Oud 22-05-2006, 17:48
Verwijderd
Hoe staan jullie ervoor bij natuurkunde 1,2? Waar gaan jullie voor en wat vinden jullie moeilijk/makkelijk?

Ikzelf sta er wel redelijk voor, ik moet nog wel een flink aantal examens oefenen om mijn doel te halen (8,8). Bovendien doe ik het Compex examen, dus dat zou eenvoudiger uit moeten vallen denk ik. Ik heb de meeste moeite met magnetisme e.d. vooral omdat ik daar weinig opgaven van heb gemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 18:20
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik sta precies een 7,5.. Ik vind licht (vooral lenzen), geluid en fysische informatica het moeilijkst, soms vind ik magnetische velden ook wel pittig, maar voor de rest valt het wel mee..
Ik ga voor de 7,5, maar begin nu wel erg zenuwachtig te raken, heb het gevoel dat ik dat voor bio (duh) maar voor sk ook net niet heb gehaald, maar sk heb ik niet nagekeken op internet (ga ik ook niet doen)
ik heb samengevat goed doorgenomen (ga de onderwerpen die ik lastig vind nog een keer doornemen) en geoefend met de examenbundel en oude examens. Ga ook nog maar de sommen die ik uit het boek heel moeilijk vind van de 'probleemonderwerpen'nog even doornemen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:33
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Ik sta een 8,8; dus ik ga voor de 8,2. Ben bang dat dat niet gaat lukken, overigens. Mechanica-sommen vind ik wel goed te doen, en dingen met massadefecten ook. Magnetisme is inderdaad wel moeilijk, en golven en geluid hangt de ene keer wel, de andere keer niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:34
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik kan niet zo goed specifiek zeggen waar ik moeite mee heb.. ik sta overigens een 7,2 dus ik ga voor de 7,8.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:01
planckton
planckton is offline
Ik sta een 7.6 en ga voor de 7.4. Magnetische velden vind ik t lastigst..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:09
Estar
Estar is offline
Welk onderwerp wordt dit jaar niet behandeld tijdens het examen?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 00:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik sta 5,2 dus een 5,8 is meer dan welkom
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 00:54
Carwasher
Carwasher is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-05-2006 @ 00:45 :
ik sta 5,2 dus een 5,8 is meer dan welkom
SUCCES!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:33
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Vraagje over 1999-II vraag 3: hoe doe je dat? De opgave is o.a. te vinden op de site van Twente http://tomcat.schoolsite.utwente.nl/...ledossier.jsp?

Alvast erg bedankt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:02
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Hoe hebben jullie het examen trouwens geleerd/hoe gaan jullie het leren?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:03
woytek
woytek is offline
oefenen, oefenen en oefenen....

Als je nu nog moet leren zit je fout.. Overigens is het wel handig samenvattingen na te kijken en de belangerijkste formules te behandelen..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:11
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
woytek schreef op 24-05-2006 @ 14:03 :
Als je nu nog moet leren zit je fout..
Wat een onzin, ik heb nog 5 dagen, dan zit ik niet 'fout' als ik nu nog leer. Het zou eerder fout zijn als ik nu níet leerde. (Trouwens, ik heb al heel veel geleerd, 6 examens gemaakt, en de meeste hoofdstukken doorgelezen.)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:13
woytek
woytek is offline
oefenen is iets anders dan leren, lees aub mijn post eens door..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:51
Verwijderd
Citaat:
blubblubblub schreef op 24-05-2006 @ 10:33 :
Vraagje over 1999-II vraag 3: hoe doe je dat? De opgave is o.a. te vinden op de site van Twente http://tomcat.schoolsite.utwente.nl/...ledossier.jsp?

Alvast erg bedankt.
Die vervangingsweerstand? Moet niet al te moeilijk zijn. Je beschouwt heel Texel als een simpele stroomkring met een spanningsbron van 230 V en een vermogen van 13,6 MW.

I = P/U = 13,6 MW/230 V = ...
R = U/I = ...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Carwasher schreef op 24-05-2006 @ 00:54 :
SUCCES!
bedankt!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:20
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
Snees schreef op 24-05-2006 @ 14:51 :
Die vervangingsweerstand? Moet niet al te moeilijk zijn. Je beschouwt heel Texel als een simpele stroomkring met een spanningsbron van 230 V en een vermogen van 13,6 MW.

I = P/U = 13,6 MW/230 V = ...
R = U/I = ...
O, ik heb de vraag niet goed gelezen, ik dacht dat je de vervangingsweerstand van de kabels moest uitrekenen (vraag me niet waarom, het is duidelijk van niet). Dank je wel!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:22
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
woytek schreef op 24-05-2006 @ 14:13 :
oefenen is iets anders dan leren, lees aub mijn post eens door..
Ja, ik weet dat oefenen iets anders is dan leren, maar ik ben ook nog niet klaar met leren. Aangezien ik het meeste al wist, ben ik gelijk begonnen met oefenen, en heb tussendoor dingen herhaald. Maar omdat het zoveel is, lukt het me niet om volgens een goed en niet al te tijdrovend systeem te leren. Vandaar dat ik ook vroeg hoe jullie het leren.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:34
jord-ii
jord-ii is offline
ach man, gewoon alles in je GRM, leren is nutteloos..
stuudje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2006, 18:29
lau87
lau87 is offline
Kan iemand een beetje gokken/inschatten wat compex wordt?
Een systeembord verwacht ik wel...
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 09:46
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Ik raak elke keer in de war wat betreft stroom en plus en min, dus kan iemand mij misschien opheldering geven over het volgende: de stroom in een schakeling (die van plus naar min loopt), bestaat die nou uit elektronen, of uit positieve deeltjes?
In samengevat op bladzijde 30 leggen ze wat uit over een negatief deeltje, maar er staat een positief deeltje getekend. En dit positieve deeltje is I tegengesteld aan v. Betekent dit dat I negatief is? En moet je bij de linkerhandregel je vingers nou richting is of richting v houden?

Merci d'avance
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 11:35
Verwijderd
Dat is stroom in de context van lorentzkrachten F=Bqv.
Bij positief geladen deeltjes zeg je dan dat de stroom dezelfde richting heeft als de snelheid van het deeltje, maar bij negatief geladen deeltjes is de 'stroom' tegengesteld aan de snelheid. Wiskundig gezien gebeurt dat natuurlijk omdat de lading negatief is: een min voor een vector keert de richting om.
In werkelijkheid bestaat stroom in een normale schakeling uit elektronen, maar dat wisten ze in 18.. nog niet (het elektron werd later ontdekt). Daarom loopt een stroom bij natuurkundesommetjes van + naar - (maar bij redoxreacties zie je juist dat elektronen van - naar + lopen).
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 17:37
Verwijderd
Mensen, even een vraagje.

Bij het NA12 examen 2004-II Opgave 1, vraag 3 lijkt het of ik informatie mis. In de vraag wordt gesproken over 'huidige percentages uranium', maar die kan ik nergens in het artikel of waar dan ook in de vraag vinden.

In het correctievoorschrift hebben ze het ineens over 10.000 atomen en een verhouding/percentage van 0,72 en 99,28

Iemand die dit kan verhelderen?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:04
Verwijderd
Binas tabel 25 > Isotopen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:09
Verwijderd
Nu je het zegt, nu zie ik opeens de kolom:

voorkomen in de natuur:

U-235: 0,72
U-238: 99,28

Ook weer lekker helder vandaag

Thanks voor het wijzen op mijn domheid!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 21:12
lau87
lau87 is offline
Weet iemand de algemene formule van dopplerverschuiving?
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
lau87 schreef op 25-05-2006 @ 21:12 :
Weet iemand de algemene formule van dopplerverschuiving?
Staat in Binas tabel 35-3: f = f_b*v/(v-v_b), waar f_b de bronfreq. is, v de geluids/lichtsnelheid van het medium en v_b de bronsnelheid. Voor een 'dubbele doppler' (stroomsnelheid van bloed of terugkaatsend signaal) moet je een factor 2 in zetten en er bestaat ook een benadering voor f als v_b << v, die heb ik hier niet staan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 22:48
lau87
lau87 is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-05-2006 @ 21:39 :
Staat in Binas tabel 35-3: f = f_b*v/(v-v_b), waar f_b de bronfreq. is, v de geluids/lichtsnelheid van het medium en v_b de bronsnelheid. Voor een 'dubbele doppler' (stroomsnelheid van bloed of terugkaatsend signaal) moet je een factor 2 in zetten en er bestaat ook een benadering voor f als v_b << v, die heb ik hier niet staan.
Dat is dopplereffect.
Maar ik heb de dopplerverschuiving al gevonden:
f_d = (2.v_v.f_b)/c . cos(a)
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 15:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Iemand nog tips voor dingen waar je op moet letten enzo? Waar ligt waarschijnlijk de meeste nadruk op in het examen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 15:42
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-05-2006 @ 15:26 :
Iemand nog tips voor dingen waar je op moet letten enzo? Waar ligt waarschijnlijk de meeste nadruk op in het examen?
Sjah, natuurkunde is eigenlijk heel logisch: iets is goed, of iets is fout. Het zijn allemaal inzichtvragen eigenlijk, waarbij je logisch moet nadenken en als gevolg daarvan de juiste formules moet gebruiken. De fouten zitten hem meestal in de details: verkeerde machten of verkeerd intypen in de GRM. Kijk ook altijd naar de hoeveelheid punten die je kan krijgen voor een vraag. 4 punten komen meestal overeen met 3 of 4 stappen. Probeer de vraag dan ook in zo veel stappen op te lossen (ipv minder stappen). En schrijf altijd de gegevens op die je krijgt en de formules die daarbij horen. Krijg je vaak al punten voor
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 28-05-2006 @ 15:42 :
Sjah, natuurkunde is eigenlijk heel logisch: iets is goed, of iets is fout. Het zijn allemaal inzichtvragen eigenlijk, waarbij je logisch moet nadenken en als gevolg daarvan de juiste formules moet gebruiken. De fouten zitten hem meestal in de details: verkeerde machten of verkeerd intypen in de GRM. Kijk ook altijd naar de hoeveelheid punten die je kan krijgen voor een vraag. 4 punten komen meestal overeen met 3 of 4 stappen. Probeer de vraag dan ook in zo veel stappen op te lossen (ipv minder stappen). En schrijf altijd de gegevens op die je krijgt en de formules die daarbij horen. Krijg je vaak al punten voor
oki gewoon redelijk dezelfde aanpak als bij wiskunde dus. als je daar iets moet bewijzen ofzo moet je ook gewoon alles opschrijven wat je weet en je formulekaart gebruiken
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:06
salimpy
salimpy is offline
ik sta een 4.1 waar het aan ligt weet ik echt niet. ik doe heel hard mijn best let altijd op alleen het wil maar op de tentamens maar niet lukken. ik denk dat ik me er gewoon bij neer leg. en ik ga wel proberen om het tot minstens een 5 te halen. heb gelukkig nog een jaartje voor de centrale.
__________________
:P :P :P
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:56
Aesar
Aesar is offline
bedankt voor je bijdrage



ontopic:

morgen is het zover, ik hoop dat er niet teveel optica in voor komt
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:57
salimpy
salimpy is offline
succes morgen!!!!!
__________________
:P :P :P
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
salimpy schreef op 30-05-2006 @ 19:06 :
ik sta een 4.1 waar het aan ligt weet ik echt niet. ik doe heel hard mijn best let altijd op alleen het wil maar op de tentamens maar niet lukken. ik denk dat ik me er gewoon bij neer leg. en ik ga wel proberen om het tot minstens een 5 te halen. heb gelukkig nog een jaartje voor de centrale.
Jij bent 16 en doet eindexamen VWO ?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:00
salimpy
salimpy is offline
jepp we mogen het dit jaar afsluiten. als het niet lukt dan doe ik het in de 6e klas.

ik zit namelijk nog in de 5e. maar omdat onze school gaat sluiten. mogen we het proberen.
__________________
:P :P :P
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:01
salimpy
salimpy is offline
alleen natuurkunde frans en duits!! dit jaar afsluiten
__________________
:P :P :P
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2006, 20:02
salimpy
salimpy is offline
by the way wat is een compexexamen?????
__________________
:P :P :P
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:17
Dzjun
Dzjun is offline
Een COMPuter EXamen...

(een examen op de computer dus ...)

EN ik heb geeeeeeeen zin in natuurkunde... Ik moet er eigenlijk nog best veel aan doen maar ik ben te duf door wiskunde... Morgen dan maar vroeg opstaan ...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:24
salimpy
salimpy is offline
oke thanx
__________________
:P :P :P
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:38
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
5. Natuurkunde 1,2
2006 en 2007
Subdomein C2, Eigentrillingen en golven (28-33)
N.b. Het subdomein C1 behoort dus wel tot de examenstof van natuurkunde 1,2


Eh, goed.. wat houdt dat nou precies in? (Altijd handig als er geen domeinen staan aangegeven in je boeken )
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:43
creatof
creatof is offline
Morgen word nog leuk... ik mag een 0,7 halen voor een 4 gemiddeld
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 01:44
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
he ik heb net de uitwerkingen van 2005-I bekeken en bij vraag 23 ben ik in de war

vraagje bij de formule:

weerstand van een homogene draad: R = (soortelijke weerstand x lengte)/ A

klopt het dat A hier de oppervlakte van de doorsnede van het draad is, en niet de oppervlakte van de hele cilinder (draad)? hoe moet ik dat in hemelsnaam zien als die formule zo in mijn BINAS omschreven staat
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 02:00
lau87
lau87 is offline
Citaat:
bijnageslaagd schreef op 31-05-2006 @ 01:44 :
he ik heb net de uitwerkingen van 2005-I bekeken en bij vraag 23 ben ik in de war

vraagje bij de formule:

weerstand van een homogene draad: R = (soortelijke weerstand x lengte)/ A

klopt het dat A hier de oppervlakte van de doorsnede van het draad is, en niet de oppervlakte van de hele cilinder (draad)? hoe moet ik dat in hemelsnaam zien als die formule zo in mijn BINAS omschreven staat
Ach.. ik had die 2 uur geleden ook gemaakt.
A is inderdaad de doorsnede van het draad.
A is ook te berekenen via A = 1/4 pi d^2 waarin d dus diameter van draad is.
Afijn.. maar nu een vraag terug nu ik toch bezig ben. Waarom moet l = 2x10 meter zijn?
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 02:06
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
lau87 schreef op 31-05-2006 @ 02:00 :
Ach.. ik had die 2 uur geleden ook gemaakt.
A is inderdaad de doorsnede van het draad.
A is ook te berekenen via A = 1/4 pi d^2 waarin d dus diameter van draad is.
Afijn.. maar nu een vraag terug nu ik toch bezig ben. Waarom moet l = 2x10 meter zijn?
ben je bij dezelfde vraag? l=0,45 meter?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 02:21
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
ik heb nog een vraagje... hoe komen ze bij vraag 25 aan de formule

Autoomfysica wien: lebda(max) x T = kw

waarom gebruiken ze lebda(max) = 960 nm? staat lebda(max) voor de golflengte bij de maximale intensiteit of wat? ik snap het niet... waar staat de maximale bij lebda voor, wat moet maximaal zijn? want er staan grotere golflengtes weergegeven zoals 1600 nm

en als lebda(max) voor de golflengtes met maximale intensiteit staat... moet je dan altijd kijken bij welke golflengte de intensiteit het hoogst is, en welke formule kun je daarvoor gebruiken? of komen deze dingen niet aan de orde?


ow en nog iets... als je bij een significantie iets moet afronden bijv. 14,4 wordt 14 schrijf je dan op m = 14 kg of m = 1,4 x 10^1 kg?

ow en nog een vraagje:

moet je bij berekeningen de eenheden in de berekeningen zetten?

bijv: s(5) = 5 m/s x 5 s = 25 m
of gewoon
s(5) = 5 x 5 = 25 m

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 02:58.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 10:46
woytek
woytek is offline
Citaat:
bijnageslaagd schreef op 31-05-2006 @ 02:21 :
ik heb nog een vraagje... hoe komen ze bij vraag 25 aan de formule

Autoomfysica wien: lebda(max) x T = kw

waarom gebruiken ze lebda(max) = 960 nm? staat lebda(max) voor de golflengte bij de maximale intensiteit of wat? ik snap het niet... waar staat de maximale bij lebda voor, wat moet maximaal zijn? want er staan grotere golflengtes weergegeven zoals 1600 nm

en als lebda(max) voor de golflengtes met maximale intensiteit staat... moet je dan altijd kijken bij welke golflengte de intensiteit het hoogst is, en welke formule kun je daarvoor gebruiken? of komen deze dingen niet aan de orde?


ow en nog iets... als je bij een significantie iets moet afronden bijv. 14,4 wordt 14 schrijf je dan op m = 14 kg of m = 1,4 x 10^1 kg?

ow en nog een vraagje:

moet je bij berekeningen de eenheden in de berekeningen zetten?

bijv: s(5) = 5 m/s x 5 s = 25 m
of gewoon
s(5) = 5 x 5 = 25 m
labda max is de labda waarbij de energie maximaal is. Dan kan je de constante van wien gebruiken bij het berekenen van de temepratuur, of andersom.

14kg is gewoon goed, gebruik 10^iets bij zoiets:

2 significantie: 1200kg
dus 1,2 * 10^3

Probeer op je toets zoveel mogenlijk eenheden te zetten, hierdoor kan je punten iig veilig stellen en houd je overzicht.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 10:52
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
woytek schreef op 31-05-2006 @ 10:46 :
labda max is de labda waarbij de energie maximaal is. Dan kan je de constante van wien gebruiken bij het berekenen van de temepratuur, of andersom.

14kg is gewoon goed, gebruik 10^iets bij zoiets:

2 significantie: 1200kg
dus 1,2 * 10^3

Probeer op je toets zoveel mogenlijk eenheden te zetten, hierdoor kan je punten iig veilig stellen en houd je overzicht.
thanks nog een vraagje... bij examen 2005-I bij opgave 3... waarom vullen ze bij de massa 5,5 x 10^-3 in? het enige in de tekst dat ik kan vinden is 6.2 g...

ow en nog iets.. in het boek schrijven ze dingen altijd als bijv. 5 m x s^-1 maar kun je ook gewoon 5 m/s schrijven? vind ik makkelijker

ow en nog iets.... de brekingswet is dat

sin i / sin r = n (staat zo in mijn BINAS)

of

sin i / sin r = 1/n (staat zo in mijn samenvattingboekje)
edit: oh dat eerste is vast van lucht naar stof en dat tweede van stof naar lucht?

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:09
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
bijnageslaagd schreef op 31-05-2006 @ 10:52 :
oh dat eerste is vast van lucht naar stof en dat tweede van stof naar lucht?
Ja. En je mag gewoon m/s in die gevallen (persoonlijk vind ik dat makkelijk en 't geeft meer overzicht).

(Op je eerste vraag weet ik het antwoord niet, though )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:11
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 31-05-2006 @ 12:09 :
Ja. En je mag gewoon m/s in die gevallen (persoonlijk vind ik dat makkelijk en 't geeft meer overzicht).

(Op je eerste vraag weet ik het antwoord niet, though )
thanks man ik vind dit echt eng... ik heb helemaal niet het gevoel dat ik me goed heb voorbereid maar wil een 6 halen zodat ik een 7 sta... maar ja zolang ik ruim boven een 4 haal ben ik tevreden want dan ben ik iig geslaagd
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 17:16
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
shit man, ik had geen tijd meer voor die laatste opgave
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VWO examenstof natuurkunde 1,2 vwo
Land_of_spirits
7 25-05-2006 20:52
VWO Natuurkunde 1,2
Bloedpropje
56 17-06-2005 22:09
Huiswerkvragen: Exacte vakken [Natuurkunde] De appel en de aarde
Verwijderd
12 08-09-2003 22:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken Hoe moeilijk is Natuurkunde in de 2e fase????
Narrator
9 25-04-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.