Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je neemt dingen te serieus. We schrijven wat en we lezen wat, daar hebben we echt niet de hele wereld bij nodig. Maar nieuwkomers mogen gerust meedoen met een verhalenwedstrijd, dat is zelfs aardig wenselijk. En alsjeblieft, typ de lange ij zoals hij bedoeld is. i j. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En vooruit dan maar voor jou of jij een lange i j ! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je moet weten dat ik niet zo gemeen ben, dat ik nieuwelingen wil uitsluiten. De meeste nieuwelingen zijn aardig. De personen die dat niet zijn, verdwijnen vanzelf weer.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(duurt trouwens ellendig lang voor je zoiets getypt krijgt, ik zie er het nut echt niet van?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is het EG-forum? Eigenlijk is de ij wel één letter (toch?) dus het is net zo logisch om dat als een y te schrijven dan als een ij. Maar ÿ zou misschien het beste zijn. Maar zo doen we dat nu eenmaal niet. Kom maar op met die foto/ tekening wat dan ook, heb er zin in ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De ei en de ui zijn toch ook niet 1 letter? Die flauwekul ook in Nederlandse kruiswoordpuzzels dat de ij in één hokje past. Het zijn verdorie 2 letters! En er zijn al meer inzendingen. |
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval, de ij wordt inderdaad niet genoemd als letter in het alfabet, tenzij je daarvoor in de plaats de y neemt. Ik beschouw de ij wel als één letter, omdat ik hem ook als één letter schrijf. Een ij ziet er bij mij anders uit dan een j na een i, zeg maar. En van kruiswoordpuzzels weet ik niets, maar die zijn het dus met mij eens? Het is best interessant, eigenlijk, zelfs wiki besteed er aandacht aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/IJ_(letter)
||
Citaat:
![]() Ow, maar daar ben ik het mee eens, mijn achternaam dient ook correct gespeld te worden en waag het eens de r van der te vergeten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Hoe? Verwijderd | 17 | 02-01-2007 13:28 |