![]() |
|
![]() |
dus.. werlke stijl is dit zodat ik hier meer op kan googlen.. want zoek n beetje n vet plaatje met van die siersel shit.. voor inspiratie.. k heb t over de achtergond van de mtv site : http://www.mtv.nl/index.php?option=c...d=16&Itemid=24
thx ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2006 om 17:54. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hebben er alleen wat cassettebandjes in geplakt en een lelijke font toegevoegd. Dat uitvergrote gedoe is ook gewoon afgeleid van Jugendstil, behalve dat het over de eerste laag geplakt zit en ingezoomd is. Wat die saxofoon er doet weet ik niet. ![]() Ik vind het gay dat wat gedraai aan een bestaande stijl opeens MTV-stijl moet heten. Al is het alleen om de naam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() er zit natuurlijk ook wat pop-art in door het gebruik van bestaande afbeeldingen en consumptieartikelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een stijl die echt al een hele tijd gebruikt wordt in het grafische wereldje. Je hebt van die speciale brush packs ervoor. Alleen tegenwoordig is het allemaal wat uitgebreid met bloemetjes enzo en wat meer kleur. Ten minste een paar jaar geleden was het allemaal iets soberder volgens mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"doe elke dag iets wat je nog nooit eerder hebt gedaan" trophus | 88 | 31-07-2007 12:22 |