Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2006, 14:53
zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me bijzonder goed.
Advertentie
Oud 12-05-2006, 15:32
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Eigenlijk wil ik nu gewoon alleen maar huilen. Het is voorbij. Stik ook maar.
Oud 12-05-2006, 15:43
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 12-05-2006 @ 16:32 :
*knuffel* (je hebt pm..en ik ben morgenavond weer online..als je er met me over wil praten..)
Oud 12-05-2006, 15:55
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 12-05-2006 @ 12:35 :
niet met je eens.... als ie gewoon zegt wat ie denkt is er toch niks aan de hand? waarom moeten meiden altijd in metaforen praten? ja is nee en nee is nee,..... zoiets... heel irritant.
Het is wel heel grappig dat jij nu precies hetzelfde zegt. Jullie generaliseren beide zo leuk Ik ben niet zo als de meiden die je noemt, mijn vriend is ook niet zoals fractuur zegt. Wel ben ik het met haar eens dat jongens communicatief wat "slechter" zijn, omdat jongens het over het algemeen moeilijker vinden zich te uiten en hun gevoelens bloot te lachen.
Oud 12-05-2006, 16:29
Verwijderd
Hij zoent lekker
Oud 12-05-2006, 16:59
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij heeft zen rijbewijs gehaald vandaag nu ben ik een trotse vriendin
Oud 12-05-2006, 17:24
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 12-05-2006 @ 12:35 :
niet met je eens.... als ie gewoon zegt wat ie denkt is er toch niks aan de hand? waarom moeten meiden altijd in metaforen praten? ja is nee en nee is nee,..... zoiets... heel irritant.

on topic: nog maar 3 nachtjes slapen....
Maar het komt aan de telefoon allemaal zo onverschillig en chagerijnig zn mond uit. Korte gesprekken enzo, bah. Irl is het gelukkig absoluut niet zo, maar ik hang altijd met zo'n kutgevoel op als ik hem over de telefoon heb gesproken.
Oud 12-05-2006, 17:29
Toet0r
Toet0r is offline
Idd gefeliciteerd @ Lady Inge!

ot: Morgen doet hij mee bij onze wedstrijd (en ik niet, kan ik mooi naar hem kijken ) en daarna gaan we naar die van hem toe. En hij rijdt zodat ik niet hoef te fietsen
Ook veel zin in morgenavond want dan wordt het waarschijnlijk ook weer heel gezellig!
Oud 12-05-2006, 17:34
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Klote op dit moment.... Door een vorige relatie hebben de meisjes nu een slechte indruk van me, waardoor ze nieteens meer even een wandelingetje willen maken in 't bos. Terwijl 't nieteens waar is allemaal.

******** ik haat je!!!
Oud 12-05-2006, 17:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Gisteravond was echt zó heerlijk. We zijn naar een concert van Sonata Arctica geweest en dat was helemaal geweldig. Het voelde zo goed om helemaal in de muziek op te kunnen gaan en hij was zo lief voor mij. Ik zweefde helemaal. We hebben echt super genoten

Alleen kregen we halverwege een nogal vervelend telefoontje over een goede vriend van ons die met derdegraads brandwonden naar het brandwondencentrum was gebracht.. Hij heeft nogal een vervelend en vooral ook erg bizar ongeluk gehad en dat kregen we dus gister tijdens het concert te horen Schrokken allebei heel erg, maar konden gelukkig snel onze aandacht er weer vanaf zetten en genieten van de muziek. Wat mij op dat moment juist heel goed deed, vond het heerlijk om weg te kunnen duiken in de muziek en verder nergens over na te hoeven denken. Om er vervolgens daarna natuurlijk pas echt mee bezig te kunnen zijn... Zijn vanmiddag gelijk bij hem op bezoek geweest, dus dat was wel heel fijn. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen, want dit is pas het begin van een lang en vervelend traject...
Oud 12-05-2006, 20:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
En hoe komt het toch dat je alleen maar meer van iemand kunt gaan houden? Dat je de ander in alles voelt, ziet, ruikt. Dat met elke hartslag dat intens houden-van gevoel door je lijf bonkt tot het alles overheerst. Nu, na bijna twee jaar weten we het allebei zo zeker en dat voelt zo verschrikkelijk goed, zo veilig. Wij horen samen; zo simpel is het gewoon. En dat besef groeit en groeit waardoor het in elke vezel van mijn lichaam te voelen is.
Oud 12-05-2006, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 12-05-2006 @ 18:29 :
Idd gefeliciteerd @ Lady Inge!
Ontopic: Vind ik eindelijk iemand anders leuk, is het helemaal de verkeerde. Maar dan ook echt helemaal Maar ik ben niet verliefd. Ik moet naar m'n verstand luisteren verdorie.

Verliefd, verloren.
Oud 12-05-2006, 21:00
Verwijderd
Uhm. Sommigen leggen het er wel erg dik bovenop. 'Je ziet er goed uit vandaag'(ik heb maar 4 uur geslapen vannacht, maar dat kon hij niet geloven..) en 'Dat nieuwe meisje bij het vers is echt lelijk, waarom zetten ze daar geen schoonheid zoals jij neer? Dan kunnen we gezellig flirten de hele dag' En dan toch nog te schijterig zijn om mijn nummer te vragen.

En vannacht weer eens naast een man wakker geworden. Nee, niks schokkends, ik sliep bij een meisje en hij had geen slaapplek dus mocht hij tussen ons slapen. en het was best wel even fijn een arm om me heen te hebben... ook al was hij ver weg in dromenland
Oud 12-05-2006, 21:04
Verwijderd
Misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen. Dan ben ik er nooit meer, hoeven er ook geen rare situaties te ontstaan en weet ik wat. Dan hoeft niemand me meer te zien Iedereen blij
Ik ben blij met een stel lieve mensen om me heen die er tenminste voor me zijn
Oud 12-05-2006, 21:07
Li
Li is offline
Deze week alleen maar leuke dingen met hem gedaan! Maandag concert gehad, woensdag gala, donderdag heel lang in bed gelegen met dvd'tjes en daarna ontbijtje gescoord op het terras in rotterdam en morgen heeft ie een feestje in Amsterdam en strompelt hij om 4 uur s nachts mijn bed in
Vind t allemaal zo fijn met hem
Oud 12-05-2006, 21:26
cagie
cagie is offline
Gister heerlijk gewerkt. Was zo ontzettend gezellig met mijn collega. We kunnen het heel goed met elkaar vinden. Alleen jammer dat anderen weer dingen zien die er niet zijn. Kennelijk vindt men het niet normaal ofzo dat je het gewoon gezellig met een jongen kan hebben zonder dat er iets gebeurd.
Hmm dat constant om elkaar heen draaien is soms best vermoeiend. Vind hem momenteel wel heel lief. Sommige dingen die hij zegt zorgen er voor dat ik echt heel blij word en me realiseer dat ik hem nog steeds echt heel leuk vind.
Oud 12-05-2006, 21:33
BeertjeColargol
Citaat:
At the Drive-in schreef op 12-05-2006 @ 16:43 :
*knuffel* (je hebt pm..en ik ben morgenavond weer online..als je er met me over wil praten..)
Dank je *knuff*
je hebt pm terug, maar ik ben nog behoorlijk overdonderd op dit moment.
Oud 12-05-2006, 21:57
Qimm
Qimm is offline
Samen knikkeren, hinkelen, ballen, op het klimrek klimmen... wat is het toch leuk om tegenover een basisschool te wonen (behalve op je vrije dag natuurlijk)
Oud 12-05-2006, 23:04
T!ne
T!ne is offline
Argh! Kan die nu niet eens gewoon zijn best doen om uit die put te geraken!? Hij weet goed genoeg dat het mij allemaal raakt!

Verder nog wat gesmst met die jongen waar ik denk ik niet verliefd op ben, maar wel heel graag bij in de buurt wil zijn..
Oud 12-05-2006, 23:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 12-05-2006 @ 16:32 :
*knuffel*

Gewoon lekker uithuilen, alles eruitgooien. Er heel veel over praten en dan abnormaal veel chocola eten.
Sterkte ermee meid.
Oud 12-05-2006, 23:19
Gadje
Gadje is offline
Wat en frustraties hier zeg...
Met mij gaat het mwah, kan altijd beter.
Oud 12-05-2006, 23:48
Verwijderd
Hij schrijft lieve berichtjes voor mij op zijn LJ
Oud 13-05-2006, 00:15
Verwijderd
*grin*
Oud 13-05-2006, 02:59
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-05-2006 @ 18:24 :
Maar het komt aan de telefoon allemaal zo onverschillig en chagerijnig zn mond uit. Korte gesprekken enzo, bah. Irl is het gelukkig absoluut niet zo, maar ik hang altijd met zo'n kutgevoel op als ik hem over de telefoon heb gesproken.
herken ik hoor. ik wil/durf ook nog niet te zeggen dat ik haar een schat vind, en de mooiste meid van de wereld, en dat ik haar echt grandioos vind. in ieder geval NIET via de telefoon. maar IRL zeker. via sms/msn/mail is t ook geen probleem, duh. maar goed... ze weet t iig. en ze weet dat ik t meen, en als ze t niet snapt vraagt ze het gewoon.... via de telefoon is sowieso raar... we praten liever via msn dan via telefoon lijkt t...

neemt niet weg dat we het ALLERLIEFST bij elkaar zijn.

pff wat is verliefd zijn en n vriendin hebben waar t nog geen week mee aan is vermoeiend, maar ook supergaaf eigenlijk.
Oud 13-05-2006, 06:30
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Ik heb gister echt de avond van mijn leven gehad!

M. (Die goede vriend van mij..) had zijn neef ook mee genomen voor de gezelligheid. Wat blijkt nu (toeval bestaat niet ) tussen die neef en mijn beste vriendin klikte het ontzettend goed!

In de bios deed M. erg zijn best om langs mij te zitten. (Wat ik absoluut niet erg vond ) En na een tijdje begon het gekriebel en geknuffel... gewoon dat en meer niet.

Na afloop nog wat bij mij gedronken (waardoor ik véél te laat op bed lag en nu bagger ben) en toen M. wegging kreeg ik een kus op mijn voorhoofd (ben ik de enige die daar een zwak voor heeft, dat echt heel.. lief.. vind?) En vertelde hij mij dat ik echt een bijzonder leuk meisje én een wereldvriendin ben, hij wil me wel 'echt' leren kennen.

Nee nog geen kriebels, dat vind ik veel te snel, maar hij is wel echt heel leuk!

Nog bedankt voor alle felicitaties!
Oud 13-05-2006, 07:16
Qimm
Qimm is offline
Hoera voor Inge! (ik ben ook een sucker voor lieve kusjes op voorhoofden hoor )
Oud 13-05-2006, 08:07
Verwijderd
Boos, gekwetst, verdrietig. En nu moet ik vanavond een heel liefdevol gedicht over hem voordragen, niet leuk.

Hoop dat het tegen die tijd wel een beetje goed is, maar denk het niet.
Oud 13-05-2006, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 13-05-2006 @ 07:30 :
(ben ik de enige die daar een zwak voor heeft, dat echt heel.. lief.. vind?)
Nee, je bent niet de enige
Oud 13-05-2006, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, je bent niet de enige.
Het is trouwens goed om te lezen dat je je weer beter voelt! Net als Trimm Trabb: Het is veel leuker om te lezen hoe goed jullie je voelen. Zie je wel, alles komt goed!

OT: Dalijk komt hij zijn jas halen... Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Mam vind dat ik het contact zou moeten verbreken, want zo geef ik hem alleen maar valse hoop...

Daar issie.

Edit: Hij is weer weg. Bleh, wat ben ik hier slecht in zeg... Er was zoveel meer aan de hand, dat was wel duidleijk. Waarom zegt hij dat nou niet gewoon? Dalijk krijg ik weer een smsje dat hij het echt stom vind ofzo. De 27e gaat zo'n gigantische flop worden... Hij wist net zo min wat hij moest doen als ik, maar hij kon me niet eens gewoon aankijken... Ofja, niet langer dan twee seconden. Ik ben hier echt niet goed in

Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 09:19.
Oud 13-05-2006, 09:22
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
nee, omg kusjes op het voorhoofd zijn het allerliefst net als op je neus, maar dat vind ik dan juist heel grappig-lief over komen

OT: vandaag wordt goed! mijn humeur kan voorlopig niet meer stuk en ik heb besloten om alleen maar leuke dingen te gaan doen (en er staan ook alleen maar leuke dingen op de planning!)
Oud 13-05-2006, 13:26
ST*R
ST*R is offline
Gister uitgeweest met een groep en hem, hij wil dan dat ik steeds bij hem ben, lief doe enzo. Terwijl ik dat in een groep niet echt wil, wil dan gewoon normaal tegen hem doen, en als we samen met zn 2en zijn lief. Maar hij heeft t echt nodig ofzo dat ik dan heel lief doe, hij: ja iedereen vindt het raar hoe jij doet. ik: wie zei dat dan? hij: ja dat weet ik gewoon.
Alsof ik zo raar doe Maar omdat hij het dus zo belangrijk vindt heb ik gisteravond beloofd dat ik voortaan in een groep ook lief ga doen (al heb ik daar nu ook wel spijt van, als ik het gewoon niet wil dan hoef ik het toch ook niet te doen).
Maargoed (ik moet eigenlijk best veel opgeven en mezelf veranderen voor hem)
En hij zit nu in mn kamer tv te kijken en ik heb eigenlijk geen zin om er ook heen te gaan.
Oud 13-05-2006, 13:55
kenni
kenni is offline
kan veel beter..
Oud 13-05-2006, 13:56
BeertjeColargol
Alles wat me aan hem herinnert weggegooid. Doet pijn, maar het moet, ik word er toch alleen maar boos van. Ik snap echt niet hoe hij dit heeft kunnen doen, maar nu mag ie oprotten ook.
Oud 13-05-2006, 13:57
Orpheo
Orpheo is offline
gisteren vol gecrashed met mn fiets. verdomme niet eens mijn fout!! fiets bijna total loss, humeur naar de klote. even met t meiske gesproken, en alles is weer zonneschijn

nog maar 2 nachtjes slapen....
Oud 13-05-2006, 14:35
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 12-05-2006 @ 17:59 :
Hij heeft zen rijbewijs gehaald vandaag nu ben ik een trotse vriendin
Een zen rijbewijs? Is hij zich nu extra bewust van zijn verkeersomgeving?

OT:
Oud 13-05-2006, 14:45
Verwijderd
Just fine
Oud 13-05-2006, 15:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ST*R schreef op 13-05-2006 @ 14:26 :
Gister uitgeweest met een groep en hem, hij wil dan dat ik steeds bij hem ben, lief doe enzo. Terwijl ik dat in een groep niet echt wil, wil dan gewoon normaal tegen hem doen, en als we samen met zn 2en zijn lief. Maar hij heeft t echt nodig ofzo dat ik dan heel lief doe, hij: ja iedereen vindt het raar hoe jij doet. ik: wie zei dat dan? hij: ja dat weet ik gewoon.
Alsof ik zo raar doe Maar omdat hij het dus zo belangrijk vindt heb ik gisteravond beloofd dat ik voortaan in een groep ook lief ga doen (al heb ik daar nu ook wel spijt van, als ik het gewoon niet wil dan hoef ik het toch ook niet te doen).
Maargoed (ik moet eigenlijk best veel opgeven en mezelf veranderen voor hem)
En hij zit nu in mn kamer tv te kijken en ik heb eigenlijk geen zin om er ook heen te gaan.
Ik wil niet heel bot overkomen ofzo, maar jij moet het echt uitmaken met hem... Volgens mij voel je helemaal niks meer voor hem (nou ja, dat zeg ik verkeerd... je voelt vast nog wel iets voor hem, maar je kunt veel gelukkiger zijn met iemand, echt waar!)
Oud 13-05-2006, 16:51
ST*R
ST*R is offline
@ snoopy:
Waarom denk je dat ik met iemand anders gelukkiger kan zijn? Bedoel je, omdat ik dan die persoon leuker vind dan mn vriend nu?
Oud 13-05-2006, 17:08
I C U
I C U is offline
Dus! Muhahaha!
Oud 13-05-2006, 17:47
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
ST*R schreef op 13-05-2006 @ 17:51 :
@ snoopy:
Waarom denk je dat ik met iemand anders gelukkiger kan zijn? Bedoel je, omdat ik dan die persoon leuker vind dan mn vriend nu?
Omdat je constant zit te twijfelen.. Moest ik in je plaats zijn, dan zou ik ermee stoppen.. Maar het is jouw keuze natuurlijk
Oud 13-05-2006, 18:07
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Achjaaaaaaa
Oud 13-05-2006, 19:19
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 13-05-2006 @ 14:56 :
Alles wat me aan hem herinnert weggegooid. Doet pijn, maar het moet, ik word er toch alleen maar boos van. Ik snap echt niet hoe hij dit heeft kunnen doen, maar nu mag ie oprotten ook.
Wat is er gebeurd?
Oud 13-05-2006, 19:56
Verwijderd
Ik heb geloof ik vlinders in mijn buik, maar ik durf er niet aan toe te geven

edit: hebben we dan allebei niets beters te doen rond dit tijdstip dan hyvesberichten beantwoorden

edit edit: En nu heeft hij mijn telefoonnummer. ieh.

edit edit edit: en nu reageert hij niet meer.. maar dat is vast omdat hij zei dat hij mij maar een een sms moest sturen, zodat ik zijn nummer heb Goed ik weet weer hoe laat het is.

Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 20:34.
Oud 13-05-2006, 20:46
BeertjeColargol
Citaat:
Ming-Xia schreef op 13-05-2006 @ 20:19 :
Wat is er gebeurd?
PM
Oud 13-05-2006, 21:48
Verwijderd
Woei vanmiddag was echt geweldig. Super goed gepraat over de dingen die ons dwarszaten, eindelijk gekust, geknuffelt, en het was gewoon geweldig om m weer te zien.
En nu durf ik echt met zekerhid te zeggen dat ik verliefd ben, en bezet.
Oud 13-05-2006, 21:57
fractuur
fractuur is offline
Ik begin me toch af te vragen wat er met me mis is. Steeds als ik een beetje leuk contact heb met een jongen begint hij met me te flirten, en niet zo'n beetje ook. En allemaal weten ze dat ik een vriend heb.
Oud 14-05-2006, 06:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ST*R schreef op 13-05-2006 @ 17:51 :
@ snoopy:
Nou ja, omdat die relatie dan beter in elkaar zit (wat je zegt, je moet jezelf veranderen voor hem) en omdat je inderdaad iemand leuker kunt vinden, denk ik. Als ik jou hoor denk ik: die is niet echt gelukkig. (maar ik kan me vergissen, natuurlijk)
Oud 14-05-2006, 09:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woei, parken zijn leuk. Hertjes voeren <3.

Wah, hij is lief.
Oud 14-05-2006, 09:41
Myuki
Myuki is offline
ik heb het aller leukste mooiste en liefste vriendje
Oud 14-05-2006, 10:16
T!ne
T!ne is offline
Ik haat hem zo! Ik wil godverdomme alles voor hem doen en hem helpen, maar het enigste wat ik krijg is verwijten.. Als hij nu ook eens eerlijk zou zijn tegen haar, mij en zichzelf! Maar voor sommigen is het naar het schijnt nogal moeilijk om onder ogen te zien dat ze verkeerd bezig zijn..

Regels voor berichten