Ik doe nu 5VWO NT, ik heb wel biologie1 gedaan maar ik zal je even een schets geven van mijn cijfers.
Eind vierde:
scheikunde : 6,4
wiskunde : 5,9
natuurkunde : 6,2
biologie1 : 6,4
Nu vijfde:
scheikunde12 : 4,4 (maar dat komt omdat ik twee van de twee toetsen verknald had omdat ik er geen voorang aangaf)
natuurkunde12 : 6,7
wiskunde12 : 5,8
biologie1 : 6,3 (afgesloten)
Het hangt er vanaf hoe het bij jou op school is geregeld, ik heb in 4V heel veel vakken afgesloten en in de vijfde eigenlijk alleen nog maar ANW als afsluitvak. Hierdoor heb ik eigenlijk alleen maar profiellessen.
Ik vind de vijfde in verhouding tot de vierde veel zwaarder, maar een voordeel vind ik, dat ik heel weinig po's en werkstukken moet maken. (wat proefverslagen van scheikunde, en 2 PO's van Natuurkunde, maar verder niets).
Met jouw cijfers wordt het absoluut geen probleem, misschien kan het wel zijn, dat als je er nu niet voor hoeft te werken (zoals ik in de vierde, ik had gewoon geen zin en haalde zessen dus deed niets) je straks misschien wel wat moet gaan doen, dan kan het dus zijn dat je begin cijfers lager zijn maar dat haal je snel op.
Ik ben het niet met da leentjuh eens dat Natuurkunde 2 niets voorstelt. Natuurkunde 2 is in verhouding tot Natuurkunde 1 wel zwaarder, je hebt meer tekst om te verwerken en het is veel abstracter. Maar scheikunde2 stelt echt geen drol voor, ik heb nu 4 lessen gehad en ik vind het véél leuker in vergelijking tot scheikunde1.
WiskundeB2 is leuk, wel lastig af en toe, maar goed te doen