Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 11:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 15-05-2006 @ 11:35 :
Idd.
Ik vind t allemaal erg ingewikkeld worden.

volgens mij valt het plot tot nu toe nogsteeds binnen 20 zinnen te vertellen dus ik zie het ingewikkelde niet echt
Oud 15-05-2006, 11:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Carn schreef op 15-05-2006 @ 11:54 :

volgens mij valt het plot tot nu toe nogsteeds binnen 20 zinnen te vertellen dus ik zie het ingewikkelde niet echt
Nou; sommige onverklaarbare dingen van Seizoen 1 zijn nog steeds niet opgelost en er komen alleen maar meer dingen bij. Ik vraag me nog steeds af waar die ijsbeer vandaan komt.
Oud 15-05-2006, 13:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-05-2006 @ 11:58 :
Nou; sommige onverklaarbare dingen van Seizoen 1 zijn nog steeds niet opgelost en er komen alleen maar meer dingen bij. Ik vraag me nog steeds af waar die ijsbeer vandaan komt.
of dat paard

maar via de hanso site kan je lezen dat ze zich bezig houden met een of ander zoölogisch experiment dus het zal me niet verbazen dat er een onderzoeksstation is met dieren ofzo..die nu los lopen omdat er blijkbaar iets is fout gegaan.
Oud 15-05-2006, 22:33
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik kwam dit tegen, Damon Lindelof en Carlton Cuse over Libby, zeer interessant. Ana-Lucia ook trouwens.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 15-05-2006 om 22:40.
Oud 16-05-2006, 00:20
Carn
Carn is offline
yeah, libby's verhaal wordt nog verteld dmv flashbacks, zou nogal zuur zijn als die lijn niet werd opgelost.
Oud 16-05-2006, 08:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 15-05-2006 @ 11:54 :

Nee ik bedoel ook niet ingewikkeld, maar zoals gezegd, er zijn veel zaken die onopgelost blijven, waarvan het nu op dit moment lijkt alsof ze dat ook niet meer gaan oplossen. Maar dat zal niet, zal wel weer op t meest onverwachte moment komen
En van dat dierengedoe; precies wat ik niet meer leuk vind nu, dan staat er dus op die hanzo site iets van een experiment met dieren, je kunt daar dus best clue's uit halen, maar ik vind dat dat soort dingen gewoon bvij de serie zouden moeten blijven en niet met allemaalextra dingetjes.
Beetje uitmelken van de hype vind ik...

Maar ik vind t nog steeds leuk hoor
Oud 16-05-2006, 20:12
Verwijderd
kvraag me nog af wat dat wolkje met die kettingen is.. die zag je meer in s1 dan in s2 tho
Oud 17-05-2006, 13:54
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Aflevering 21 was ook weer een mooie aflevering....

Ik had alleen wel verwacht dat ze in die televisieruimte wel zouden kijken naar opnamebeelden van de hatch ofzoiets...want die gast van Darma zei immers dat alles opgenomen moet worden, ook al lijkt het niet bruikbaar (maargoed misschien gebeurde dit aan de hand van video's, en er was niemand mee te vinden voor lange tijd) Maar anders had men kunnen zien dat Michael alles gedaan had! En ik had ook even verwacht dat men Michael door het beeld zouden zien lopen om alsnog Libby te killen...maargoed dat gebeurde allemaal niet

Ben benieuwd hoe het allemaal verder loopt nog dit seizoen
Oud 17-05-2006, 14:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 16-05-2006 @ 20:12 :
kvraag me nog af wat dat wolkje met die kettingen is.. die zag je meer in s1 dan in s2 tho
cerberus

denk ik
Oud 18-05-2006, 16:49
Dexter_M
Dexter_M is offline
Matige aflevering jammer genoeg weer.
Alleen die boot op het einde

hier preview voor volgend week.
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm

Maar wat ik lees over de finale volgend week, moet het beter worden dan vorig jaar finale.
Oud 18-05-2006, 19:05
Blubje
Blubje is offline
Owja, er is vandaag natuurlijk alweer een nieuwe episode
Zomaar vergeten Maar ff donwloaden dan...
Oud 18-05-2006, 22:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 18-05-2006 @ 16:49 :
Matige aflevering jammer genoeg weer.
Alleen die boot op het einde

hier preview voor volgend week.
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm

Maar wat ik lees over de finale volgend week, moet het beter worden dan vorig jaar finale.
Matig? Ik vond het wel een goede aflevering. Niks nieuws geleerd (nou ja, niet iets wat ik niet verwachte) maar ik vond het toch wel een paar goede momenten hebben:

Spoiler
Oud 18-05-2006, 23:39
Dexter_M
Dexter_M is offline
En die kamer waar ze het over had die zwarte vrouw
Oud 19-05-2006, 14:11
Carn
Carn is offline
http://www.lostlinks.net/whispers.htm

iemand dat al ooit gelezen? blijkbaar zitten er nogal wat verborgen dingen in de geluidssporen, soms is het verstaanbaar maar vaak ook niet...
Oud 19-05-2006, 14:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Carn schreef op 18-05-2006 @ 22:13 :
Matig? Ik vond het wel een goede aflevering. Niks nieuws geleerd (nou ja, niet iets wat ik niet verwachte) maar ik vond het toch wel een paar goede momenten hebben:
Vergeet niet dat Walt heeft geroepen dat 'The others' zich maar voordoen voor iemand anders.

Ergens zit ik nu te denken dat 'The others' ook gewoon slachtoffers zijn van een ramp, en dat er nog een derde partij op 't eiland zit, die de *echte* 'others' zijn, waarvan zij ook gewoon last hebben.
Oud 19-05-2006, 14:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-05-2006 @ 14:14 :
Vergeet niet dat Walt heeft geroepen dat 'The others' zich maar voordoen voor iemand anders.

Ergens zit ik nu te denken dat 'The others' ook gewoon slachtoffers zijn van een ramp, en dat er nog een derde partij op 't eiland zit, die de *echte* 'others' zijn, waarvan zij ook gewoon last hebben.
ja, ik geloof zelf ook dat er 3 partijen op het eiland zijn
Oud 19-05-2006, 16:06
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Carn schreef op 19-05-2006 @ 14:23 :
ja, ik geloof zelf ook dat er 3 partijen op het eiland zijn
Was dat niet al een aantal afleveringen duidelijk?
Oud 19-05-2006, 23:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-05-2006 @ 14:14 :

Dta denk ik dus ook
En dat deze 'others' nu denken dat ze de echte 'others' te pakken hebben, maar dat er eigenlijk nog andere zijn dus, die de echte slechteriken zijn ofzo...
Maar ik zou niet weten waarom ze dan specifiek Jack, Sawyer, Kate en Hurley willen. Die eerste drie kan ik inkomen, omdat ze denken dat zij de leiders zijn, maar als ze ze daarom willen zouden ze als 3e Sayid of Locke hebben moeten nemen (waar zou die trouwens stiekem heen aan t lopen zijn? Ik denk Henry zoeken). Maar Hurley dus...misschien vanwege zijn cijfergedoe? Mja, dan zouden ze dus weer niet een andere slachtoffergroep zijn, als ze van de nummers afweten... ingewikkeld allemaal hoor hihi

Ik vond t verder wel een interessante aflevering. Alleen Michael moet echt oprotten. Wel cool dat Sayid en Ecko allebei snappen dat hij t gedaan heeft
Oud 22-05-2006, 22:54
Verwijderd
als je goed kijkt zie je in dat 'others' camp overlevende van de vliegtuig crash rondwandelen..
Oud 23-05-2006, 00:15
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Kwam dit zonet tegen. Voor de liefhebber zal ik maar zeggen:

Ubisoft Developing Lost Video Game
Source: Ubisoft May 22, 2006

Today Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, announced a long-term worldwide licensing agreement with Touchstone Television to develop and publish a video game based on the Emmy Award-winning television series Lost. Developed by Ubisoft's award-winning Montreal studio and scheduled to hit retail shelves worldwide in 2007, the game will be offered for home and portable consoles as well as PCs.

"We are delighted to work with Bryan Burk, one of the biggest producers in Hollywood and with Touchstone Television," said Yves Guillemot, chief executive officer of Ubisoft. "That they have chosen us for the adaptation of the cult series 'Lost' is the best homage that a producer can make to the creativity of Ubisoft."

"This deal is another example of how truly powerful the 'Lost' brand is," said Bruce Gersh, senior vice president, business development, ABC Entertainment and Touchstone Television. "We are excited to work together with Ubisoft to create a gaming experience that will allow fans to further immerse themselves into the mysteries and intrigues of the series."

"The creative appeal of 'Lost' transcends borders with its character driven stories and addictive mysterious mythology," said Julia Franz, executive vice president, Touchstone Television. "It's not enough for fans worldwide to just watch 'Lost,' the game is a wonderful opportunity to organically extend this creative phenomenon into an interactive consumer experience."

"Many of us on 'Lost' have been hardcore gamers for years and the chance to work with Ubisoft, a company behind some of our favorite titles, has excited us to no end," said Lost executive producer Bryan Burk. "With the ability to tell new interactive stories within the 'Lost' universe, we're giddy to be developing a game that, once completed, will be as engaging and fun to play as it is to create."

J.J. Abrams and Damon Lindelof co-created Lost and also serve as executive producers, along with Bryan Burk, Jack Bender and Carlton Cuse. Lost, which is filmed entirely on location in Hawaii, is from Touchstone Television.
Oud 23-05-2006, 11:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 22-05-2006 @ 22:54 :
als je goed kijkt zie je in dat 'others' camp overlevende van de vliegtuig crash rondwandelen..
Echt waar? Niet op gelet, vandaag nog maar eens ff goed gaan bekijken dan!
Oud 23-05-2006, 17:02
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 22-05-2006 @ 22:54 :
Ik dacht dat ik Desmond zag zitten maar volgens mij heb ik het fout. Ik weet het alleen niet zeker
Oud 24-05-2006, 21:44
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
More Girl Power for Lost

Source: The Hollywood Reporter May 24, 2006

The Hollywood Reporter says that ABC's Lost is looking for two new actresses to join the cast for season three (season two spoiler ahead!) in the wake of the demise of Michelle Rodriguez's Ana-Lucia and Cynthia Watros' Libby. The two-hour finale of season two airs tonight on the network.

------

Vink wel leuk, nieuwe leuke meiden...En waar die dan "uit de lucht vallen" of dat ze van the others zijn of andere overlevenden of wat dan ook ben ik benieuwd naar

En vanavond de finale, dat word morgen meteen torrenten
Oud 25-05-2006, 01:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 24-05-2006 @ 21:44 En vanavond de finale, dat word morgen meteen torrenten
ik heb expres mn wekker gezet zodat ik sochtends kan torrenten en als ik wakker wordt dat ie dan binnen is
Oud 25-05-2006, 01:37
Carn
Carn is offline
http://www.youtube.com/watch?v=fmWzBP-J1mo

hurley: fragrence for men
Oud 25-05-2006, 02:22
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-05-2006 @ 01:37 :
http://www.youtube.com/watch?v=fmWzBP-J1mo

