Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2002, 19:25
ruby soho
ruby soho is offline
Oke, een mailtje, wat moet er in staan... *denkt diep na* fijn, k heb weer es een inspiratieloos moment in mn leven bereikt (een van de velen)
oke, dan ga k maar eens vertellen wat k beleefd heb vandaag ik heb augurken gekocht, jaja met rode stipjes erop, voor 3 euro per kilo en ze smaakten heeel lekker, en k houd niet eens van augurken oja k heb ook nog n brownie gegeten, is wel vet, ja vet ja! gewoon vet lekker... de hamster van mn oma was trouwens zwanger, maargoed hij moest dus vanmiddag bevallen en mn oma in dr crossauto naar het ziekenhuis toe, ja mn oma rijdt in een auto, zo'n vierkante met 4 wielen en een stuur... maargoed even terug naar waar k gebleven was... ze kwam dus met dr hamster aan in het ziekenhuis, rende naar de eerste hulp; en wat hoort ze daar: "uw hamster is niet verzekert mevrouw" en mn oma boos als ze was, loopt stampvoetend weg, stuitert van de trap en breekt dr been , had ze even mazzel dat ze neerstortte voor een invalidetoliet, ze moest namelijk erg nodig naar de wc... ze rolde over de vloer naar binnen toe... maar toen ze net haar behoefte wou gaan doen begon dr hamster te piepen... OMG what's happening?!?!?!?! vroeg mn oma zich af en ze sprong op... bovenop de hamster, die daardoor zo plat was als een dubbeltje, maar aangezien we tegenwoordig geen dubbeltjes meer hebben vanwege de euro besloot de hamster toch maar niet plat te worden, hij was namelijk tegen de euro, jaja ook hamsters hebben een mening hoor wat de euro betreft ! dat had je natuurlijk niet verwacht, maar toch is het zo hij is trouwens ook tegen op knikkers, het begon allemaal toen ie nog maar een kleine hamster was... mn kleine nichtje had met dr knikkers gespeeld en eentje was er in de voederbak van meneer hamster gekomen... de hamster ontdekte tijdens zijn dagelijkse maaltijd opeens iets hards in zn eten... wat was dat dan vroeg ie zich af en hij baande zich een weg door zijn zonnebloempitten heen... na een kwartier graven ontdekte hij een klein glazen balletje, en hij keek ernaar, en hij bleef kijken, de knikker keek net zo hard terug en jaja... hij was verliefd! en niet zon klein beetje ook
maargoed mn oma ontdekte de knikker en haalde m uit zn kooi want stel je voor dat de hamster en de knikker in een intense liefdesscene terechtkwamen en de hamster zou stikken de hamster was natuurlijk ontroostbaar en had zich voorgenomen nooit meer verliefd te worden... en boycot sinds die dag elke knikker die er langs komt...

maargoed om een lang verhaal kort te maken; k wou dus even een knuvvel uitdelen aan u *bij deze*

ja let niet op het "meel" gedeelte.. dat hoort er bij anders snapt niemand er meer een *_)! van... het gaat dus om t verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 19:29
Verwijderd
En toen was er een lichtflits, opeens kwam john tevoorschijn.

John was een man in zijn 40's die een enorme joint had in zijn mond. Hij liep rond en zei : IK SPACE HEM HARD
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:30
Verwijderd
Whuhuhuhuh!!!

Hihihi.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:31
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
En toen was er een lichtflits, opeens kwam john tevoorschijn.

John was een man in zijn 40's die een enorme joint had in zijn mond. Hij liep rond en zei : IK SPACE HEM HARD
gary!! beweer je dat k stoned ben *kijkt boos*
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:33
Verwijderd
Ah. Op die manier.

Ik kan je aanraden wat duidelijker om te gaan met ons grootste nationale erfgoed, de taal. Interpunctie is een hele tegemoetkoming en het onbepaalde lidwoord 'een' voluit schrijven zouden ook veel lezers je in dank afnemen.

Ik zou het verhaal zelf op een andere manier gepresenteerd hebben, maar omdat er een hamster in voor komt, is deze tekst voor mij heilig.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:38
zenfox
zenfox is offline
*geeft aandacht* tara je moet afkicke! daar zijn mense voor die je kunne helpen..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Ik kan je aanraden wat duidelijker om te gaan met ons grootste nationale erfgoed, de taal. Interpunctie is een hele tegemoetkoming en het onbepaalde lidwoord 'een' voluit schrijven zouden ook veel lezers je in dank afnemen
Haaa wat zei ik je Maar wel leuk hoor! geef maar toe eh..
Oud 12-09-2002, 20:03
Mysterons
Mysterons is offline
wow vet lulverhaal echt kool!!
Oud 12-09-2002, 20:13
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Haaa wat zei ik je Maar wel leuk hoor! geef maar toe eh..
sjaddap bitch!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:13
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
wow vet lulverhaal echt kool!!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:34
Verwijderd
Ondanks 't feit dat er niet echt een structuur is, leest ie heel goed weg
Hij's leuk meis

En taar! Kijk in het strand-meet-topic, kijk in het strand-meet-topic *wijst naar lifestyle*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten