Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
In een ver ver verleden zei NightmareZ dit;
ik denk dat deze gta vice city makkelijker gaat dan de ZWARE grand theft auto 3 Dude!!!!! GTAVC heeft een twee( ![]() ![]() NEE , het gaat NIET makkelijker dan de IDD ZWARE GTA3! ![]() Des te meer redenen dus om dit spel zsm te kopen/jatten/op een andere manier illegaal verkrijgen ![]()
|
![]() Take-Two Interactive heeft er geen twijfel over dat GTA: VC GTA3 zal evenaren of zelfs overtreffen. Vice City zal de zelfde gameplay hebben als in GTA3, alleen in een andere tijd en omgeving. In 1980 zal het zich dit keer afspelen in een beetje Miami Vice omgeving. Er zullen nieuwe mensen, verhaallijnen en auto's in zitten. Maar ook zijn er verschillende technische verbeteringen aan de engine gedaan en wat veranderingen/verbeteringen in de gameplay. Take-Two zegt dat Vice City niet alleen een nieuwe game in een nieuwe omgeving is, maar ook een verbetering van GTA3. ' Sony Music en Take-Two hebben ook aangekondigd 7 soundtrack albums uit te brengen met muziek van top artiesten uit de jaren 80, waaronder Blondie, Michael Jackson, Judas Priest en meer... Grand Thef Auto: Vice City komt 29 oktober uit op de PS2. Hopelijk voor de kerst ook op de PC, zodat we ons niet zullen vervelen tijdens de donkere dagen in de winter ... Bron: gamerszone.nl |
![]() |
|
Ik koop em gwoon voor de PS2..de Grafx zullen dan wel minder zin dan op een überPC, maar ik hoef teminste niet eerst een bank te beroven om em lekker te laten draaien, vanwege de specs...
Gewoon DVD-rometje drin flikkeren, ff w88 en spelen maar... Maargoed..ik heb nou eenmaal liever een console voo rde meeste spellen..en ik ben nogal arm, en kan dus geen PC upgrade betalen...(kkan netaan RA2 aan...)
|
woah sorry, was n beetje te optimistisch, gta3 had 15 wapens en gta VC krijgt er 'maar' 40
![]() hmmm ![]() Bij gamers.nl hebben ze die wel. doh. ![]()
||
Citaat:
btw ik ga um niet kopen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of dat stukje van die .. schrijver? .. die um twee dingen mengt. "It is nothing like pizza and icecream, lazlo" "oh lazlo .. I think ... I hurt my hand .. " Chatterbox ![]() |
![]() |
|
op http://www.rockstargames.com/vicecity/ kan je ook al korte filmpjes bekijken
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lazlo:"And what's that thing you're holding in your hand?" ![]() .. "Lazlo, did she say she was a nanny?" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt uit voor de PC volgend jaar zomer. |
![]() |
|
Tegen de tijd dat dit spel uitkomt, is het alweer pulp! De beelden vind ik nu al tegenvallen en het hele spel; gameplay, missies etc. ,vind ik, ook allemaal hetzelfde. Ze moeten eens met iets nieuws komen. Iets heel nieuws. Dit is gewoon Driver met GTA gemengd!
2 á 3 jaar geleden toen 'The Sims' uitkwam. Een heel nieuw spel, dat was echt ![]() Conclusie: GTA Vice City wordt per definitie al een flop!
|
voor mij was het beste op de radio of die ene van chatterbox met laszlo dat tony opbelt en gaat zeuren over zn moeder
Tony "shes always saying , tony, tony, why aren't you more like ya dad" Laszlo "so tony how do you and your mom..." Tony "hey how d ya know my name, youre tracing this call arent you. You f*cks!. i told you i wanted to stay anonimous!" SUPERLOL! Of die ene reclame van dat schoenen merk dat ze dat jongetje gaan interviewen in bolivia ofzo "yesterday i made a dollar" zegt dat gastje dan. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
grand theft auto vice city Verwijderd | 2 | 23-09-2006 16:44 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Grand Theft 3 + Vice City Voor Xbox ID&T_Radio | 5 | 10-09-2003 20:42 | |
Games |
Grand Theft Auto Vice City voor de pc en de nieuwste GTA tommiegun | 87 | 14-05-2003 21:29 | |
Games |
GTA: Vice City voor PC confirmed! Manus J. van Alles | 8 | 22-12-2002 12:33 |