Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 10:16
missG
missG is offline
Mensen.. Ik zit met een probleem! Wij hebben zondagavond nog geen seks gehad hij zat er stom gezegd maar half in mar we hadden geen condoom dus snel er uit maar goed hij is niet in mij klaar gekomen!!! Mar nu voel ik me toch onzeker van zou ik hiervan zwanger kunnen worden???? ZOuden jullie mijn vraag heel snel kunnen beantwoorden? En moet ik Norlevo gaan halen? Heel veel liefs MissG
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:20
Verwijderd
De kans is klein, maar ja; je kan zwanger zijn geworden. Voorvocht bevat ook zaadcellen. Voor de zekerheid een MA-pil halen dus, en in het vervolg bescherming gebruiken (pil is misschien handig voor je).
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:36
missG
missG is offline
Ja das waar.. Maar kan ik de MA pil nu nog inslikken tis zeg mar zondag nacht 12 uur gebeurd ofso.. En helpt dat zeker weten of niet? Kmoet er niet aan denken dat ik zwanger zou zijn zeg.. pfffft
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:44
JJ13
JJ13 is offline
je kan de ma pil gebruiken tot 72 uur (3 dagen) na de onbeschermde sex, maar hoe later je m gebruikt, hoe minder goed de werking is. dat wil niet zeggen dat ie niet meer werkt, maar hij werkt het beste binnen 24 uur na de onbeschermde sex.
Oud 09-05-2006, 10:50
missG
missG is offline
Gossie das wel bale nou ik ga zo naar de drogist en dan haal ik wel zon pil.. Norlevo ofso dacht ik!! Maar het kan dus zijn dat ik al zou ik die pil ingeslikt hebben dat ik alsnog zwanger word???

Maar die kans is tog super klein? Hij is niet helemal bij mij nar binnen gegaan en niet eens klaar gekomen.. Maar heel stom vraagie hor hij zei nou ik heb geen voorvocht er uit voelen komen! Maar zoiets voel je toch niet lijkt me????

Liefzzz
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:57
Verwijderd
Nee, dat voel je niet. Haal die pil nou maar bij de apotheek, neem hem volgens de bijsluiter en maak je daarna maar geen zorgen meer
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:00
missG
missG is offline
Haaay ja ik ga al ik hoop dat ik me dan daarover geen zorgen hoeft te maken..

Wie weet help tie niet eens meer want toen het gebeurde was rond mijn eisprong

Dus....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten