| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar ik heb het toch niet aangedurfd.Ook zo dom om je fetakaas in de kast te zetten   (Trouwens in het ziekenhuis hanteren ze deze vuisregel: melk 1 uur buiten de koelkast, betekent 1 dag minder houdbaar. Maar dat is wel heel streng hoor) 

Ach meid, hij komt heus wel over je heen..! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik at vandaag volkoren macaroni elleboogjes met groenten en een tomatensaus (en geraspte kaas). 

De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

on topic: CHILLI CON CARNE (maar dan zonder carne) dusseuh, chilli con euhm nog meer chilli ![]() met brood uiteraard. en morgen nog meer want er waren geen kleine blikjes rode bonen meer. 

deegrol -=- DUVEL -=- *is lief* 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

. Yuy.

All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin | 

Wat eten we vandaag? #2 Mr Soija  | 500 | 31-03-2017 18:47 | |
| Verhalen & Gedichten | 

Mijn eigen boeken Demipet660  | 6 | 04-09-2015 07:41 | |
| Verhalen & Gedichten | 

[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend  | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Verhalen & Gedichten | 

[ begin verhaal ] nog geheel zónder titel shameonme  | 12 | 08-08-2003 11:52 | |