Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 18:39
Deftones16
Deftones16 is offline
Mijn psycholoog vertelde me dat fotos van jezelf nemen nog wel es hielp maar ik xzag ze en ik moest zo hard huilen ik haat mezelf kword alweer gepest op school net zoalsvorige 3 1/2 jaar on ben ik het laatste 1/2 jaar naar andere school gestapt en toen had ik negerens meer last van maar nu begint het weer overnieuw

EN ik heb zoon pijn in me hart als 1 iemand zegt dat ik lelijk ben dan barst ik echt uitelkaar......
en ii ben ook weer beginen met snijden........ en weer met de drugs ik ben echt soon stom kind kheb zooooooon hekel aan mezelf!

m,oest ik ff kwijt
Oud 10-09-2002, 18:48
a new noise
a new noise is offline
1) je bent mooi
2) je moet accepteren dat niet alle mensen je mooi vinden
3) misschien menen ze het wel helemaal niet maar bevalt
je stijl ze gewoon niet

4) je bent, eerlijk, wel mooi...
Oud 10-09-2002, 18:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Deftones16 schreef:
Mijn psycholoog vertelde me dat fotos van jezelf nemen nog wel es hielp maar ik xzag ze en ik moest zo hard huilen ik haat mezelf kword alweer gepest op school net zoalsvorige 3 1/2 jaar on ben ik het laatste 1/2 jaar naar andere school gestapt en toen had ik negerens meer last van maar nu begint het weer overnieuw

EN ik heb zoon pijn in me hart als 1 iemand zegt dat ik lelijk ben dan barst ik echt uitelkaar......
en ii ben ook weer beginen met snijden........ en weer met de drugs ik ben echt soon stom kind kheb zooooooon hekel aan mezelf!

m,oest ik ff kwijt
Waarom haat je jezelf? Je hebt een uiterlijk dat voor jou misschien moeilijk te accepteren is, maar er bestaat ook zoiets als een innerlijk, en er zijn mensen die meer waarde hechten aan iemands innerlijk dan aan iemands uiterlijk. Het is overigens maar zeer de vraag hoe je het begrip "lelijk" precies zou moeten definiëren. Ieder heeft daar zo zijn of haar ideëen over, en er zijn vast ook wel mensen te vinden die je helemaal niet lelijk vinden.
Als je op school wordt gepest raad ik je aan om dat in ieder geval aan je klassenleraar of -lerares door te geven. Niemand heeft het recht om anderen, om wat voor reden dan ook, te pesten. Verder raad ik je aan om niet meer te snijden en ook geen drugs meer te gebruiken. Daarmee los je namelijk geen problemen op, maar veroorzaak je alleen maar nieuwe problemen.
Oud 10-09-2002, 19:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
...
Oud 10-09-2002, 19:16
rare kwast
rare kwast is offline
heey....
klinkt erg standaard maar ik wet precies wat je door amakt.
ik ben vanaf groep 3 van de basisschool gepest tot laat in de 4de van de mavo
toen ik naar de eerste ging van mijn vervolg opleiding dacht ik dat het over was maar nee weer valse hoop weer ging het door.
ik snij ook alleen drugs ben ik niet gaan gebruiken...
ik wens je meer dan sterkte......
Oud 10-09-2002, 19:21
Verwijderd
Met wie vergelijk jij jezelf?

Ik was net op je Cu2 Jacqueline en je bent zeker niet lelijk. Waarmee of hoe word je (voornamelijk) gepest?
Oud 10-09-2002, 19:50
Cows_Go_Moo
Cows_Go_Moo is offline
I agree with ********... je bent egt cker niet lelijk.
Oud 10-09-2002, 20:13
Killercars
Killercars is offline
als jij diegene bent als op je cu2 page dan vind ik je verdomd knap...
Oud 10-09-2002, 20:32
wwcwwww
wwcwwww is offline
Ja, je bent echt een mooie meid!

