Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2006, 18:41
feist
feist is offline
Ik zou graag elektrische gitaar gaan spelen. Maar welk merk speelt goed? Zou iemand mij dit kunnen vertellen.

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2006, 19:12
Verwijderd
Gibson schijnt wel aardig te zijn.

Begin gewoon met iets dat je mooi vindt, het geluid maakt in het begin toch niet uit.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 19:22
Verwijderd
Gibson is wel een beetje duur om mee te beginnen.
Volgens mij was er ook al een ander topic van iemand die een gitaar wilde kopen. Ik zou gewoon een wat goedkopere of 2e hands kopen. en als je het leuk blijft vinden een betere.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:54
Rhinus
Rhinus is offline
Neem iemand die gitaar kan spelen mee naar een 2e hands winkel. Test daar wat gitaartjes uit en koop er 1 voor +-75 Oiro.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:41
paco de taco
paco de taco is offline
Dat is inderdaad het beste. Als je dan eenmaal een tijdje bezig bent weet je pas echt wat je wil en kun je dan iets aanschaffen wat je echt wil.
Oud 21-05-2006, 18:22
Custom
Custom is offline
Richwood en London City maken leuke elektrische gitaren rond de 200 euro, zeer zeker het geld waard! Blijf weg bij Stagg in ieder geval, das scheiss. Squier (standard serie) is ook ok! Gibson speelt trouwens ook vrij aardig
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:42
paco de taco
paco de taco is offline
Of kijk op marktplaats.nl of gitaarmarkt.nl, als je iemand meeneemt die er een beetje verstand van heeft kun je waarschijnlijk best een goede gitaar vinden. Wel opletten dat de hals recht is natuurlijk
Oud 22-05-2006, 08:39
Shadow-sword
Shadow-sword is offline
Of je kunt in een guitar shop even kijken wat ze zoal aan startersets ofzo aanbieden, en dan even op internet rondkijken wat zoal de ratings zijn voor die gitaar. Ik had een Cort G210 gekocht, met 10 Watt versterker incl kabel en plectra en schoonmaakdoekje blabla, samen voor ongeveer 220 euro.
Of je kunt vragen of ze voor jou een setje bij elkaar doen voor een speciale prijs.
Oud 22-05-2006, 13:25
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Feedback heeft een cheap ass Dean Evo in de aanbieding voor 99 euro. De reviews van dat ding zijn erg goed voor het geld wat je ervoor betaald.

http://www.feedback.nl/?id=55&b=DEANEVOXM
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 15:03
FLechdrop
FLechdrop is offline
Hier kwam hetzelfde aan de orde:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1324034
Oud 22-05-2006, 15:56
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 22-05-2006 @ 14:25 :
Feedback heeft een cheap ass Dean Evo in de aanbieding voor 99 euro. De reviews van dat ding zijn erg goed voor het geld wat je ervoor betaald.

http://www.feedback.nl/?id=55&b=DEANEVOXM
Ik heb er zelfs zo een en voor het geld is het inderdaad best een aardig gitaartje voor erbij
Oud 25-05-2006, 19:03
Jelmer
Jelmer is offline
Ik ben persoonlijk nogal gecharmeerd van 'the good old' Fender Squire Stratocaster, gewoon een goede en veelzijdige beginners gitaar.
Ben nu over gestapt op BR Rich, voor het zwaardere werk, en dat bevalt ook prima.
Oud 26-05-2006, 19:35
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
Jelmer schreef op 25-05-2006 @ 20:03 :
Ik ben persoonlijk nogal gecharmeerd van 'the good old' Fender Squire Stratocaster, gewoon een goede en veelzijdige beginners gitaar.
eens
Oud 26-05-2006, 22:07
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Jelmer schreef op 25-05-2006 @ 20:03 :
Maar dan niet dat waaibomenhout uit de Affinity series maar de iets duurdere series
Oud 27-05-2006, 13:49
Custom
Custom is offline
De Squier uit de standard serie of hoger zijn idd erg aardig. Laat je em nog ff goed afstellen door die toko (die dingen hangen kennelijk al-tijd kut afgesteld in de winkel) en dan heb je een leuke gitaar!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 20:33
Tuna
Tuna is offline
kvind Ibanez wel lekker spelen en goed voor het oog
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten