Advertentie | |
|
![]() |
|
heey....
klinkt erg standaard maar ik wet precies wat je door amakt. ik ben vanaf groep 3 van de basisschool gepest tot laat in de 4de van de mavo toen ik naar de eerste ging van mijn vervolg opleiding dacht ik dat het over was maar nee weer valse hoop weer ging het door. ik snij ook alleen drugs ben ik niet gaan gebruiken... ik wens je meer dan sterkte......
|
![]() |
he meisie,
Ik mag dan een van die andere zijn die beweerd dat je ongelijk hebt maar iedereen zet het er echt niet zomaar neer. Ik citeer ff "They" say allot, but "they" are useually right. Ik heb zelf vroeger ook gesneden. Ik kan alleen maar zeggen dat je ongelijk hebt en dat je een hele knappe meid bent en dat ik echt jaloers op je ben soms. je hebt ontzettend mooie haren en een heel gaaf gezicht. onwijs mooie donkerbruine ogen. En net een heel knap vrienje achter de rug. Ik kan je alleen maar zeggen dat niemand tevreden is met zij of haar uiterlijk. Maar jij bent alles behalve lelijk neem dat in ieder geval aan. en je word toch niet gepest? Door wie dan ik mag dan misschien gek zijn maar volgens mij zie jij dat zo en is dat helemaal niet zo. Ik vind het heel knap dat je in iedergeval je eigen style durft te dragen. Ik zou dat namelijk niet durfen bij mij is dat ook wel erg extreem maar toch. Ik neem mijn petje af voor jou!!! ![]() weltrusten en slaap lekker. dikke vette kus een klasgenoot |
![]() |
|
bedankt voor de reacties maar oookal zeggen mensen dat ik knap ben of wattan ook het doet me nix omdat ik beter weet enn omdat jullie niet goed kijken jullie kijken naaar me wat is mooi en ik kijk wat is lelijk en als ik dan het vergelijk ik zie nix moois! nix! maa lelijke dingen ik zie er echt zoveel!.....ik voel me vandaag nog meer
![]() ![]()
||
Citaat:
als ik je lelijk vond dan zou ik het gewoon zeggen hoor. dat zeg ik altijd tegen lelijke mensen. ben in mijn ogen zelf geweldig knap en alleen knappe mensen zijn waardig genoeg voor mij. lelijkerds mogen oprotten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind dit namelijk een bijzonder achterlijke opmerking; je kijkt namelijk niet naar WIE die persoon is, alleen maar naar de buitenkant. Dat is hetzelfde als dat wat racisten doen.
|
![]() |
Het schiet niet op iemand te vertellen dat ze wel mooi is. Zij accepteert haar eigen uiterlijk niet, dat zit van binnen. Ze moet zelf vrede zien te vinden wat betreft haar uiterlijk.
En meisje, wat voor drugs gebruik je?
|
Ik begrijp wat je bedoelt. Als jarenlang mensen zeggen dat je lelijk bent, dan ga je dat na een tijdje ook erin geloven. En als dan iemand zegt dat je knap bent, dan denk je dat je in de maling genomen wordt.
Probeer anders in contact te komen met mensen die het zelfde hebben meegemaakt of nog steeds meemaken. Je staat er iedergeval niet alleen voor. Er zijn altijd mensen die je willen helpen. Het is maar dat je het weet. Veel sterkte ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en gewoon schijt hebben aan die zielige gasten die zeggen dat je lelijk bent die zijn gewoon zielig!!!een paar gasten hier liepen ook een meisje na te roepen dat ze lelijk was enzo, echt lullig dus trok ik me bek maar is open
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, dit is inderdaad een oud topic, en ik heb het even opgezocht, maar de topicstartster heeft een tijdje geleden een topic geopend waarin ze gemeld heeft dat ze afscheid nam van het forum.
Ik denk dus niet dat ze dit nog zal lezen en er dus nog iets aan zal hebben. Ik sluit het daarom, maar is de topicstartster toch nog aanwezig en wil ze het open houden kan ze even een mailtje sturen. Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 13:46. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Kwaad, kwaad, kwaad.. eatdrumseatcym_ | 87 | 23-08-2008 22:55 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #133 rare kwast | 498 | 17-08-2008 22:28 | |