| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Twee hotte meiden, dat zie je niet vaak natuurlijk ![]() En de film was ook zo *yummie*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
(ik vind het ook altijd onzin als dat niet mag bij mensen, gelukkig heb ik er zelf nooit last van)OT: ik ben helemaal alleen thuis en ik heb juist geen zin om alleen thuis te zijn. Vorige week zaterdag ook al helemaal alleen en vooral op zaterdagen is dat kut |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hier alles goed, zo lekker uit!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Helemaal goed! Gisteren lekker wezen stappen met mijn zusje en vanavond een meidenavond gehad. En één van de fijnste dingen is dan thuiskomen bij hem! Hij voelt aan als thuis
|
|
|
|
||
|
Citaat:
OT: zn zusje zei dat hij voetbal ging kijken en ging offline om mee te kijken. Toen kwam hij opeens online en vroeg of ik wat te doen had en zin had om ook mee te kijken (ik haat voetbal, maar dat maakt niet uit ). Dus toen werd de verwachte saaie avond toch een leuke avond &nu kijk ik wéér 10 things I hate about you en dat is niet goed voor mn humeur want ik wil ook zo'n leukerd
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
*zuchtje* Ik ben zo'n puber hé.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() We zijn echt zo'n koppel waar ik mij altijd aan erger, van die koppels die elkaar constant moeten aanraken etc in de trein enzo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
). Gelukkig kunnen we er allebei heel hard om lachen. Gisteren toen ik haar naar huis reed (dikke 50km rijden ofzo) heel de tijd naast elkaar zitten, vaak zwijgen maar allebei gelukkig en weten dat je je allebei even goed voelt... Heerlijk. En dan 's nachts smsje sturen dat je veilig terug thuis bent en smsje terugkrijgen hoe graag ze je wel niet ziet... Sweet.
|
|
||
|
Citaat:
. Niet wat betreft het elkaar zo lang niet zien, soms zou ik dat erg graag willen (of: willen willen) maar dat is bij ons simpelweg niet mogelijk. Maar vooral het laatste; dat het fijn is om te horen dat hij het er ook erg moeilijk mee heeft ook al laat hij dat minder (of op een rare manier...) merken. Hij neemt bij ons nu wat meer initiatief en dat komt ook omdat ik er nog niet helemaal op durf te vertrouwen dat ik over een week niet weer aan scherven lig. Maar aan de andere kant, zie ik geen alternatief. We hebben al zo vaak geprobeerd om afstand te houden ed en het lukt gewoon niet. Bovendien voelt het goed om nog bij elkaar te zijn maar wil ik ook weer niet iets echts beginnen omdat ik straks wegga en dan echt even op mezelf wil en moet zijn. Dat helpt ons trouwens ook om juist nu nog even van elkaar te genieten, anders voelt het echt als 'zonde' om die laatste maanden al zo'n afstand te nemen terwijl dat straks toch al moet.Ik ben benieuwd, ik weet niet hoe het gaat lopen, laat het maar even over me heen komen en probeer het zo goed mogelijk te doen. Het risico op nieuwe pijn is er. Maar ik weet niet hoe ik het nu beter aan kan pakken.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
| Liefde & Relatie |
Kippenvel puur | 7 | 27-10-2005 19:28 | |