![]() |
|
![]() |
Het is erg saai op meetinggebied de laatste tijd.
Mijn voorstel: A&N-meeting, zondag 13 oktober, in Amsterdam. ![]() 14:00 op het Centraal Station, als punt in het station stel ik voor op spoor 2a, voor de Internationale loketten (meetingpoint in de stationshal is altijd zo druk, onhandig). Wat we gaan doen? Zien we dan wel weer. ![]() Wat cafes zoeken, Rembrandtplein, Leidseplein ofzo... Of misschien heeft iemand een idee? Wie komen er, wie niet? Meld je aan in de meeting-manager! http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=46 Ik kom zeker. ![]() Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 18:19. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
(Hij staat in de meetingmanager btw.) http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=46 Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 17:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Of ik kom weet ik nog niet, ligt eraan of ik kan en wie er nog meer komen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik heb al eerder onbewust admin-geheimen gehoord. ![]() Een keer toen autodropje en waaromniet? een beetje raar bezig waren... ik had iets op het forum gezegd over een eerdere ruzie van autodropje en iemand anders (irritant lid), dat had ik van haar gehoord, vertelde 't ergens op 't forum, waarop zij me samen aanvielen omdat ik dat 'admin-geheim' had verspreid en eisten dat ik die post meteen zou deleten. Waar ze niet aan dachten was dat het betreffende topic met 300 replies gewoon op pagina 1 van Feedback stond... ![]() Heel geheim dus, het staat alleen wel op p1 van Feedback. ![]() ![]() ![]() Kan er nog steeds om lachen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mensen toch, ook aanmelden in de MEETING-MANAGER!!!!!
http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=46 !!!!!!!!!! |
![]() |
|
![]() |
Ik moet afzeggen wegens school.
Ja, is erg moeilijk (temeer daar het topic van mij is... ![]() Had graag willen komen, maar de financiele middelen ontbreken, en zwartrijden doe ik niet aan. Fietsen is me toch wat te ver. Dus helaas... donderdag gaan we uit met school, daar heb ik veel E's voor nodig. En 2 november wil ik ook al naar Amsterdam voor de Museumnacht... dus ja, zolang ik geen werk heb is m'n geld zeer beperkt. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meeting! 14 oktober, 20:00 uur, Utrecht Thee Muts | 108 | 19-10-2005 21:41 |