|
|
|
|
Dan zit ik waarschijnlijk wel goed, en kom uit amsterdam. En kzal caine ook wel meesleuren naar die meeting denk ik
(zij komt vanuit eindhoven).
|
|
|
|
Zijn er nog nieuwe ideen over de meeting te utrecht, anders gaat alles als plan:
Zaterdag 13 januari te Utrecht CS om 14.00 uur als er nog wijzigingen zijn, post ze dan ff, de lijst met mensen zijn nu: Soullar Chimera Darkcat SpankyFrenzy TheOne1983 Dark Angel The exploding boy (ws) Red_hot_chilli_pieper (ws) Whuzz (ws) 'I'he Prophet (ws) Lord of Mystique (?) Boer_Kameel (ws) Unexplained (ws) secreet (ws) cemetary slut (ws) skate-angel (ws) Martin Dude (?) (ws) = waarschijnlijk Dat brengt ons op een totaal van 17 mensen...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ennuh.. mag ik mun vriendje (zeer sporadisch forummer) meenemen? Hij heeft een OV--> 40% korting alsie meegaat. Utrecht is wel okee, denk ik. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En je hoeft ook nergens nerveus over te zijn, als je komt ben je echt niet de enige die het allemaal een beetje vreemd en onbekend vindt. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dank je, maar ik wacht denk ik de volgende meeting wel af ofzow, ik `forum` nog niet zo lang namelijk! Maar viel plezier allen!! ![]() |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
OK mensen om julli enog éénmaal te vertellen
het is a.s. zaterdag, 12 januari om 14.00 uur op Utrecht CS ik ben er willen de mensen die ook komen zich nog éénmaal melden hier dat is om er zeker van te zijn dat jullie het allemaal weten, en dus op de hoogte zijn van de plannen voor zaterdag ![]() als jullie nog suggesties hebben voor activiteiten in utrecht... graag
|
|
||
|
Citaat:
btw activiteiten gaan we naar de stairway? haha of dat andere cafe met dat terrasje lolhey rooie hete chili peper kom jij nog? kmoet namelijk om h8 in amsterdam zijn vanwege die vieze vent in de trein ![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik ben er wel... voor mensen die het willen weten, ik heb soortvan stekels ofzow... misschien herkenning gemakkelijker?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
juist door te komen leer je mensen hier kennen
en dan weet je tegen wie je het hebt op s.com is dus ook wel leuk lijkt mij maarjaw ik ken al best een hoop mensen, maar ik zou het echt leuk vondn al jullie ook zouden komen
|
|
||
|
Citaat:
maar je was de hele week invisible ofzow ![]() najaw ik doe het wel weer in me eentje binnkort weer ergens meeten in utrecht? graag groeten
|
|
||
|
Citaat:
![]() Enne Cat gaat ook... dwz ik ga nu mn brakke lijf richting doesj en kledingkast bewegen.. en dan pak ik de fiets naar centraal ![]()
|
|
||
|
Citaat:
Tis trouwens niet echt handig om dit topic een paar dagen voor de meeting nog een keer te uppen. Dan hebben mensen vaak al andere plannen. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 18:53 | |
| Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 23:55 | |