Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 16:10
be062603
be062603 is offline
Is het moederbord ECS K7S5A compatible met een amd XP 2200 + ? op hun site staat xp compatible maar is dat dan ook zeker dat hij met de 2200 + compatible is vermits dit de laatste nieuwe processor is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2002, 18:05
chursel
chursel is offline
Jep doet het maar ik raad een k7s5a zwaar af alleen maar problemen heb daarom ook maar zelf een MSI gekocht
Oud 10-09-2002, 18:05
Koen
Koen is offline
Dit heeft werkelijk geen moer met Software te maken. Waarom plaats je 't dan op S&M? Gaat naar H&T.

-> H&T.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:45
be062603
be062603 is offline
Citaat:
Koen schreef:
Dit heeft werkelijk geen moer met Software te maken. Waarom plaats je 't dan op S&M? Gaat naar H&T.

-> H&T.
Sorry ,

had me vergist
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:46
be062603
be062603 is offline
Citaat:
chursel schreef:
Jep doet het maar ik raad een k7s5a zwaar af alleen maar problemen heb daarom ook maar zelf een MSI gekocht
Ik heb nogal slechte ervaringen met MSI Ik heb hier ook da mobi al steken met ne amd 1400 en daar gaat hij al wel ne hele tijd perfect mee
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:47
de postbode
de postbode is offline
hmmm, ja dat zal wel werken ja, maar wat ik een beetje vaag vind is dat je een buget mobo koopt en daarop een redelijk high-end proc ?? je kan beter iets meer geld uitgeven aan een goed mobo (lees een aantal reviews en trek je conclusie) in combinatie met een iets goedkopere proc 2000+ of zow.

-de postbode-
Oud 10-09-2002, 18:53
be062603
be062603 is offline
Citaat:
de postbode schreef:
hmmm, ja dat zal wel werken ja, maar wat ik een beetje vaag vind is dat je een buget mobo koopt en daarop een redelijk high-end proc ?? je kan beter iets meer geld uitgeven aan een goed mobo (lees een aantal reviews en trek je conclusie) in combinatie met een iets goedkopere proc 2000+ of zow.

-de postbode-
mja , tis voor ne vriend , hij wou perse die processor ik heb da ook gezegt maar hij zij dan dat em op moederbord al die opties van raid , overclocking , enz allemaal niet nodig had , en dan heb ik wa reviews gelezen en daar zeiden ze op één dat daarvoor da mobi wel geschikt is , vandaar , kwou alleen weten of em ook met de 2200 + werkte anders moest ik wel voor een ander kijken
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 19:01
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
be062603 schreef:

mja , tis voor ne vriend , hij wou perse die processor ik heb da ook gezegt maar hij zij dan dat em op moederbord al die opties van raid , overclocking , enz allemaal niet nodig had , en dan heb ik wa reviews gelezen en daar zeiden ze op één dat daarvoor da mobi wel geschikt is , vandaar , kwou alleen weten of em ook met de 2200 + werkte anders moest ik wel voor een ander kijken
ehh, ja, opzich waar maar het probleem met dit moeerbord is dat het niet al te stabiel is. ik meende dat tom (THG) daar ook wat problemen mee had in sn review. je vriend zou veel beter voor een iets mindere proc kunnen gaan (leg'm dat dan ook met de goede argumenten uit ) en dan een ander mobo kunnen nemen naar gelang zijn smaak.

-de postbode-
Reageren

Regels voor berichten