| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Is toch alleen maar leuk, kom je nog eens wat te weten over elkaar
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Toen is zij naar London verhuisd om bij hem te wonen, dat is nu 3 maanden geleden. Over een paar weken komt ze toch weer terug om hier te gaan studeren. Hoe ze alles dan gaan aanpakken, ik weet het niet, ehja maar mijn punt is dat het dus wel kan en succes enzo
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik viel steeds stil als ik bij haar was, niet van de zenuwen, maar zeg maar stiltes van geluk ofzo, kweet niet hoe je dat moet zeggen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() T zal vast wel een leuk, boeiend verhaal zijn, maar ik skan er geen chocolade van maken. Verder zijn de verhalen echt geweldig om te lezen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jawohl.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
't is maar hoe belangrijk het voor je ismaar jezus jongens en meiden, al die forumrelaties! ik zou me rotschamen!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Da's wel orgineel!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Het eerste wat we van elkaar dachten was: "oh nee hè! En dan blijkt het later toch de liefde van mijn leven te zijn.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 17:06 | |
| Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 15:54 | |
| Liefde & Relatie |
vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip? groovy | 25 | 18-12-2005 19:51 | |
| Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 22:58 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe hebben jullie het je ouders verteld? Girl With Faith | 19 | 09-04-2005 23:47 | |
| Liefde & Relatie |
inhoud van je relatie...(van begin tot eind) Charlottetje | 56 | 30-01-2004 03:19 | |