar dat lukt niet altijd. met een pass kan je je spits (of een links of rechtsbuiten) 1-1 zetten en als je dan heel dicht bij de tegenstander bent druk je op e (=passeerbeweging) en 8 van de 10 keer ben ik er dan langs...
Oud 04-04-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:

een 1-2tje is soms ook handig maar dat lukt niet altijd. met een pass kan je je spits (of een links of rechtsbuiten) 1-1 zetten en als je dan heel dicht bij de tegenstander bent druk je op e (=passeerbeweging) en 8 van de 10 keer ben ik er dan langs...
Op amateur misschien!!! Op werelklasse werkt het voor geen meter, maar wereldklasse is in verhouding tot amateur veel makkelijker dan bij fifa 2001. En ligt het aan mij of durft de keeper niet te duiken? elk hard schot van binnen ongeveer 10 meter is raak (op de goal dan).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:08
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Op amateur misschien!!! Op werelklasse werkt het voor geen meter, maar wereldklasse is in verhouding tot amateur veel makkelijker dan bij fifa 2001. En ligt het aan mij of durft de keeper niet te duiken? elk hard schot van binnen ongeveer 10 meter is raak (op de goal dan).
ik speel alleen maar wereldklasse en daar wil dat ook, zoals ik al zei: oefening baart kunst...
Oud 12-04-2002, 10:48
sharky5338
sharky5338 is offline
ik heb een probleempje:
mijn computer staat op de hoogste resolutie maar FIFA niet... hoe doe ik dat???????????
Oud 12-04-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
sharky5338 schreef:
ik heb een probleempje:
mijn computer staat op de hoogste resolutie maar FIFA niet... hoe doe ik dat???????????
misschien bij 3d setup?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 08:13
sharky5338
sharky5338 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

misschien bij 3d setup?
je sig is: Als ik gewild had dat je het begreep, had ik het wel duidelijker uitgelegt. ;doe dat dan ook!!!
Reageren

Regels voor berichten