Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Bah bah bah. Ik was zo vrolijk en dan komt dit er tussendoor. Ik kan af en toe zo'n bitch zijn.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat wil niet zeggen dat je vanaf dan alleen maar gelukkig bent, maar wel dat je dat...ehm, lekker zweverig, maar innerlijke rustpunt wel weer terug kunt vinden. Het probleem met verslavingen is alleen dat er bij sommige mensen gewoon fysiek iets scheef zit waardoor ze echt verslaafd kunnen worden, en ik weet niet of deze methode dan wel werkt... Pfff, wat ben ik druk, ik wil film kijken straks maar ik moet essay schrijven... Argh. Wat doe ik hier dan eigenlijk nog *klikt gauw forum weg* |
![]() |
||
Citaat:
Ot: Dat gezeik om een spelletje. Hij kan absoluut niet tegen zijn verlies en doet alsof de wereld vergaat als hij verloren heeft en loopt ook gedurende het spel heel zielig en chagerijnig te doen. Dat verpest dan weer mijn hele humeur omdat ik me rot irriteer aan zijn gedrag. Als hij dan wint is het vaak niet beter want dan loopt hij gedurende het hele speel te roepen dat hij gaat verliezen en loopt hij zielig te doen en wint alsnog...dan komt er dus helemaal stoom uit mijn oren. Hij bekijkt het maar met dat stomme spel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() vind t erg moeilijk om t onder woorden te brengen en er soms mee om te gaan.. en t grootste deel zit toch echt alleen in mijn hoofd.. --- net gewerkt.. was ook weer zeer zwaar.. veel gepraat met mensen, oudere mensen met zm gedachten, met rare onrealistische verhalen, mooie verhalen, lieve gebaren.. maar t voelt raar.. ![]() *gooit wat knuffels naar moon, nijn, MicheltjeAjax, redhair, mala, darkfairy en meissiej..* (ow en natuurlijk alle andere! die er een willen maar die ik niet heb opgeschreven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, wat ik dus ook bedoelde te zeggen is dat er bij sommige mensen gewoon ergens een stofje mist ofzo (ik weet niet hoe het precies zat) en die daarom veel gevoeliger zijn voor verslavingen en eetziektes en bijv. obsessief gedrag. Als dat het geval is, is het denk ik wel veel moeilijker om die knop te vinden. In dat geval is mijn mooie theorie (die overigens wel in míjn praktijk getest is) wel eens niet zo algemeen zijn als ik denk dat hij is... En je hoeft niet bang te zijn, echt niet. Als je onder behandeling kunt voor die slaapstoornis, hoef je niet zo afhankelijk meer te zijn van pep, dan kun je met iets gezondere medicijnen hopelijk een zelfde soort effect te gebruiken. Het komt allemaal goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Once again heb ik mezelf beloofd nu alleen nog maar één ding te doen. ACCEPTEREN. Ik begin vandaag. Nu. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Idioot eigenlijk, je hoeft helemaal níets te doen, je hoeft jezelf niets aan te praten, je hoeft niks te veranderen, je hoeft alleen maar te berusten in een situatie die helemaal zo slecht nog niet is. Waarom het dan toch zo verdomde moeilijk moet zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is vast voor iedereen die wil leren accepteren weer anders, wat de situatie is, en hoe moeilijk/slecht die is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #59 rare kwast | 487 | 23-05-2006 20:04 | |