Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 23:52
Fantôme
Fantôme is offline
hoihoi,
Zijn er hier mensen al eens in Portugal geweest?
Ik wil er deze zomer misschien met mijn vriendje heen.
Het liefst verblijf ik in een appartement.
ik heb al verschillende sites afgezocht, maar ze geven mij toch niet genoeg informatie...

nou, met de zon zal het redelijk lukken denk, ik portugal.
Met het strand ook wel en een mooi gebied lijkt het me ook wel. Maarr.... wáár in Portugal kan je ook leuk uitgaan (in combinatie met bovenstaande eisen) maar is het niet zo dat je denkt dat je in NL bent... Ik wil geen appartement boven een discotheek, maar gewoon een beetje dicht bij het centrum waar je leuk uit kunt gaan.

Iemand ervaring?

liefs, Fantome

p.s. ik zat dus op de kustgebieden van portugal te zoeken. niet het binnenland. Algarve zeg maar

Laatst gewijzigd op 24-02-2006 om 23:55.
Advertentie
Oud 27-02-2006, 18:08
noa-zut
noa-zut is offline
Ik had dit al eens gepost, maar doe het nog een keer. Ik ben echt een grote fan van Portugal!

Portugal, de plaatsen Albufeira of Praia da oura . Lekkere restaurantjes en een heel mooi zandstrand, maar niet zoveel hossende nederlanders. Je kan er wel uitgaan, maar in Albufeira zijn geen discotheken, wel veel cocktailbarretjes en lekkere restaurants. Praia da Oura staat bekend om zijn "strip" en daar kun bevinden zich dan ook een aantal discotheken en vooral veel terrasjes en lekkere restaurantjes.
Oud 28-02-2006, 11:11
Verwijderd
Albufeira is het eerst wat in mijn opkomt. Ontzettend leuke plaats heb ik wel gehoord. Maar of het echt voor uitgaan geschikt is weet ik dan weer niet.
Oud 02-03-2006, 10:14
Fantôme
Fantôme is offline
ja kijk, ik hoef geen plaats die bekend staat om het feit dat je er uit kunt gaan (met veel discotheken, kroegen e.d.) maar het is wel leuk als er bijv. één of twee discotheken zijn en wat barretjes, terrasjes en restaurantjes enzo

dankjulliewel voor je post!
Oud 27-05-2006, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zoek ook eens in Porto! Echt een ontzettend leuke stad, mooie omgeving! Vooral Villa Nova de Gaia is de moeite waard met alle Porthuizen tegen de steile oevers aan

Oke, het is niet echt de Algarve, maar toch

Oud 30-05-2006, 15:11
love.the.sunset
love.the.sunset is offline
Ik tip Lissabon, ook geen Algarve, maar veel te beleven en als je iets verder loopt dan de hoofdstaten ook zeker niet te toeristisch. Het nabij gelegen Caiscais en Estoril zijn ook zeker aanraders.
Andere opties aan de portugese kust zijn om een camping in Nazaré te boeken en een los ticket naar Lissabon te kopen en dan pak je gewoon de bus richting Nazaré, die rijdt een paar keer per dag, een uurtje rijden.
Voor meer tips moet je me maar pm-en.

Regels voor berichten