Gisteren dacht ik gewoon direct door te gaan naar mijn training aangezien al mijn vriendinnen zo nodig naar huis moesten

Ga ik mijn fiets halen, is hij daar ook

En hij begon direct tegen mij te praten en we hebben zeker 20 minuten staan onnozel doen en staan praten. Echt leuk! En vandaag had hij weer een surprise voor mij mee^^ Hij is echt een schat

Soms wil ik wel meer, maar misschien is dit beter zo. Ik heb er (denk ik) ondertussen wel al vrede mee genomen dat hij al een vriendin heeft. Misschien daarom ook dat ik niet meer zo het gevoel heb van soms kriebeltjes te hebben.. Mja dat hoeft niet, aan vrienden heb je ook veel!
Een goede vriendin had het vandaag wat moeilijk.. Alles zat wat tegen en ik was haar een beetje aan het oppeppen en ik knuffelde haar en plots zei ze "Tine, ik zie je graag.." Was ik echt zodanig van geschrokken, aangezien dat zij dat niet zo rap zegt. Ik vind het echt knap van haar dat zij zo onder woorden kan brengen wat voor mij soms zo moeilijk is.. En pff echt ik voelde me echt zo goed toen ze mij dat zei

Een supervriendin!
Met mijn ex (die ambetante waarover ik al vaak heb geklaagd

) gaat het stukken beter

! Ruzies eindelijk uitgepraat en sindsdien gaan we heel relax met elkaar om. We knuffelen elkaar soms nog wel maar ik weet absoluzeker dat dit voor mij enkel vriendschap is.. Vond het wel lief dat mijn vriendinnen al direct zeiden 'Pas op, word niet terug verliefd', maar ik weet dat ik dat niet word

Toch niet meer op hem..