Als ik jou was zou ik er trots op zijn

zeker niet lelijk nee!
Oud 10-09-2002, 20:40
leeuwin
leeuwin is offline
he meisie,

Ik mag dan een van die andere zijn die beweerd dat je ongelijk hebt maar iedereen zet het er echt niet zomaar neer. Ik citeer ff
"They" say allot, but "they" are useually right. Ik heb zelf vroeger ook gesneden. Ik kan alleen maar zeggen dat je ongelijk hebt en dat je een hele knappe meid bent en dat ik echt jaloers op je ben soms. je hebt ontzettend mooie haren en een heel gaaf gezicht. onwijs mooie donkerbruine ogen. En net een heel knap vrienje achter de rug. Ik kan je alleen maar zeggen dat niemand tevreden is met zij of haar uiterlijk. Maar jij bent alles behalve lelijk neem dat in ieder geval aan. en je word toch niet gepest? Door wie dan ik mag dan misschien gek zijn maar volgens mij zie jij dat zo en is dat helemaal niet zo. Ik vind het heel knap dat je in iedergeval je eigen style durft te dragen. Ik zou dat namelijk niet durfen bij mij is dat ook wel erg extreem maar toch. Ik neem mijn petje af voor jou!!! Ik zou je nog wel veel meer willen vertellen maar ik denk dat ik beter met jou in persoon kan praten. Kweenie of jij dat wel wil maar dat merk ik dan morgen vanzelf wel. Niet geschoten is altijd mis. nou meid ik zie je morgen heel veel sterkte. Ik geef echt heel veel om je als ik dat nog niet had laten merken weet je het nu.
weltrusten en slaap lekker.
dikke vette kus een klasgenoot
Oud 10-09-2002, 21:29
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Je bent idd wel mooi.
Oud 10-09-2002, 22:40
TechXP
TechXP is offline
Niemand is lelijk. Ieder persoon heeft iets moois. En dat andere je pesten zal niet daarom zijn. De meeste die veelvoudig pesten hebben thuis problemen en reageren dat af.
Oud 11-09-2002, 02:01
GRRR
GRRR is offline
huh? je bent wel mooi. kzag nog foto van je laatst en vind het nogal raar dat mensen dat tegen je zeggen. maarja och smaken vreschillen
Oud 11-09-2002, 17:14
rozijntje
rozijntje is offline
als jij al lelijk bent, wat ben ik dan?
Oud 11-09-2002, 17:27
Deftones16
Deftones16 is offline
bedankt voor de reacties maar oookal zeggen mensen dat ik knap ben of wattan ook het doet me nix omdat ik beter weet enn omdat jullie niet goed kijken jullie kijken naaar me wat is mooi en ik kijk wat is lelijk en als ik dan het vergelijk ik zie nix moois! nix! maa lelijke dingen ik zie er echt zoveel!.....ik voel me vandaag nog meer maja er is nix aan te doen.....en het was wel 2 weken goed gegaan.....ik kan ook hgeen relaties aangaan want als iemand tegen mij rechtr in mijn oigen zegt je bent mooi dan ga ik meteen huilen omdat ik weet dat ze het niet menen.......dus kheb helemaaal nix......er zijn wel mensjes die het moeilijker hebben dus zo zielig ben ik niet maar ik wou dit ff allemaal kwijt
Oud 11-09-2002, 19:19
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Deftones16 schreef:
bedankt voor de reacties maar oookal zeggen mensen dat ik knap ben of wattan ook het doet me nix omdat ik beter weet enn omdat jullie niet goed kijken jullie kijken naaar me wat is mooi en ik kijk wat is lelijk en als ik dan het vergelijk ik zie nix moois! nix! maa lelijke dingen ik zie er echt zoveel!.....ik voel me vandaag nog meer maja er is nix aan te doen.....en het was wel 2 weken goed gegaan.....ik kan ook hgeen relaties aangaan want als iemand tegen mij rechtr in mijn oigen zegt je bent mooi dan ga ik meteen huilen omdat ik weet dat ze het niet menen.......dus kheb helemaaal nix......er zijn wel mensjes die het moeilijker hebben dus zo zielig ben ik niet maar ik wou dit ff allemaal kwijt