hurley: fragrence for men

Kimmel
Oud 25-05-2006, 07:49
Frostbite
Frostbite is offline
Jezus ik zet hier echt het wereldrecord traag downloaden neer.
Oud 25-05-2006, 10:16
Blubje
Blubje is offline
Nu begonnen met dowloaden. Wel irritant dat ze de episodes hebben opgesplitst in 2 bestanden en er niet gewoon 1 700mb bestand van hebben gemaakt...(tenzij ze ook echt zijn uitgezonden als 2 aparte episodes, dan is t logisch natuurlijk )
Ben echt benieuwd!
Mijn download gaat ook echt enorm traag
Zijn de VTV bestanden, ff kijken of die van EZTV sneller gaan
Oud 25-05-2006, 10:26
Verwijderd
Rip die 'k gedownload had was gewoon 1 bestand van 700 mb
Wat een finale zeg, beter dan 't eerste seizoen iig
Oud 25-05-2006, 10:30
Frostbite
Frostbite is offline
Ze zijn als 2 aparte afleveringen uitgezonden maar er is inmiddels ook een release waar ze allebei inzitten. Als het goed is kan ik over tien minuten eindelijk beginnen met het kijken van de eerste aflevering. Om daarna weer een uur te wachten op de tweede.
Oud 25-05-2006, 11:25
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 25-05-2006 @ 10:30 :
Ze zijn als 2 aparte afleveringen uitgezonden maar er is inmiddels ook een release waar ze allebei inzitten. Als het goed is kan ik over tien minuten eindelijk beginnen met het kijken van de eerste aflevering. Om daarna weer een uur te wachten op de tweede.
Bij mij is de 2e nu juist al klaar, de 1e nog niet Mja, die is ook over 45min klaar zie ik nu
Maar dan kan ik m niet meer kijken, moet naar de verjaardag van m'n opa...naja vanavond dan maar
Oud 25-05-2006, 13:50
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Blubje schreef op 25-05-2006 @ 11:25 :
Bij mij is de 2e nu juist al klaar, de 1e nog niet Mja, die is ook over 45min klaar zie ik nu
Maar dan kan ik m niet meer kijken, moet naar de verjaardag van m'n opa...naja vanavond dan maar
hehe

Veel plezier ermee in ieder geval. Ik heb ze nu allebei gezien en het is echt een goede finale en belooft weer een heel nieuw concept voor het volgende seizoen.
Oud 25-05-2006, 13:57
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik ben zo vet benieuwd

Hij download nu

Ik kom hier niet meer terug voor ik ze zelf gezien heb, want ik wil alles zelf "voor het eerst" zien voordat ik er over lees
Oud 25-05-2006, 15:16
Carn
Carn is offline
idd..ik hou mezelf met moeite weg van fora en spoilers

nog half uurtje en ik ga genieten
Oud 25-05-2006, 15:54
Dexter_M
Dexter_M is offline
Waren weer 2 erg goede aflevering.
Alleen het achtergrond verhaal van Desmond kon me niet echt boeien.
En dat het kamp gewoon nep was echt super
En dan dat grote standbeeld van de voet met 4 tenen .
Volgend jaar eindelijk geen hatch gezeik meer, maar wel erg vaag met dat geluid en dat vaage licht.
Micheal zullen we ook niet meer terug zien denk ik, maar wel apart dat die precies op 125 graden moest blijven anders kwam die niet weg .

Benieuw naar seizoen 3
Oud 25-05-2006, 16:47
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 24-05-2006 @ 21:44 :
More Girl Power for Lost

Source: The Hollywood Reporter May 24, 2006

The Hollywood Reporter says that ABC's Lost is looking for two new actresses to join the cast for season three (season two spoiler ahead!) in the wake of the demise of Michelle Rodriguez's Ana-Lucia and Cynthia Watros' Libby. The two-hour finale of season two airs tonight on the network.

------

Vink wel leuk, nieuwe leuke meiden...En waar die dan "uit de lucht vallen" of dat ze van the others zijn of andere overlevenden of wat dan ook ben ik benieuwd naar

En vanavond de finale, dat word morgen meteen torrenten
Oeeh, ik ga auditie doen
Oud 25-05-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
puta_madre schreef op 25-05-2006 @ 15:54 :
Waren weer 2 erg goede aflevering.
Alleen het achtergrond verhaal van Desmond kon me niet echt boeien.
En dat het kamp gewoon nep was echt super
En dan dat grote standbeeld van de voet met 4 tenen .
Volgend jaar eindelijk geen hatch gezeik meer, maar wel erg vaag met dat geluid en dat vaage licht.
Micheal zullen we ook niet meer terug zien denk ik, maar wel apart dat die precies op 125 graden moest blijven anders kwam die niet weg .

Benieuw naar seizoen 3
Achtergrond verhaal van Desmond was wel okay; ik vond het niet saai ofzo.

