![]() |
|
Zwembad, souna, biechthokje, grote biljarttafel lijkt me ook wel wat
![]() Verder lijkt me op school (ergens) ook wel ![]() Zou een trampoline wat zijn? Ik denk eigenlijk dat ik dan niet meer bij kom van het lachen, *boink* *boink* hehe ![]()
|
![]() |
-in een ruimte capsule en dan bijna gewichtloos
![]() ![]() -in de chimera fantasy store ->bovenste etage -zo een luchtkasteel (voor kindjes ->maar dan wel alleen met zn tweetjes geen toeschouwers ![]() -kamer met spiegelmuur en dak ![]() -in bubbelbad ![]() ![]() -in een spookhuis in zo een karretje (moet dan ofwel snel zijn of lang spookhuis zijn ) -in een kerk->biechthokje heerst wel maar misschien beetje respectloos voor de kerkgangers ![]() -sneaky in chiq restaurant ![]() pff en verder zoveel cliche plekken (heb alleen nog in bed sex gehad) : strand , bos , auto , sneeuw ![]() ![]() ![]() ![]() per plek hangt t wel vanaf wat *het* inhoud
|
Ow, ik ben er eigenlijk eentje vergeten: op een boot. Dat lijkt me dus echt geweldig, met z'n tweetje op een boot (eigen jacht ofzow) ergens midden op zee, heerlijk weertje (lekker zonnetje en kalm water) en dan op het voordek ofzow
![]() ![]()
|
op het strand, op het aanrecht, in de auto, op school/werk, op de badkamervloer, in een kerk, in een tentje, op de wc (bij voorkeur bij een saai familiebezoek), in de trein, in het bos, buiten in een steegje...
mjah... heb nog veel te doen ![]()
|
![]() |
in de sauna heb je zo'n turksstoombad,
en dat is echt zo ontzettend heet en mistig (als je binnekomt, zie je niet eens of er mensen zijn of niet) en.. dat lijkt me wel wat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Liefde & Relatie |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch Saskiah^^ | 41 | 25-09-2006 18:20 | |
Seksualiteit |
Gemis aan adventure-instinct in vrouwen DiSiLLUSiON | 41 | 16-07-2004 15:49 | |
Seksualiteit |
Hoor jij je ouders wel eens? vrolijkevlinder | 85 | 27-01-2003 15:09 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |