![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe 'm de groeten van me... |
![]() |
|
![]() |
hmm tis toch vaag dat als zo een stelling over meisjes wordt gemaakt dat dat dan meteen niet waar is enzow
wat ook grappig is is als je zegt dat je t niet doet direct niemand je geloofd maar als je hier loopt te roepen dat je t op tientallen rare plekken hebt gedaan dan moet iedereen dat maar gewoon vinden .. eigenlijk moet op een forum je gewoon altijd maar wat de ander zegt als waar beschouwen ( tenzij t iets over jou is ) of negeren .. tot t tegendeel bewezen is natuurlijk. en dan me punt ik hoor niet bij die 82% dan. kijk als dr zoiets bestond als zelfzoenen ![]()
|
![]() |
Volgens mij klopt dat wel hoor, als je mijn vriend bezig hoort tegen zijn kameraden, ze trekken allemaal wel eens aan hun buzzeke
Heb zo'n verslag van Xaviera Hollander gelezen en daarin stond ook zoiets van 82% (meer zelfs denk ik) en de overige die dat niet deden had problemen met hun sexuele uiting of psychisch iets (weet niet meer wat het was)
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat idd zo'n 99% vd jongens wel masturbeert. De overige 1% heeft meer dan 2 keer per dag seks. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoel, ik geef het gewoon eerlijk toe dat ik het regelmatig doe.. ![]() |
![]() |
|
Zoals een vriendin van me heeft gezegd (ze is ergens in de 30 ofzow): "Meiden moeten es ophouden met dat scheinheilige gedoe en gewoon toegeven dat ze af en toe en sommigen regelmatig een vinger in dr kut steken. En diegenen die het het hardst ontkennen hebben meestal de grootste vibrator op 't nachtkastje liggen."
heeft ze letterlijk zo gezegd ![]() [Dit bericht is aangepast door cHa0s (01-11-2001).]
||
Citaat:
![]() ik ben dus 0,01 % ofzow want ik vind het zwaar vies, en ik heb het gevoel niet.
|
ik denk dat de 1 procent die het niet doet door zware religieuze zaken word gedreven ofzo
![]() ![]() Verder heeft gedaan/doet iedere jongen het gewoon, wat ze ook zeggen 99% procent ik heb t idee dat meisjes het vet ontkennen allemaal
|
![]() |
heb t ooit geprobeerd toen deed t pijn (ja zonder velletje enzo blabla) weet pas sinds kort hoe dat goed moet
![]() dus ik hoor bij de overige % .. zal ik wel urker zijn ofzo ![]() ![]()
|
|