Het feit dat die voet maar vier tenen had vond ik nog niet eens zo disturbing. Dat daar ooit een ontzettend groot standbeeld heeft gestaan wel.

We weten niet wat er met de hatch gebeurd is, maar ik kan me niet voorstellen dat het hele electromagnetisme gebeuren nu ineens opgelost is?

We weten nu eindelijk waardoor het vliegtuig gecrasht is, maar het is me allemaal iets te logisch. Als dat echt de rede is van de crash, hoe verklaren we dan de links tussen alle overlevenden, en het feit dat "the others" de namen van iedereen hebben.

Ben benieuwd wat er met Jack, Kate en Sawyer gaat gebeuren. Zijn toch 3 belangrijke characters.

Ik vond het een érg goede season finale. Op niveau van die van vorig jaar
Oud 25-05-2006, 18:33
Carn
Carn is offline
ja het laat nog veel onbeantwoord. Het feit dat ze niks hebben uitgelegd over b.v. het 'monster' etc kan ik best mee leven, dat komt nog wel een keer. Maar even dingen die wel zijn behandeld:

Over de System Failure / Vliegtuigcrash

- Desmond was te laat met het invoeren van de code, en het vliegtuig is ook op die dag gecrashed. Het is nog steeds niet "bevestigd" dat die system failure de reden was van de crash.

- Ik vind het nogsteeds frappant dat de overlevenden van de crash er practisch ongeschonden van af zijn gekomen.

- Momenteel ga ik er van uit dat toen Desmond de sleutel omdraaide dat er een hele grote EMP (electro-magnetic-pulse) plaatsvond (en geen explosie). Zou ook verklaren waarom die hatch omhoog vloog en weer op het strand neer kwam. Een explosie zou ook wel iets van rook hebben achtergelaten. Vreemd dat Charlie deed alsof er niks was gebeurd.

- Is het magnetisch veld nu weg? Als dat het geval is dan kan het zijn dat Locke weer verlamd is en Rose weer kanker heeft; want blijkbaar had het een helende functie.

Pearl Station

- Desmond heeft waarschijnlijk gelijk dat Locke het verkeerd had beredeneerd. Het monitoren van Swan Station is waarschijnlijk echt gewoon een psychologisch experiment aangezien de buizen met die logboeken gewoon op een loze dumpplek uitkwamen.

The Others

- Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het een groepje wetenschappers zijn die wegens het "Incident" zelf ook vast zitten op het eiland, maar nog steeds orders hebben om bepaalde expirementen te voltooien.

- Het nep-kamp was wel te verwachten, gewoon een extra middel om Michael te overtuigen.

- Deze expirementen zijn voornamelijk biologisch/genetisch van aard, aangezien ze met medicijnen aan het pielen zijn en toendertijd ook Claire's baby wilden hebben. Ook Rousseau's verhaal over dat mensen ziek werden en Kelvin's argument dat je een infectie oploopt buiten klinken wel logisch. Misschien dat het "Incident" een soort virus-uitbraak is geweest?

- Henry is blijkbaar een of de leider van de groep. Ik vind het toch raar dat hij zelf als spion is gegaan en niet iemand anders. Misschien omdat het met Ethan toen was misgegaan? Ik geloof ook dat het niet zijn bedoeling is om Jack/Sawyer/Kate echt pijn aan te doen. Hopelijk krijgen we dus flink wat te weten over de activiteiten van The Others.

- Het feit dat Walt zegt dat hij 'goed' behandeld is laat mij geloven dat de aard van de tests die hij moest doen (of ondergaan) iig niet kwaadaardig is. Misschien zijn de tests die Walt moest doen juist psychologisch van aard? Hij heeft iig bepaalde gaves.

Libby

- Dankzij Libby is Desmond op het eiland beland. Libby was ook aanwezig in het de inrichting waar Hurley zat. Ik denk zelf dat ze 100% gezond is en een soort 'recruiter' is die bepaalde personen moet traceren en zorgen dat ze op het Eiland komen. Klinkt vergezocht, maar goed.

Penelope Widmore

- Dochter van de baas van Widmore Industries (Charles Widmore). Blijkbaar heeft ze genoeg geld om Desmond te traceren. Widmore Industries heeft geheid wat met Hanso/Dharma te maken. Ik denk dat Penelope het bedrijf heeft overgenomen en nu probeert te achterhalen wat er met Desmond is gebeurd. Ze weet iig wel dat Electromagnetisme van belang is dus het lijkt mij dat meer van het gebeuren af weet dan wij.

Het standbeeld

Geen idee.

Tijdsverloop

Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken. Het vliegtuig crashte in september 2004 en er zijn nu ongeveer 60/65 dagen verstreken. Ik heb het vermoeden dat de tijd in de "echte" wereld (Penelope) wel gewoon doorloopt. Ik weet niet wie The Langoliers heeft gezien/gelezen van Stephen King maar het kan best dat toen Desmond zei dat er "niks" was dat dat komt omdat hij in een andere tijdsfase zit. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 18:51.
Oud 26-05-2006, 00:54
Thunder Child
Thunder Child is offline
Ik ben ervan overtuigd dat Jack, Kate en Sawyer ergens heengebracht worden waar een cocktailfeestje zal zijn.
Oud 26-05-2006, 02:57
Verwijderd
kutaflevering..

meer nieuwe vragen dan goede antwoorden..

dit word weer wachten op nieuwe seizoen...
Oud 26-05-2006, 03:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef op 26-05-2006 @ 02:57 :
kutaflevering..

meer nieuwe vragen dan goede antwoorden..

dit word weer wachten op nieuwe seizoen...
waar zou je dan antwoord op willen hebben?
Oud 26-05-2006, 04:28
Dexter_M
Dexter_M is offline
http://www.youtube.com/watch?v=MN4_k...ugh%20mcintyre

Interview met de hanso foundation, gisteravond bij Jimmy Kimmel
Oud 26-05-2006, 08:13
Verwijderd
T begint er toch wel sterk op te lijken dat DEZE theorie toch behoorlijk goed kan kloppen..neem even de tijd om het door te lezen (t is heel wat) en laat je mening horen!
Oud 26-05-2006, 11:08
Blubje
Blubje is offline
Ik ga nog geen verder posts over de episode lezen!
Ik ga m straks kijken, eindelijk!!!
Oud 26-05-2006, 13:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 26-05-2006 @ 04:28 :
http://www.youtube.com/watch?v=MN4_k...ugh%20mcintyre

Interview met de hanso foundation, gisteravond bij Jimmy Kimmel
hehe lekker nep, wel grappig.
Oud 26-05-2006, 13:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoegaarden schreef op 26-05-2006 @ 08:13 :
T begint er toch wel sterk op te lijken dat DEZE theorie toch behoorlijk goed kan kloppen..neem even de tijd om het door te lezen (t is heel wat) en laat je mening horen!
die heb ik een tijdje terug al gezien ja en heeft inderdaad wel wat mogelijke punten, alhoewel de finale wel wat dingen onderuit haalt.
Oud 26-05-2006, 13:47
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Hoegaarden schreef op 26-05-2006 @ 08:13 :
Interessant en als je het echt goed in je opneemt ook heel duidelijk, logisch en maakt al het vreemde in de serie vrijwel verklaarbaar

Mocht deze theorie waar zijn, dan heeft het mij nu wel veel overzichtelijkheid gegeven voor hoe ik naar de serie kijk de volgende keer, al is het natuurlijk wel jammer dat ik dat dan nu weet inplaats van dat je er in de loop van de seizoenen achter komt
Oud 26-05-2006, 19:09
Carn
Carn is offline
trouwens, was die puls nou het gevolg dat Locke niet de code in had gevoerd of dat Desmond de sleutel om draaide?
Oud 26-05-2006, 19:17
Carn
Carn is offline
Oud 26-05-2006, 19:21
Marcade
Marcade is offline
-_-;

Alsof jij niet naar kate's borsten zou grijpen als je de kans had?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten