![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ik tegenwoordig max 10 keer op n dag.. vroeger was dat wel wat meer :-P
|
![]() |
Man ik wist niet dat jongens zo veel een stijve hadden. Maar er is een keer een topic geweest over hoe jongen hun piemel in hun onderbroek dragen. Stel, je draagt em omhoog, of naar de zijkant, en je krijgt een stijve. En je hebt net zo'n gewone (best wel strakke) onderbroek aan. Doet het dan geen pijn????
*misschien een beetje domme vraag, maar ok ![]() Lh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
uhm, ik weet niet hoe vaak op een dag, verschilt heel veel. Stuk of 7 keer op een dag denk ik? Verbergen is geen probleem..... laatste tijd draag ik veel van die 'iets' strakkere boxershorts, houdt alles bij elkaar en omlaag, hehe. Maar op school ofzo gaat ie nooit volle kracht vooruit! stel je voor....
![]() Ik denk dat ie gewoon ff komt om de 'spiertjes' te strekken ![]() Maar over het algemeen houd ik um goed onder controle.... |
![]() |
|
![]() |
Ja ODOL ja, dat heb ik ook vaak. En dan nog zo 3 to 5 keer op een dag ongeveer (ik tel ze eigenlijk nooit...
![]() Ik persoonlijk heb geen erectie vriendelijke broeken. Ik 'draag naar onder' en bij erectie is ie maar al te duidelijk. veel té duidelijk, bij mij helpt het dan alleen als ik een lange trui of t-shirt aanheb. Of ik moet hem op een privé moment omhoog werken, dan valt ie minder op. Adiós! [Dit bericht is aangepast door Vraag (14-01-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |