![]() |
|
![]() |
"De oerkreet van de metal, het grunten is uitgegroeid tot een ware kunde. Op luid volume lage scheurklanken langs de stembanden persen is niet voor iedereen weggelegd. De grunter beschikt over een rauwe dosis emotie en stalen stembanden. Je kunt er lacherig om doen, maar grunten is een serieuze zaak.
Daarom organiseert het Haags Pop Centrum in samenwerking met metalmagazine Aardschok het eerste Nederlands Kampioenschap grunten. De beste grunters uit het land strijden om de titel Nederlands Kampioen Grunten en de Grunt-Award. De drie beste grunters uit de finale krijgen een heuse grunt-award, de winnaar krijgt een gastoptreden bij Gorefest en een interview in Aardschok. De juryleden worden verworven onder de nestors van de Nederlandse metalscene. Zij zullen de grunters niet alleen beoordelen op hun vocale prestaties en emotionele zeggingskracht, maar ook technisch analyseren met het gebruik van een spectrum-analyser en decibelmeter. Inschrijven kan door middel van het sturen van een e-mail naar het volgende adres: nkgrunten@gmail.com. De inschrijftermijn loopt tot 15 mei. Het NK Grunten vindt plaats op vrijdag 30 juni in het Nutshuis in Den Haag, de toegang is gratis. Nadere details volgen ongetwijfeld later nog." --- Ik probeer er in ieder geval even een kijkje te nemen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb via deze website ooit meegedaan aan een gruntkaraokewedstrijd en toen ben ik 7e geworden
![]() Het is trouwens jammer dat de website niet meer werkt, hij was geniaal ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(HE WILLEM!) Inhale-grunten de gekste |
![]() |
||
Citaat:
||