|
|
||
|
Citaat:
volgens mij valt het plot tot nu toe nogsteeds binnen 20 zinnen te vertellen dus ik zie het ingewikkelde niet echt
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar via de hanso site kan je lezen dat ze zich bezig houden met een of ander zoölogisch experiment dus het zal me niet verbazen dat er een onderzoeksstation is met dieren ofzo..die nu los lopen omdat er blijkbaar iets is fout gegaan.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En van dat dierengedoe; precies wat ik niet meer leuk vind nu, dan staat er dus op die hanzo site iets van een experiment met dieren, je kunt daar dus best clue's uit halen, maar ik vind dat dat soort dingen gewoon bvij de serie zouden moeten blijven en niet met allemaalextra dingetjes. Beetje uitmelken van de hype vind ik... Maar ik vind t nog steeds leuk hoor
|
|
||
|
Citaat:
denk ik
|
|
|
|
Matige aflevering jammer genoeg weer.
Alleen die boot op het einde hier preview voor volgend week. http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm Maar wat ik lees over de finale volgend week, moet het beter worden dan vorig jaar finale. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
|
|
http://www.lostlinks.net/whispers.htm
iemand dat al ooit gelezen? blijkbaar zitten er nogal wat verborgen dingen in de geluidssporen, soms is het verstaanbaar maar vaak ook niet...
|
|
||
|
Citaat:
Ergens zit ik nu te denken dat 'The others' ook gewoon slachtoffers zijn van een ramp, en dat er nog een derde partij op 't eiland zit, die de *echte* 'others' zijn, waarvan zij ook gewoon last hebben. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() En dat deze 'others' nu denken dat ze de echte 'others' te pakken hebben, maar dat er eigenlijk nog andere zijn dus, die de echte slechteriken zijn ofzo... Maar ik zou niet weten waarom ze dan specifiek Jack, Sawyer, Kate en Hurley willen. Die eerste drie kan ik inkomen, omdat ze denken dat zij de leiders zijn, maar als ze ze daarom willen zouden ze als 3e Sayid of Locke hebben moeten nemen (waar zou die trouwens stiekem heen aan t lopen zijn? Ik denk Henry zoeken). Maar Hurley dus...misschien vanwege zijn cijfergedoe? Mja, dan zouden ze dus weer niet een andere slachtoffergroep zijn, als ze van de nummers afweten... ingewikkeld allemaal hoor hihi ![]() Ik vond t verder wel een interessante aflevering. Alleen Michael moet echt oprotten. Wel cool dat Sayid en Ecko allebei snappen dat hij t gedaan heeft
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Kimmel |
||
|
|
||
|
Citaat:
Mja, die is ook over 45min klaar zie ik nu ![]() Maar dan kan ik m niet meer kijken, moet naar de verjaardag van m'n opa...naja vanavond dan maar
|
|
||
|
Citaat:
heheVeel plezier ermee in ieder geval. Ik heb ze nu allebei gezien en het is echt een goede finale en belooft weer een heel nieuw concept voor het volgende seizoen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het feit dat die voet maar vier tenen had vond ik nog niet eens zo disturbing. Dat daar ooit een ontzettend groot standbeeld heeft gestaan wel. We weten niet wat er met de hatch gebeurd is, maar ik kan me niet voorstellen dat het hele electromagnetisme gebeuren nu ineens opgelost is? We weten nu eindelijk waardoor het vliegtuig gecrasht is, maar het is me allemaal iets te logisch. Als dat echt de rede is van de crash, hoe verklaren we dan de links tussen alle overlevenden, en het feit dat "the others" de namen van iedereen hebben. Ben benieuwd wat er met Jack, Kate en Sawyer gaat gebeuren. Zijn toch 3 belangrijke characters. Ik vond het een érg goede season finale. Op niveau van die van vorig jaar |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=MN4_k...ugh%20mcintyre
Interview met de hanso foundation, gisteravond bij Jimmy Kimmel
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
T begint er toch wel sterk op te lijken dat DEZE theorie toch behoorlijk goed kan kloppen..neem even de tijd om het door te lezen (t is heel wat) en laat je mening horen!
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Mocht deze theorie waar zijn, dan heeft het mij nu wel veel overzichtelijkheid gegeven voor hoe ik naar de serie kijk de volgende keer, al is het natuurlijk wel jammer dat ik dat dan nu weet inplaats van dat je er in de loop van de seizoenen achter komt
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Lost #3 Vinniebar | 412 | 30-06-2010 21:45 | |
| Films, TV & Radio |