Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hebt pm terug, maar ik ben nog behoorlijk overdonderd op dit moment.
||
Citaat:
![]() Gewoon lekker uithuilen, alles eruitgooien. Er heel veel over praten en dan abnormaal veel chocola eten. Sterkte ermee meid.
||
Citaat:
neemt niet weg dat we het ALLERLIEFST bij elkaar zijn. pff wat is verliefd zijn en n vriendin hebben waar t nog geen week mee aan is vermoeiend, maar ook supergaaf eigenlijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is trouwens goed om te lezen dat je je weer beter voelt! Net als Trimm Trabb: Het is veel leuker om te lezen hoe goed jullie je voelen. Zie je wel, alles komt goed! ![]() OT: Dalijk komt hij zijn jas halen... Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Mam vind dat ik het contact zou moeten verbreken, want zo geef ik hem alleen maar valse hoop... Daar issie. ![]() Edit: Hij is weer weg. Bleh, wat ben ik hier slecht in zeg... Er was zoveel meer aan de hand, dat was wel duidleijk. Waarom zegt hij dat nou niet gewoon? Dalijk krijg ik weer een smsje dat hij het echt stom vind ofzo. De 27e gaat zo'n gigantische flop worden... Hij wist net zo min wat hij moest doen als ik, maar hij kon me niet eens gewoon aankijken... Ofja, niet langer dan twee seconden. Ik ben hier echt niet goed in ![]() Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 09:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() OT: vandaag wordt goed! mijn humeur kan voorlopig niet meer stuk en ik heb besloten om alleen maar leuke dingen te gaan doen (en er staan ook alleen maar leuke dingen op de planning!) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |