![]() |
|
![]() "After a long visit to the lost remains of the planet Krypton, the Man of Steel returns to earth to become the peoples savior once again and reclaim the love of Lois Lane." Brandon Routh - Superman/Clark Kent Kevin Spacey - Lex Luthor Kate Bosworth - Lois Lane trailer: http://pdl.warnerbros.com/wbol/uk/mo...rf3_qt_500.mov Nou ik ben benieuwd. Ik ben niet echt een Superman fan maar meneer Singer heeft met de twee X-men films laten zien dat hij best een aardige superhero-film kan maken.
|
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt zo echt. Batman is geen alien, geen mutant, niet gebeten door rare spinnen of whatever. Het is gewoon een rijke vent met plicht/wraakgevoel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat Batman als supermens wordt neergezet is al helemaal onzin. Het juist zo dat bij alle boekjes en comics Batman als een persoon met eigen meningen en problemen neerzet. (Behalve tot nu toe die allernieuwste manga-Batman) Batman heeft nog wel eens een hersenschudding en een flinke wond, Superman is alleen alergisch voor een glimmende steentje. De figuren die daadwerkelijk sterker zouden moeten zijn dan Batman, zijn Killer Croc en Bane. En inderdaad Batman verslaat ze, maar dat lukt met listen. Logisch toch? Dat verhaal is zo oud als het maar zijn kan: wie niet sterk is moet slim zijn. En Batman zou dan alle mogelijke moeite hebben gedaan om het allebei te worden. Dat vind ik interessanter dan een Superalien. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het zo dat ALLE populaire superhelden worden neergezet als personen met eigen meningen en problemen. De een (Batman, Spiderman, De Hulk, Spawn etc.) slaagt er wat beter in dan de ander(Superman en consorten), maar allemaal pogen ze de oppervlakte te ontstijgen. Ik begrijp niet wat dit te maken heeft met (het ontberen van) superkrachten. Maar goed, het idee van een slimme tacticus is best een leuke, maar zoals altijd bij DC, wordt het hele gegeven compleet verkracht. De manier waarop Batman zijn preptime gebruikt is met regelmaat ongeloofwaardig. Dit is met name in (interne) cross overs het geval. Denk eens aan alle keren dat Batman Superman voor schut wist te zetten of zelfs verslaan. Daar gebruikte hij uiteraard Kryptonite voor, maar de manier waarop is lachwekkend.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als hij tegen Superman vecht gebruikt hij diens krachten in zijn voordeel: Hard geluid bij zijn supergehoor, lood tegen zijn blik en inderdaad ook kryptonite. Volgens diverse boeken en series zou Superman Batman een voorraad kryptonite hebben gegeven, zowel om het veilig te houden van Luther enzo, als voor gevallen van nood. Preptime is toch zijn tempo waarmee hij zijn spullen gebruikt? Dat wordt zo vaak verklaard: Bruce heeft een "ninja-opleiding" gehad. Als ik op tv wel eens zie dat er mannen pijlen uit de lucht kunnen grijpen, dan vind ik dit niet zo wonderlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Preptime, preperation time, is overigens gewoon de voorbereidingstijd die hij blijkbaar altijd neemt/krijgt. Dus zeg maar zijn batcomputer enzo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Batman is ook een detective en meer van het onderzoek, superman is van de confrontatie met de slechterik en dan pas iets verzinnen. Dan heb ik liever een vleermuisman achter een vleermuiscomputer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Van Clark Kent zie je het laatste deel van de film ook *niks* meer terug. Echt .. enige wat ik van de film heb gekregen is een super hoofdpijn. Laatst gewijzigd op 07-07-2006 om 22:41. |
![]() |
|
|