Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het schokkendste vond ik dat je na afloop voorstukjes van de volgende keer zag, en dan hoor je die domme bianca zeggen: ''ik zat hier nu liever met stephan''. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is het gerucht.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en omg, als het echt waar is en hij weet het niet.... kan ze dat niet a.s maandag aan um opbiechten ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Evy deed 't gisteren wel goed voor. Even tegen Len aanschuren en voila; stijve en gelijk Len's grootste temptation. Beetje lullig voor mieke die dat al 2 weken lang voor elkaar probeerde te krijgen. ![]() |
![]() |
||
Vond net nog een interessant stukje over Bjorn op http://www.whitelinefirm.nl/node/222
Citaat:
http://www.zattevrienden.be/Temptation_Bianca Hahaha, Evy is idd goed bezig en zou me echt niks verbazen als Len nog vreemdgaat. En van Andries trouwens ook niet gezien de filmpjes over volgende keer... Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 14:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgens mij heeft dat niet met die Evy te maken, maar meer met het feit dat er iemand tegen hem aan stond te schuren.... |
![]() |
||
Citaat:
Len wilde eerst Mieke op dreamdate nemen; maar zei daarachter aan dat ze niet zijn grootset temptation was, maar dat Evy dat was. Mieke pissed; wil niet meer; nou is die met Evy op dream date. En ja natuurlijk heeft 't met die schuurpartij die Evy bij 'm deed te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind dat Cheyenne niet vreemd moet gaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vrouwen... ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of heb je 't over lisette? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- "Nee, natuurlijk niet" (...) - "Vond je het een beetje lekker?/ Heb je genoten?" "Het was zálig"
||
Citaat:
![]() Voor hetzelfde geld hebben ze vlees gegeten terwijl cheyenne stiekem beweert vegetarier te zijn, ofzo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|