als ik je lelijk vond dan zou ik het gewoon zeggen hoor. dat zeg ik altijd tegen lelijke mensen. ben in mijn ogen zelf geweldig knap en alleen knappe mensen zijn waardig genoeg voor mij. lelijkerds mogen oprotten.
Oud 11-09-2002, 19:20
Deftones16
Deftones16 is offline
Citaat:
GRRR schreef:

als ik je lelijk vond dan zou ik het gewoon zeggen hoor. dat zeg ik altijd tegen lelijke mensen. ben in mijn ogen zelf geweldig knap en alleen knappe mensen zijn waardig genoeg voor mij. lelijkerds mogen oprotten.
Mmmmh jij mag eigenlijk wel oprotten
Oud 11-09-2002, 19:26
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ben in mijn ogen zelf geweldig knap en alleen knappe mensen zijn waardig genoeg voor mij. lelijkerds mogen oprotten.
Meen je dit nou???

Ik vind dit namelijk een bijzonder achterlijke opmerking; je kijkt namelijk niet naar WIE die persoon is, alleen maar naar de buitenkant. Dat is hetzelfde als dat wat racisten doen.
Oud 11-09-2002, 19:30
DarkCat
DarkCat is offline
Het schiet niet op iemand te vertellen dat ze wel mooi is. Zij accepteert haar eigen uiterlijk niet, dat zit van binnen. Ze moet zelf vrede zien te vinden wat betreft haar uiterlijk.

En meisje, wat voor drugs gebruik je?
Oud 12-09-2002, 00:09
Vice
Vice is offline
Ik begrijp wat je bedoelt. Als jarenlang mensen zeggen dat je lelijk bent, dan ga je dat na een tijdje ook erin geloven. En als dan iemand zegt dat je knap bent, dan denk je dat je in de maling genomen wordt.
Probeer anders in contact te komen met mensen die het zelfde hebben meegemaakt of nog steeds meemaken. Je staat er iedergeval niet alleen voor. Er zijn altijd mensen die je willen helpen. Het is maar dat je het weet.

Veel sterkte
Oud 12-09-2002, 01:11
GRRR
GRRR is offline
och reverse psychologie werkte niet. kon het proberen
Oud 28-12-2002, 19:42
neeltje
neeltje is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Meen je dit nou???

Ik vind dit namelijk een bijzonder achterlijke opmerking; je kijkt namelijk niet naar WIE die persoon is, alleen maar naar de buitenkant. Dat is hetzelfde als dat wat racisten doen.
Ik denk dat hij probeert duidelijk te maken, dat hij het onzin vind dat zij zichzelf lelijk vind....aandachttrekkerij, op de een of andere manier....
Oud 28-12-2002, 21:42
Verwijderd
Waarom haal je dit topic nou ineens weer omhoog
Oud 29-12-2002, 13:37
Verwijderd
mooie ogen
Oud 29-12-2002, 13:40
Verwijderd
en gewoon schijt hebben aan die zielige gasten die zeggen dat je lelijk bent die zijn gewoon zielig!!!een paar gasten hier liepen ook een meisje na te roepen dat ze lelijk was enzo, echt lullig dus trok ik me bek maar is open zag ze staan met hun bek vol tanden
Advertentie
Oud 29-12-2002, 13:44
Verwijderd
Hm, dit is inderdaad een oud topic, en ik heb het even opgezocht, maar de topicstartster heeft een tijdje geleden een topic geopend waarin ze gemeld heeft dat ze afscheid nam van het forum.

Ik denk dus niet dat ze dit nog zal lezen en er dus nog iets aan zal hebben.

Ik sluit het daarom, maar is de topicstartster toch nog aanwezig en wil ze het open houden kan ze even een mailtje sturen.

Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 13:46.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten