|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(je mag er best op ingaan hoor, vind ik altijd leuk )
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar we gaan momenteel teveel offtopic.
|
|
||
|
Citaat:
Wanneer wordt ze nou uitgezet? *jengel*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En niet enkel van nieuwsberichten.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wouer Bos die zegt dat Rutte zn broertje had kunnen zijn. Tja. Allemaal normaal tegenwoordig. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dat vind ik een krom statement. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Overigens noemde Hirsi Ali hem reactionair, een benaming voor mensen die extreem conservatief zijn.
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zo iemand kost toch HANDEN vol met geld en wat heeft het ons opgeleverd? De VVD leiding wist dat ze de hele boel heeft bedrogen ook al ontkennen ze dat nu, en toch zetten ze "gewone" mensen die hetzelfde hebben gedaan het land uit terwijl ze Hirsi Ali gewoon in hun partij nemen. Maar goed ze hebben in het weekend natuurlijk met zijn allen bedacht dat Hirsi Ali het beste kan weggaan en dan hopen ze dat ze er mee wegkomen. En dat zal ook wel lukken met die corrupte regering hier... En Rita Verdonk kent haar eigen wetten niet .. vrijdag hoefde Hirsi Ali zich geen zorgen te maken omdat het was verjaard. Gisteren startte ze ineens een onderzoek omdat blijkt dat het toch niet is verjaard.... Recht door zee !!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn ogen hoort het inhouden van politieke spelregels en het recht niet tot iets wat onderhevig is aan iets wat af te doen valt als politiek. Het betreft hier namelijk geen opvattingen over politieke zaken die rooskleuriger worden neergezet dan ze zijn, maar een ondermijning van bepaalde politieke basis ideeen zoals het echte nederlanderschap, en het niet willen dragen van consequenties en dat soort zaken. Waar ik eigenlijk opaan wilde sturen is de vraag of bepaalde mensen van de VVD top die allemaal hieraan meewerkten en hiervan kennis hadden niet in feite ook hun politieke verantwoordelijkheden zouden moeten nemen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
WTF snap je er niet aan? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is ook helemaal neit de verantwoordelijkheid voor de top van een politieke partij om na te gaan of iemand wel of niet zijn nederlander schap op gegronde basis heeft verkregen. Het was die van de IND en toendetijd was er ook helemaal geen mogelijkheid om zoiets terug te draaien dus hoe je het ook wend of keert, het is compleet irrelevant. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Het is niet de verantwoordelijkheid van de VVD? pardon? Mensen stemmen op een partij en die partij is niet verantwoordelijk voor de mensen die ze op hun lijst hebben staan?? .. De puinhopen van paars? HAHA wanneer zijn/waren er meer werklozen? toen of nu? wanneer zijn/waren er meer voedselbanken? toen of nu? wanneer zijn/waren de ziektekosten hoger? toen of nu? wie heeft de ID-plicht bedacht? wie doet er mee aan de oorlog in Irak? wie heeeft de JSF besteld? en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar helaas gaat dit topic ergens anders over.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ze zit in een partij die immigranten die over hun identiteit hebben gelogen het land uitzetten, dat moet dan dus ook met Hirsi Ali gebeuren!
|
|
||
|
Citaat:
Dat is het ook niet. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
In het geval van Hirsi Ali gaat het over iemand die 14 jaar geleden naar nederland kwam. In 97 heeft zijn de nederlandse status gekregen. Het beleid van nu is compleet anders dan die van toen. Fucking hell zeg, zo moeilijk is het toch niet te snappen dat zij simpel weg niet onder het hedendaagse beleid valt? Dat de VVD nu een mooi strak beleid voert doet er ook helemaal niets aan toe want zij valt gewoon neit odner dat beleid. Zij is nederlander, dat is de enige eis die nodig was. Het maakt helemaal niks uit of ze gelogen heeft of iet, het is simpel weg niet de zaak van de VVD om iemand zijn nederlandse passpoort nog een keer te toetsen, daar hebben ze de mogelijkheden neit eens voor. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|