Niemand die hier nog op heeft gereageerd? Ik word vaak zo enthousiast van jouw werken, dan hoop ik enkel dat je veel blijft schrijven zodat ik nog lekker veel kan lezen.
Ik heb er weinig op aan te merken, het is een geheel eigen stijl waar ik totaal van houd. Eerst zocht ik even naar het sluit - aanhalingsteken toen je begon met “Schuil toch mens (...)
Maar na nog een keer lezen zag ik het, en dat bracht ook gelijk weer meer samenhang. Zoiets kleins en zoveel samenhang, ook dat is knap.
Ik vind dat je hier veel gevoel in hebt gestopt, en eigenlijk denk ik dat het niet geheel fictief is - of heb ik dat fout en ben je gewoon heel goed in je inleven?
zoveel killer werd mijn moeder hart
ik mis hier een 's.. ik hoop dat je dat nog kunt veranderen.
(tenminste, ik hoop dat ik dat goed heb)
Alleen maar hulde eigenlijk, sorry

misschien dat iemand anders nog wat erop aan te merken heeft. Maar ik vind het heel erg goed. Juist omdat het zo ver van mijn deur is eigenlijk, en toch dichtbij (door de krantenkoppen). Omdat het contrast tussen het kinderlijke begin en het midden/einde zo goed staat.
Al weet ik niet of je er goed aan doet toevoegingen te maken in iets wat iemand zegt.
Daarmee doel ik op: En morgen is ontstolen: het ligt daar open
en afschuwelijk
bloot te bloeden.
Wel op
de ste
-nen
van
de S-
s-s-staat.
(zodoende dus. Een hele troost.)
maar als ik dat verkeerd zie; zeg het me.